Coupe 2.3 10v
Coupe 2.3 10v
Kupiłem jakiś czas temu kolejne Audi Coupe, 4 jak dobrze liczę :mrgreen:
Nie żebym nie miał czym jeździć tylko pojawiło się niedaleko i za 400Euro, szybki tel. laweta i miałem Coupe pod warsztatem w którym pracuje.
Oczywiście cena taka a nie inna, gdyż auto nie odpalało, z opowieści sprzedawców jechało i przestało <lol>
Szybka diagnoza obudowa rozrządu OUT i szukanie znaków, o jakieś 10ząbków się nie zgadzał, to przestawiliśmy i co auto od strzała odpaliło <urodziny> ale nie mogło być tak pięknie miernik do kompresji w dłoń i wszystkie cylindry powyżej 13.5atmosfer poza pierwszym od rozrządu <osohozi> nic nie wypluł. Tak więc autko na bok i kiedyś się poskłada na nowych częściach <ok> niby książka serwisowa prowadzona do 96roku a autko ma nadal filtry i paski ze znaczkami Audi 8-)
Coupe z 92roku w kolorze LZ5U rewelacji w wyposażeniu nie ma ale coś tam jest, mianowicie:
-zderzak przód S2/Competition
-przednie szybki elektryczne
-szyberdach elektryczny
-granatowa welurowa tapicerka, fotele półkubełki
-alufelgi speedline 15" z idiotycznie pomalowanym rantem
bo w kolor auta :roll: wygladaja jak 13" na mega balonie :mrgreen:
-alarm Votex
-sprężyny obniżające Vogtland -60/40
-oryginalnie wersja bez jakiegokolwiek nagłośnienia (tylne boczki bez maskownic) :lol:
ale na pocieszenie ktoś w półkę wsadził odseparowany zestaw 3drożny macAudio
-wykończenie w jasnym drewnie
Plan jest by uturbić NG 250KM myślę że wystarczy...
skromne foty jeszcze w całości:
felgi "chyba" docelowe borbet A 16x9 + opony nowe Imperial ecosport 215/40
Obecnie Coupeta ma wyciągnięty i rozpołowiony silnik, wnętrze rozbebeszone
Ale jakieś pierdoły czasami mi się udaje podziałać
dekory przed i po oklejaniu
dodatkowe zegary po usunięciu czarnej farby z obwódek i polerce
przy silniku pare szczegółów też upiększyłem
listopad 2014
regeneracja klapek nawiewów
silnik przed i po renowacji
kompletowanie gratów:
nagrzewnica Nissens, chłodnica Nissens, pompa wody Febi, pasek i napinacz rozrządu INA, kpl. uszczelek głowicy Elring, uszczelka miski Elring, uszczelniacze wału przód i tył Elring, czujnik temp. zasysanego powietrza BOSCH łączny koszt około 385Euro i ciągle to nie wszystko
CDN...
Nie żebym nie miał czym jeździć tylko pojawiło się niedaleko i za 400Euro, szybki tel. laweta i miałem Coupe pod warsztatem w którym pracuje.
Oczywiście cena taka a nie inna, gdyż auto nie odpalało, z opowieści sprzedawców jechało i przestało <lol>
Szybka diagnoza obudowa rozrządu OUT i szukanie znaków, o jakieś 10ząbków się nie zgadzał, to przestawiliśmy i co auto od strzała odpaliło <urodziny> ale nie mogło być tak pięknie miernik do kompresji w dłoń i wszystkie cylindry powyżej 13.5atmosfer poza pierwszym od rozrządu <osohozi> nic nie wypluł. Tak więc autko na bok i kiedyś się poskłada na nowych częściach <ok> niby książka serwisowa prowadzona do 96roku a autko ma nadal filtry i paski ze znaczkami Audi 8-)
Coupe z 92roku w kolorze LZ5U rewelacji w wyposażeniu nie ma ale coś tam jest, mianowicie:
-zderzak przód S2/Competition
-przednie szybki elektryczne
-szyberdach elektryczny
-granatowa welurowa tapicerka, fotele półkubełki
-alufelgi speedline 15" z idiotycznie pomalowanym rantem
bo w kolor auta :roll: wygladaja jak 13" na mega balonie :mrgreen:
-alarm Votex
-sprężyny obniżające Vogtland -60/40
-oryginalnie wersja bez jakiegokolwiek nagłośnienia (tylne boczki bez maskownic) :lol:
ale na pocieszenie ktoś w półkę wsadził odseparowany zestaw 3drożny macAudio
-wykończenie w jasnym drewnie
Plan jest by uturbić NG 250KM myślę że wystarczy...
skromne foty jeszcze w całości:
felgi "chyba" docelowe borbet A 16x9 + opony nowe Imperial ecosport 215/40
Obecnie Coupeta ma wyciągnięty i rozpołowiony silnik, wnętrze rozbebeszone
Ale jakieś pierdoły czasami mi się udaje podziałać
dekory przed i po oklejaniu
dodatkowe zegary po usunięciu czarnej farby z obwódek i polerce
przy silniku pare szczegółów też upiększyłem
listopad 2014
regeneracja klapek nawiewów
silnik przed i po renowacji
kompletowanie gratów:
nagrzewnica Nissens, chłodnica Nissens, pompa wody Febi, pasek i napinacz rozrządu INA, kpl. uszczelek głowicy Elring, uszczelka miski Elring, uszczelniacze wału przód i tył Elring, czujnik temp. zasysanego powietrza BOSCH łączny koszt około 385Euro i ciągle to nie wszystko
CDN...
Ostatnio zmieniony 06 cze 2018, 00:19 przez Dziki, łącznie zmieniany 3 razy.
Weź dodaj fotki na inny serwerze, bo te się nie otwierają. Ja używam http://vpx.pl/
Widziałem że na Audi Klubie masz też temat. Że nie pamiętam loginu i hasła tam, to odp Ci tutaj.
Na niemieckich str poszukaj bo widzę że powstało tam kilka projektów ng turbo. Na pl nic nie znajdziesz oficjalnie. Widziałem też filmik u ruskich, ale nie mogę go teraz znaleźć. Znalazłem tylko 2.0T w 80.
http://otorally.pl/sprzedam/samochody-r ... s2-kjs_i13
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -20v-turbo
http://www.audi-80-scene.de/forum/index ... 6&pageNo=1
Na niemieckich str poszukaj bo widzę że powstało tam kilka projektów ng turbo. Na pl nic nie znajdziesz oficjalnie. Widziałem też filmik u ruskich, ale nie mogę go teraz znaleźć. Znalazłem tylko 2.0T w 80.
http://otorally.pl/sprzedam/samochody-r ... s2-kjs_i13
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -20v-turbo
http://www.audi-80-scene.de/forum/index ... 6&pageNo=1
dziwne rozumowanie udowadniać coś co jest udowodnione:) ja bym pakował 2,2T i większe turbo i lepsze mody, większy potencjał silnika, ale to tylko moje zdanie:) działaj kolego zobaczymy jak to będzie się odpychać:)emanuel33 pisze:To projekt ktory nie musi miec sensu. To projekt ktory ma udowodnic ze sie da bez wzgledu na koszta i sens <ok>