Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CABRIO 2.3 NG] front grill RS6 na aucie

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 28 wrz 2010, 21:27

tył piasty z A6/C4 z tarczą (napęd ośka), zacisk i jarzmo pozostały bez zmian + nowe łożysko (B4 i A6 i A4 są takie same), co do przodu to jest trochę gorzej i bez delikatnych rzeźbień nic się nie uda. W moim przypadku (2.3 silnik) piasty są od A4 z silnikiem 1.6/1.8 na mniejsze łożysko i mniejszy wieloklin na przegub napędowy + tarcza + jarzmo i zacisk (ale tylko dlatego że na razie zakładam tarcze nie wentylowaną bo takie akurat miałem 5x112 na przód bo w przyszłości będzie coś mocniejszego, ale normalnie to spasi jarzmo i zacisk z B4 pod tym warunkiem: wentylowana na wentylowaną i nie wentyl na nie wentyl) no i nowe łożyska oczywiście. Dodatkowo na przód pierścień dystansujący przed łożysko ok 3 mm, pierścień dystansujący między piastę a łożysko ok 3 mm, no i pierścień dystansujący między przegub a łożysko (3mm+3mm) 6 mm. Wszystko mieści się w tolerancji bezpieczeństwa i nie przysparza wielkich kosztów.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 28 wrz 2010, 23:15

Maniek miałeś nie zgłębiać tematu 5śrubek na forum :-P skończ to co wymyśliłeś i będziesz patent sprzedawał :lol:
A i sprawa jest do obgadania ale to już spota trzeba zrobić ;-)
ps. jak sie jeździ z jednym RH :mrgreen:

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 28 wrz 2010, 23:32

coś mi się widzi po zdjęciu że tył będzie taki sam w każdym VAG zaraz to sprawdzę bo mam wrażenie że w galaxy mam nawet taki sam zacisk jak widzę na zdjęciu.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 28 wrz 2010, 23:52

no niestety - żeby zostały zaciski tarcza musi być 245 na 10 takie są w A4 A6 itd jednak czymś się różnią od siebie bo mają inne numery.
łożyska w A4 i A6 mają takie same rozmiary jak w cabrio ale nr części są inne :-? Tyle znalazłem w etce tak na szybko (też temat u mnie żywy ;-) )

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 28 wrz 2010, 23:55

[quote="maniekmac"]co do przodu to jest trochę gorzej i bez delikatnych rzeźbień nic się nie uda[/quote]
ten samochód jest na zdjęciach z wyrazowa. ma 5 śrubek z przodu...http://picasaweb.google.pl/103657040335 ... 9081639170

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 29 wrz 2010, 00:40

oj panie słabo znasz forum: https://audi80.pl/audi-cabrio-20v-vt40981.htm#436174
i edytuj post a nie piszesz jeden pod drugim....
jak przeczytasz temat kolegi Harry71 dowiesz się że w jego autko wszystko jest profi zrobione na rzadkich, nietanich gratach.
A o zmianie rozstawu śrub są tematy w działach technicznych wiec po co ten zamęt tutaj jeszcze <ok>

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 29 wrz 2010, 08:30

Maniuś dobra robota dobrze ze chociaż ty nie leniuchujesz <ok> Ale wiesz myślałem ze 17 to już będzie odpowiednie koło ale na zdjęciach wygląda jakby jeszcze ciut za mała ale to może tylko takie wrażenie ze zdjęć. Koło zacne zresztą to twoje ulubione więc jak mogło być inaczej <ok>
Pozdro <piwo>

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 29 wrz 2010, 18:43

Bardzo ładnie się prezentuje ZW1 <ok>
Dopiero teraz dostrzegłem, że Borbet T jest jakby tanim, nie skręcanym odpowiednikiem ZW1 ;-) choć ładne to obok ZW1 wszystko w nich wygląda taniej... począwszy od rantów, kończąc na ramionach.

Jaką masz szerokość i et felg z tyłu? Zmienia się odsadzenie montażowe na piaście w stosunku do ori piast 4x108?

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 29 wrz 2010, 22:01

a więc po kolei:
subratri ja od Etki zacząłem ale na sucho to ( <piwo> ) słabo się działa więc suwmiarka w łapę i pomiary, przymiarki, pełno piast, tarcz, jarzm i zacisków na warsztacie (tu spore podziękowania dla Dzikiego za pożyczkę gratów do pomiarów) i reasumując bez względu na to co mówią mądre programy z tyłu p&p piasty A6/C4 oczywiście z ABSem i tarcze a reszta pozostała ori z Cabrio (chociaż np można założyć aluminiowy zacisk od A4 i pasuje w jarzma B4z tym że nieco inaczej idą linki od ręcznego i przewód hamulcowy ale jest to do ogarnięcia)
co do przodu to w temacie Harrego71 i nie tylko zabawa była z piastami od S2 (a tu jak wiadomo bez grubej gotówki się nie obejdzie i to jeszcze ciężko znaleźć) a ja chciałem zrobić to z bardziej dostępnych części.

Dziki no w sumie doszedłem do wniosku że sam szukałem przepisu na przeróbkę i ciężko było więc może teraz ja podam go innym (raczej bez opłat <mikolaj> ) a i wypraszam sobie jeżdżę na dwóch RH i jest super. Zapraszam na spota

Dyziu w tej chwili większej gleby nie przewiduje bo przy tej szerokości kół to rant błotnika przy załadowanym samochodzie może zadziałać jak maszyna do zdejmowania opon a nie chcę żeby było węziej.No i moje fotki do najlepszych nie należą. Zapraszam na spota

ATLAS odsadzenie z tyłu nie uległo zmianie a z przodu trochę się zmieni (wejdzie w głąb kilka milimetrów) felgi chyba wszystkim znane są wzięte od Harry71 a nie z R8 :lol: (dla którego dzięki za udaną transakcję)
przód 17x8,5 et60 (dystans będzie wymierzany po złożeniu wszystkiego) tył 17x9et60 (dystans 2.8 mm), na wszystkich kołach oponki 205/40
Ostatnio zmieniony 01 paź 2010, 19:37 przez maniekmac, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 29 wrz 2010, 23:06

maniekmac pisze:tył 17x9et60 (dystans 2.8 mm)
Dystans 2,8mm tylko na tą szczelinę pod dystans, czy kropka się wkleiła niechcący i chodzi o 28mm -> ET32?

Ogólnie wygląda super :) Też będę miał podobnie.

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 30 wrz 2010, 07:53

Maniek nie harry17 tylko Harry71 :-P tranzakcja udana jakis <piwo> peknie gdzies na zlocie aaa Atlas twoje maja srebne Srubki a Manka pozlacane <ok> hehe

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 30 wrz 2010, 13:26

Harry71, złote śrubki ładniutkie <ok> ja jeszcze nie zdecydowałem jakie chcę mieć. Ale pisałem, że będę miał podobnie, a nie tak samo :P Na pewno u mnie będzie szerzej 8-)

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 01 paź 2010, 19:39

ATLAS pisze:
maniekmac pisze:tył 17x9et60 (dystans 2.8 mm)
Dystans 2,8mm tylko na tą szczelinę pod dystans, czy kropka się wkleiła niechcący i chodzi o 28mm -> ET32?

Ogólnie wygląda super :) Też będę miał podobnie.
Dokładnie mała pomyłka i oczywiście chodzi o 28 mm

a i przy okazji Harry71 sorki za "cyfrówkę" już poprawiłem

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 paź 2010, 20:42

no tak pomylic nick takiego magikia? :p

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 03 paź 2010, 22:12

RH w komplecie :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl