[CABRIO 2.3 NG] front grill RS6 na aucie
- maniekmac
- Forum Audi 80
- Posty: 520
- Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Kodeń
tył piasty z A6/C4 z tarczą (napęd ośka), zacisk i jarzmo pozostały bez zmian + nowe łożysko (B4 i A6 i A4 są takie same), co do przodu to jest trochę gorzej i bez delikatnych rzeźbień nic się nie uda. W moim przypadku (2.3 silnik) piasty są od A4 z silnikiem 1.6/1.8 na mniejsze łożysko i mniejszy wieloklin na przegub napędowy + tarcza + jarzmo i zacisk (ale tylko dlatego że na razie zakładam tarcze nie wentylowaną bo takie akurat miałem 5x112 na przód bo w przyszłości będzie coś mocniejszego, ale normalnie to spasi jarzmo i zacisk z B4 pod tym warunkiem: wentylowana na wentylowaną i nie wentyl na nie wentyl) no i nowe łożyska oczywiście. Dodatkowo na przód pierścień dystansujący przed łożysko ok 3 mm, pierścień dystansujący między piastę a łożysko ok 3 mm, no i pierścień dystansujący między przegub a łożysko (3mm+3mm) 6 mm. Wszystko mieści się w tolerancji bezpieczeństwa i nie przysparza wielkich kosztów.
[quote="maniekmac"]co do przodu to jest trochę gorzej i bez delikatnych rzeźbień nic się nie uda[/quote]
ten samochód jest na zdjęciach z wyrazowa. ma 5 śrubek z przodu...http://picasaweb.google.pl/103657040335 ... 9081639170
ten samochód jest na zdjęciach z wyrazowa. ma 5 śrubek z przodu...http://picasaweb.google.pl/103657040335 ... 9081639170
oj panie słabo znasz forum: https://audi80.pl/audi-cabrio-20v-vt40981.htm#436174
i edytuj post a nie piszesz jeden pod drugim....
jak przeczytasz temat kolegi Harry71 dowiesz się że w jego autko wszystko jest profi zrobione na rzadkich, nietanich gratach.
A o zmianie rozstawu śrub są tematy w działach technicznych wiec po co ten zamęt tutaj jeszcze <ok>
i edytuj post a nie piszesz jeden pod drugim....
jak przeczytasz temat kolegi Harry71 dowiesz się że w jego autko wszystko jest profi zrobione na rzadkich, nietanich gratach.
A o zmianie rozstawu śrub są tematy w działach technicznych wiec po co ten zamęt tutaj jeszcze <ok>
Bardzo ładnie się prezentuje ZW1 <ok>
Dopiero teraz dostrzegłem, że Borbet T jest jakby tanim, nie skręcanym odpowiednikiem ZW1 choć ładne to obok ZW1 wszystko w nich wygląda taniej... począwszy od rantów, kończąc na ramionach.
Jaką masz szerokość i et felg z tyłu? Zmienia się odsadzenie montażowe na piaście w stosunku do ori piast 4x108?
Dopiero teraz dostrzegłem, że Borbet T jest jakby tanim, nie skręcanym odpowiednikiem ZW1 choć ładne to obok ZW1 wszystko w nich wygląda taniej... począwszy od rantów, kończąc na ramionach.
Jaką masz szerokość i et felg z tyłu? Zmienia się odsadzenie montażowe na piaście w stosunku do ori piast 4x108?
- maniekmac
- Forum Audi 80
- Posty: 520
- Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Kodeń
a więc po kolei:
subratri ja od Etki zacząłem ale na sucho to ( ) słabo się działa więc suwmiarka w łapę i pomiary, przymiarki, pełno piast, tarcz, jarzm i zacisków na warsztacie (tu spore podziękowania dla Dzikiego za pożyczkę gratów do pomiarów) i reasumując bez względu na to co mówią mądre programy z tyłu p&p piasty A6/C4 oczywiście z ABSem i tarcze a reszta pozostała ori z Cabrio (chociaż np można założyć aluminiowy zacisk od A4 i pasuje w jarzma B4z tym że nieco inaczej idą linki od ręcznego i przewód hamulcowy ale jest to do ogarnięcia)
co do przodu to w temacie Harrego71 i nie tylko zabawa była z piastami od S2 (a tu jak wiadomo bez grubej gotówki się nie obejdzie i to jeszcze ciężko znaleźć) a ja chciałem zrobić to z bardziej dostępnych części.
Dziki no w sumie doszedłem do wniosku że sam szukałem przepisu na przeróbkę i ciężko było więc może teraz ja podam go innym (raczej bez opłat <mikolaj> ) a i wypraszam sobie jeżdżę na dwóch RH i jest super. Zapraszam na spota
Dyziu w tej chwili większej gleby nie przewiduje bo przy tej szerokości kół to rant błotnika przy załadowanym samochodzie może zadziałać jak maszyna do zdejmowania opon a nie chcę żeby było węziej.No i moje fotki do najlepszych nie należą. Zapraszam na spota
ATLAS odsadzenie z tyłu nie uległo zmianie a z przodu trochę się zmieni (wejdzie w głąb kilka milimetrów) felgi chyba wszystkim znane są wzięte od Harry71 a nie z R8 :lol: (dla którego dzięki za udaną transakcję)
przód 17x8,5 et60 (dystans będzie wymierzany po złożeniu wszystkiego) tył 17x9et60 (dystans 2.8 mm), na wszystkich kołach oponki 205/40
subratri ja od Etki zacząłem ale na sucho to ( ) słabo się działa więc suwmiarka w łapę i pomiary, przymiarki, pełno piast, tarcz, jarzm i zacisków na warsztacie (tu spore podziękowania dla Dzikiego za pożyczkę gratów do pomiarów) i reasumując bez względu na to co mówią mądre programy z tyłu p&p piasty A6/C4 oczywiście z ABSem i tarcze a reszta pozostała ori z Cabrio (chociaż np można założyć aluminiowy zacisk od A4 i pasuje w jarzma B4z tym że nieco inaczej idą linki od ręcznego i przewód hamulcowy ale jest to do ogarnięcia)
co do przodu to w temacie Harrego71 i nie tylko zabawa była z piastami od S2 (a tu jak wiadomo bez grubej gotówki się nie obejdzie i to jeszcze ciężko znaleźć) a ja chciałem zrobić to z bardziej dostępnych części.
Dziki no w sumie doszedłem do wniosku że sam szukałem przepisu na przeróbkę i ciężko było więc może teraz ja podam go innym (raczej bez opłat <mikolaj> ) a i wypraszam sobie jeżdżę na dwóch RH i jest super. Zapraszam na spota
Dyziu w tej chwili większej gleby nie przewiduje bo przy tej szerokości kół to rant błotnika przy załadowanym samochodzie może zadziałać jak maszyna do zdejmowania opon a nie chcę żeby było węziej.No i moje fotki do najlepszych nie należą. Zapraszam na spota
ATLAS odsadzenie z tyłu nie uległo zmianie a z przodu trochę się zmieni (wejdzie w głąb kilka milimetrów) felgi chyba wszystkim znane są wzięte od Harry71 a nie z R8 :lol: (dla którego dzięki za udaną transakcję)
przód 17x8,5 et60 (dystans będzie wymierzany po złożeniu wszystkiego) tył 17x9et60 (dystans 2.8 mm), na wszystkich kołach oponki 205/40
Ostatnio zmieniony 01 paź 2010, 19:37 przez maniekmac, łącznie zmieniany 1 raz.
- maniekmac
- Forum Audi 80
- Posty: 520
- Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Kodeń
Dokładnie mała pomyłka i oczywiście chodzi o 28 mmATLAS pisze:Dystans 2,8mm tylko na tą szczelinę pod dystans, czy kropka się wkleiła niechcący i chodzi o 28mm -> ET32?maniekmac pisze:tył 17x9et60 (dystans 2.8 mm)
Ogólnie wygląda super Też będę miał podobnie.
a i przy okazji Harry71 sorki za "cyfrówkę" już poprawiłem