A czym to się różni może mi ktoś wytłumaczyćarwam pisze:trepek napisał/a:
wiązka silnika audi a4 1z anglik.
nie 1Z a AFN
trepek, powiedz mi przy tej wiązce od a4 są przekaźniki z tego co widzę 370, 373 i jeszcze jeden powinien być jaki on jest :?:
różnic jest wiele, i mało co pasuje zamiennie.DYZIO pisze:A czym to się różni może mi ktoś wytłumaczyćarwam pisze:trepek napisał/a:
wiązka silnika audi a4 1z anglik.
nie 1Z a AFN
trepek, powiedz mi przy tej wiązce od a4 są przekaźniki z tego co widzę 370, 373 i jeszcze jeden powinien być jaki on jest :?:

he he witaj w klubie :mrgreen: mi przy -30 też pali na dotyk no :roll: może 2razy obróci wałem :mrgreen:trepek pisze:-15*C, samochód stoi na dworze, świece żarowe odłączone zupełnie, po drugim obrocie wału silnik zaskoczył <ok> Akumulator jakiś maly z benzyny ledwie obracający silnikiem, trzeba zmienić 8-) TDI jest niesamowite.
tematu samej elektryki nie czaję ale prawda jest taka że jak podejrzewaliśmy w drugim aucie wiązkęto szybka akcja i podpieliśmy tą. po za długością się nie różniła. po drugie tawiązka jest dopiero od roku 97' czyli już ECU jest na dwie wtyczki a nie jedną i MAP-sensor jest przewodzie do Ic a nie jak w starczych autach ecu na jedną wtyczkę i MAP-sensor w ECU.DYZIO pisze:arwam, Może ty się wypowiesz Bo widzę czaisz temat konkretnie
chodziło o to że wiązki do97' i po 97' sięróżnią i to znacznie jeśli o to mu chodziło to tak, ma rację ale jeśli chodzi mu o to że z anglika się różni od europejczyka to jest w błędzie. różnicą jest tylko długośc wiązki, ale taki problem to nie problem.masrepus pisze:różnic jest wiele, i mało co pasuje zamiennie.

Taki ziąb, że przekładka stoi w miejscuskoti pisze:Odpali ale trzeba gnoja kręcić kilka a może i kilkanaście sekund, a wracając do tematu jak prace :!: :?:arwam pisze: z odłączonymi świecami? to jest dobry test na kondycję silnika.
skoti pisze:Odpali ale trzeba gnoja kręcić kilka a może i kilkanaście sekund
