Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 27 sty 2012, 19:28

arwam pisze:trepek napisał/a:
wiązka silnika audi a4 1z anglik.




nie 1Z a AFN
A czym to się różni może mi ktoś wytłumaczyć

trepek, powiedz mi przy tej wiązce od a4 są przekaźniki z tego co widzę 370, 373 i jeszcze jeden powinien być jaki on jest :?:

masrepus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:09
Lokalizacja: Lbn

Post autor: masrepus » 27 sty 2012, 19:50

DYZIO pisze:
arwam pisze:trepek napisał/a:
wiązka silnika audi a4 1z anglik.




nie 1Z a AFN
A czym to się różni może mi ktoś wytłumaczyć

trepek, powiedz mi przy tej wiązce od a4 są przekaźniki z tego co widzę 370, 373 i jeszcze jeden powinien być jaki on jest :?:
różnic jest wiele, i mało co pasuje zamiennie.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 27 sty 2012, 21:07

trepek pisze:-15*C, samochód stoi na dworze, świece żarowe odłączone zupełnie, po drugim obrocie wału silnik zaskoczył <ok> Akumulator jakiś maly z benzyny ledwie obracający silnikiem, trzeba zmienić 8-) TDI jest niesamowite.
he he witaj w klubie :mrgreen: mi przy -30 też pali na dotyk no :roll: może 2razy obróci wałem :mrgreen:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 27 sty 2012, 21:43

gibaj pisze:he he witaj w klubie mi przy -30 też pali na dotyk no może 2razy obróci wałem
z odłączonymi świecami? to jest dobry test na kondycję silnika.

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 28 sty 2012, 10:09

masrepus pisze:różnic jest wiele,
Mało satysfakcjonująca odpowiedz
arwam, Może ty się wypowiesz :?: Bo widzę czaisz temat konkretnie <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 28 sty 2012, 10:35

DYZIO pisze:arwam, Może ty się wypowiesz Bo widzę czaisz temat konkretnie
tematu samej elektryki nie czaję ale prawda jest taka że jak podejrzewaliśmy w drugim aucie wiązkęto szybka akcja i podpieliśmy tą. po za długością się nie różniła. po drugie tawiązka jest dopiero od roku 97' czyli już ECU jest na dwie wtyczki a nie jedną i MAP-sensor jest przewodzie do Ic a nie jak w starczych autach ecu na jedną wtyczkę i MAP-sensor w ECU.


myślę że autorowi tej wypowiedzi:
masrepus pisze:różnic jest wiele, i mało co pasuje zamiennie.
chodziło o to że wiązki do97' i po 97' sięróżnią i to znacznie jeśli o to mu chodziło to tak, ma rację ale jeśli chodzi mu o to że z anglika się różni od europejczyka to jest w błędzie. różnicą jest tylko długośc wiązki, ale taki problem to nie problem.

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 28 sty 2012, 12:11

arwam,
To że wiązka do 97 i po 97 się różni to dobrze wiem i że angielska jest dłuższa to też wiem

Tylko mi chodzi o to czy wiązka do 97r w A4 1.9 TDI 90km (1Z) różni się od wiązki do 97r w a4 1.9 TDI 110km (AFN)

Czyli w skrócie czy są różnice między 1z a afn w kabelkach <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 28 sty 2012, 12:16

jeśli ten sam rocznik to raczej nie . różnice masz tylko w zaworku N-75 bo w 1Z nadciśnieniowy a w AFN podciśnieniowy. natomiast w samej instalacji raczej niema różnic ale to niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie. co do golfa MK3 to tam się instalka nie różni

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 03 lut 2012, 15:04

arwam pisze: z odłączonymi świecami? to jest dobry test na kondycję silnika.
Odpali ale trzeba gnoja kręcić kilka a może i kilkanaście sekund, a wracając do tematu jak prace :!: :?:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 03 lut 2012, 20:15

skoti pisze:
arwam pisze: z odłączonymi świecami? to jest dobry test na kondycję silnika.
Odpali ale trzeba gnoja kręcić kilka a może i kilkanaście sekund, a wracając do tematu jak prace :!: :?:
Taki ziąb, że przekładka stoi w miejscu :-P W dodatku byłem chory oraz mam sesję :-/
Hah, już wiem, gdzie mam przekaźnik od świec żarowych i czemu grzeją mi one cały czas. Właśnie wymontowałem brakującą wiązkę z czarnego samochodu ;-) Wogóle z tym grzaniem świec teraz to mam jaja jak berety. Jak tylko widze, że mniej niż -15*C to maska w górę, pokrywę zdejmuje silnika i podpinam kapturki od świec. 3 świece mam sprawne, każda oddzielnie bierze po 14A ale jak wszystkie 3 grzeją to biorą w sumie 17A :mrgreen: Kapturki są sprawne, sprawdzałem. No nic, widocznie taka ta instalacja że nie puszcza więcej prądu. A Aku nowy, Centra 70Ah. Ale silnik pali na takim grzaniu, wczoraj -25*C było u mnie, dzisiaj było ponoć -28*C albo -29*C ale nie odpalałem bo grzecznie sobie chrapałem do 11:00 <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 03 lut 2012, 21:58

skoti pisze:Odpali ale trzeba gnoja kręcić kilka a może i kilkanaście sekund

nie jak dobry to zapali bez problemu.

ja niestey jak sie okazuje mam w marnym stanie bo było dziś 2:0 dla auta.
ale odpalił w końcu.

inna sprawa że tatuś wczoraj odpalił na 2-3min gdzie świece grzeją cały czas a alternator nie wyrabia wtedy świece przestają grzać dopiero jak silnik zrzuci obroty

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 03 lut 2012, 21:59

trepek, nie masz może wiązki od 1.6TD?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 03 lut 2012, 22:09

arwam pisze:trepek, nie masz może wiązki od 1.6TD?
Niestety nie mam już.

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 03 lut 2012, 22:43

trepek,
Pamiętaj jak będziesz przerabiał wtyczkę od kompa to zrób fotorelację co i jak przyda się <ok>

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 03 lut 2012, 23:10

no niezle ci poszla do przekladka ale nielepiej było zainwestowac w silnik afn 110 koni
wogle silnik afn to ma troszke wiecej roboty zeby do poskladac kupy i jezdziło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl