[AUDI B4] Moje Coupe Quattro 4.2 V8 AEC (S80)
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a tu takie w zimowej scenerii i na zimowym kole
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Od wtorku ruszam z zamontem wszystkich zakupionych Diwajsów
Za jakiś miesiąc do dwóch jedzie na obspawanie budy potem go troszkę okleje (ale tak delikatnie) i koniec prac .
Musze jeszcze tylko dokupić tylną rozpórkę kielichów oraz chyba wszystkie uszczelniacze skrzyni i tylnego dyfra.
Za jakiś miesiąc do dwóch jedzie na obspawanie budy potem go troszkę okleje (ale tak delikatnie) i koniec prac .
Musze jeszcze tylko dokupić tylną rozpórkę kielichów oraz chyba wszystkie uszczelniacze skrzyni i tylnego dyfra.
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1568
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
- maniekmac
- Forum Audi 80
- Posty: 520
- Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Kodeń
kurcze a ja myślałem że za jakiś czas znowu pojawi się na alledrogo <osohozi> , no cóż ważne że została w klubie. Powodzenia w użytkowaniu
jest: AudiA8/AudiCabrio
https://audi80.pl/b4-23ngmoje-cabrio ... htm#428287
https://audi80.pl/b4-23ngmoje-cabrio ... htm#428287
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Troszkę odświeżę temat bo dawno niczego nie opisywałem a dużo się zmieniło .
Prace bardzo powoli poruszają się do przodu z racji zainstalowanego silnika który jest jedną z bardziej zadręczających opcji tego projektu - nie polecam jednostki na aparatach zapłonowych . Jeżeli ktoś będzie budował taki wóz to tylko opcja na cewkach
Wymiana chłodnicy na sztukę od BMW M3 E46 oraz pasowanie nowych wentylatorów SPAL .
Wentylatory mają grubość całkowitą 48 mm więc się mieszczą
Z wentylatorkami SPAL oraz ramką mocującą je do chłodnicy dają zdrowo jak na takie cieniaki
Zakupiłem tez nową (inną) kierkę żeby się lepiej trzymało
No i akumulator powędrował do bagażnika ( odelżenie przodu )
Montaż wystruganych elementów pod chłodnicę wodną oraz doszło nowe mocowanie i umiejscowienie chłodnicy oleju
montaż chłodnicy wody - nie obeszło się bez problemów ale już jest git teraz tylko malowanie podzespołów
przyspawane nowe mocowanie chłodnicy oleju - bo poprzednie sie urwało i chłodnica na opaskach zaciskowych wisiała, na jesień zakupie chłodnice oleju od M3 dorobię przewody i pójdzie pod chłodnice wody już mocowanie nawet pod nią wykonane
Ta jest zainstalowana troszkę pod kątem ponieważ jest za wysoka i nie chciałem żeby wystawała poniżej zderzaka (zaraz by była dziurawa albo przetarta)
No i przyszedł nowy gift
Tu motor już z nowym kompletnym rozrządem, rolkami i roleczkami, wymienione wszystkie uszczelki uszczelniacze do których był dostęp z przodu czy boku - pozostała wymiana tylnego uszczelniacza .
Motor posadowiony na nowych poduszkach
Powoli wszystko się montuje i składa troszkę jak na mój zapał za wolno ale ... żeby było dobrze i zaraz się nie rozpadło.
Na miejsce zawitał nowy 3,5" dolot zakończony filtrem stożkowym FUJITA - rura jest z kwasu ale oddaję ją do lakierowania proszkowego
Została wykonana też przednia łapa mocowania silnika .
Był grany pierwszy odpał po reanimacji motoru i podzespołów .
Autko odpaliło i zaszokowało mnie ciśnieniem oleju - na zimnym 7 Bar na ciepłym na wolnych obrotach 4-5 Bar
Wszystko działa, nic nie cieknie chociaż nie obyło się bez niespodzianek przy odpaleniu auta i rozgrzaniu silnika (cieknące przewody wodne, pęknięty zbiorniczek wyrównawczy), ale już jest idealnie.
Wóz się wkręca, mega zasysa powietrze przez nowy dolot a z wydechu wydobywa się muzyka dla ucha V8
Filmik z wkręcania się wozu - rozgrzany motor, troszkę zniekształcony dźwięk ;-( ale co tu oczekiwać od telefonu
Kilka zdjęć z budowy nowego układu hamulcowego - przeniesienie serwa w miejsce po akumulatorze ( mega żmudne i trzeba było się troszkę pogłowić jak to zrobić )... Bo to w brew pozorom nie jest prosty układ .
Kilka zdjęć ze składania
A tak wyszło
WSZYSTKO świetnie zadziałało za pierwszym razem - ciężko było odpowietrzyć układ ale się udało
Zdjęcie z pod maski - jeszcze trzeba do ładu doprowadzić ale na testy wyszły nieźle ...
Testy układu hamulcowego
A tu delikatne spotkanie z S4
Generalnie auto jeździ zostało kilka pierdułek do zakończenia ...
przyszły też takie gadżeciki - dla mnie na jakiś pierwsze upalanko
No i jeszcze przewód wodny który muszę wymienić bo stary jest cały popękany i w każdym możliwym miejscu podcieka cieknie ... ale będzie miodzio
Robimy finisz prac i autko teraz pojechało na wymianę zawiasu na twardszy zestaw i zrobienie ori ECU.
A i jednak wyszło że coś jest nie tak jak powinno ... ;-( już mnie to zaczyna drażnić, ale się nie poddajemy . Nie da się zablokować hamulców z prędkości 80-100 Km/h
Nie wiem czy to ma znaczenie i chyba będziemy musieli z tym podłubać - serwo i pompa hamulcowa została założona od 2.0 i zacisków jedno tłoczkowych, a mam u siebie dwu tłoczkowe. Jeszcze podejrzewam zawór na serwie lub samo serwo jest uszkodzone ale to już sprawdzę po odebraniu wozu .
Pozdrawiam
Prace bardzo powoli poruszają się do przodu z racji zainstalowanego silnika który jest jedną z bardziej zadręczających opcji tego projektu - nie polecam jednostki na aparatach zapłonowych . Jeżeli ktoś będzie budował taki wóz to tylko opcja na cewkach
Wymiana chłodnicy na sztukę od BMW M3 E46 oraz pasowanie nowych wentylatorów SPAL .
Wentylatory mają grubość całkowitą 48 mm więc się mieszczą
Z wentylatorkami SPAL oraz ramką mocującą je do chłodnicy dają zdrowo jak na takie cieniaki
Zakupiłem tez nową (inną) kierkę żeby się lepiej trzymało
No i akumulator powędrował do bagażnika ( odelżenie przodu )
Montaż wystruganych elementów pod chłodnicę wodną oraz doszło nowe mocowanie i umiejscowienie chłodnicy oleju
montaż chłodnicy wody - nie obeszło się bez problemów ale już jest git teraz tylko malowanie podzespołów
przyspawane nowe mocowanie chłodnicy oleju - bo poprzednie sie urwało i chłodnica na opaskach zaciskowych wisiała, na jesień zakupie chłodnice oleju od M3 dorobię przewody i pójdzie pod chłodnice wody już mocowanie nawet pod nią wykonane
Ta jest zainstalowana troszkę pod kątem ponieważ jest za wysoka i nie chciałem żeby wystawała poniżej zderzaka (zaraz by była dziurawa albo przetarta)
No i przyszedł nowy gift
Tu motor już z nowym kompletnym rozrządem, rolkami i roleczkami, wymienione wszystkie uszczelki uszczelniacze do których był dostęp z przodu czy boku - pozostała wymiana tylnego uszczelniacza .
Motor posadowiony na nowych poduszkach
Powoli wszystko się montuje i składa troszkę jak na mój zapał za wolno ale ... żeby było dobrze i zaraz się nie rozpadło.
Na miejsce zawitał nowy 3,5" dolot zakończony filtrem stożkowym FUJITA - rura jest z kwasu ale oddaję ją do lakierowania proszkowego
Została wykonana też przednia łapa mocowania silnika .
Był grany pierwszy odpał po reanimacji motoru i podzespołów .
Autko odpaliło i zaszokowało mnie ciśnieniem oleju - na zimnym 7 Bar na ciepłym na wolnych obrotach 4-5 Bar
Wszystko działa, nic nie cieknie chociaż nie obyło się bez niespodzianek przy odpaleniu auta i rozgrzaniu silnika (cieknące przewody wodne, pęknięty zbiorniczek wyrównawczy), ale już jest idealnie.
Wóz się wkręca, mega zasysa powietrze przez nowy dolot a z wydechu wydobywa się muzyka dla ucha V8
Filmik z wkręcania się wozu - rozgrzany motor, troszkę zniekształcony dźwięk ;-( ale co tu oczekiwać od telefonu
Kilka zdjęć z budowy nowego układu hamulcowego - przeniesienie serwa w miejsce po akumulatorze ( mega żmudne i trzeba było się troszkę pogłowić jak to zrobić )... Bo to w brew pozorom nie jest prosty układ .
Kilka zdjęć ze składania
A tak wyszło
WSZYSTKO świetnie zadziałało za pierwszym razem - ciężko było odpowietrzyć układ ale się udało
Zdjęcie z pod maski - jeszcze trzeba do ładu doprowadzić ale na testy wyszły nieźle ...
Testy układu hamulcowego
A tu delikatne spotkanie z S4
Generalnie auto jeździ zostało kilka pierdułek do zakończenia ...
przyszły też takie gadżeciki - dla mnie na jakiś pierwsze upalanko
No i jeszcze przewód wodny który muszę wymienić bo stary jest cały popękany i w każdym możliwym miejscu podcieka cieknie ... ale będzie miodzio
Robimy finisz prac i autko teraz pojechało na wymianę zawiasu na twardszy zestaw i zrobienie ori ECU.
A i jednak wyszło że coś jest nie tak jak powinno ... ;-( już mnie to zaczyna drażnić, ale się nie poddajemy . Nie da się zablokować hamulców z prędkości 80-100 Km/h
Nie wiem czy to ma znaczenie i chyba będziemy musieli z tym podłubać - serwo i pompa hamulcowa została założona od 2.0 i zacisków jedno tłoczkowych, a mam u siebie dwu tłoczkowe. Jeszcze podejrzewam zawór na serwie lub samo serwo jest uszkodzone ale to już sprawdzę po odebraniu wozu .
Pozdrawiam
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
burczy troszkę ...
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
z wartościami licznikowymi nie mierzyłem, ale daje radę - 200 km/h to żaden problem i pokazuje się po chwili ... pomiary będą ale jak już wszystko ukończę .
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
piękny projekt podoba mi sie i mysle o takim silniku juz kilka miesiecy
B4 ABK
B4 AAH QUATTRO https://audi80.pl/moja-aldi-2-vt54480.htm
B4 AAH QUATTRO https://audi80.pl/moja-aldi-2-vt54480.htm
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeżeli jest to auto dla FUN-u to naprawdę polecam ale ... ABZ ( generalnie motor na cewkach )
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga