a poza pompą wtryskami i turbem czym Ci się różni od 1Z'a? nie mówimy o kompie i wiązce.Tomcionerwus pisze:ale nielepiej było zainwestowac w silnik afn 110 koni
wogle silnik afn to ma troszke wiecej roboty zeby do poskladac kupy i jezdziło.
Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Stary bo stary samochód ale odpala, dobrze jeździ, problemów nie sprawia (a może to tylko ja zaglądając co dwa dni pod maskę aby oczy nacieszyć widokiem TDI i przetrzeć kurz, wszystkie problemy wcześniej diagnozuję). Mam dwie łapki więc sobie dłubię koło samochodu :mrgreen: Przynajmniej się czegoś uczę, a tego co się nauczę nikt mi nie odbierze, nawet Kaczor Musk.
Zakładaj kolektor np. od AWX odrazu EGR wylot w jego miejsce dorobić flanszę i kawałek plastikowego dolotu np od afn i jeszcze jakies rurki kolanka i zakładaj odrazu FMIC ja tez kompletuje te graty <ok>
Mam do ciebie pytanie nie orientujesz się czy mogę zostawić smok z pompka od benzyny tylko odłączyć pompkę i żeby paliwo było zasysane przez pompkę bo próbowałem ustami zaciągnąć w ten sposób i idzie bardzo dobrze nawet w pompce jest zaworek zwrotny, bo mam od tdi ale ni jak ma się to do Q <mur>
Mam do ciebie pytanie nie orientujesz się czy mogę zostawić smok z pompka od benzyny tylko odłączyć pompkę i żeby paliwo było zasysane przez pompkę bo próbowałem ustami zaciągnąć w ten sposób i idzie bardzo dobrze nawet w pompce jest zaworek zwrotny, bo mam od tdi ale ni jak ma się to do Q <mur>