Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI B4] Moje Coupe Quattro 4.2 V8 AEC (S80)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 31 gru 2010, 09:17

o ja 4,2 w Q jest zabawa jest kłatero :mrgreen:
Kobieta bez mężczyzny jest jak statek bez steru. ^^

sprzedam swoje 100 c4 2,8 quattro!!

Awatar użytkownika
wojtek_gtx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wojtek_gtx » 09 sty 2011, 08:44

a tu takie w zimowej scenerii i na zimowym kole ;-)

Obrazek

Obrazek
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko ;-)
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80 ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 sty 2011, 08:46

Haha takie niepozorne coupe a pod maska potwór :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
wojtek_gtx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wojtek_gtx » 09 sty 2011, 09:18

Od wtorku ruszam z zamontem wszystkich zakupionych Diwajsów ;-)
Za jakiś miesiąc do dwóch jedzie na obspawanie budy potem go troszkę okleje (ale tak delikatnie) i koniec prac .
Musze jeszcze tylko dokupić tylną rozpórkę kielichów oraz chyba wszystkie uszczelniacze skrzyni i tylnego dyfra.
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko ;-)
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80 ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 sty 2011, 15:40

mam nadzieje ze dane mi bedzie kiedys usiasc na fotelu pilota (przynajmniej<:P>) kiedy bedzie lecial bokiem na rozgrzanym suchym asfalcie :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 09 sty 2011, 21:13

...i dlaczego jeszcze nie przyjechales sie pochwalic na spocie??

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 09 sty 2011, 21:39

kurcze a ja myślałem że za jakiś czas znowu pojawi się na alledrogo <osohozi> , no cóż ważne że została w klubie. <piwo> Powodzenia w użytkowaniu

Awatar użytkownika
wojtek_gtx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wojtek_gtx » 02 lip 2011, 15:58

Troszkę odświeżę temat bo dawno niczego nie opisywałem a dużo się zmieniło .
Prace bardzo powoli poruszają się do przodu z racji zainstalowanego silnika który jest jedną z bardziej zadręczających opcji tego projektu - nie polecam jednostki na aparatach zapłonowych . Jeżeli ktoś będzie budował taki wóz to tylko opcja na cewkach ;-)


Wymiana chłodnicy na sztukę od BMW M3 E46 oraz pasowanie nowych wentylatorów SPAL .
Obrazek

Wentylatory mają grubość całkowitą 48 mm więc się mieszczą ;-)
Obrazek

Z wentylatorkami SPAL oraz ramką mocującą je do chłodnicy dają zdrowo jak na takie cieniaki ;-)
Obrazek

Zakupiłem tez nową (inną) kierkę żeby się lepiej trzymało
Obrazek

No i akumulator powędrował do bagażnika ( odelżenie przodu )
Obrazek

Obrazek

Montaż wystruganych elementów pod chłodnicę wodną oraz doszło nowe mocowanie i umiejscowienie chłodnicy oleju
montaż chłodnicy wody - nie obeszło się bez problemów ale już jest git ;-) teraz tylko malowanie podzespołów

Obrazek


przyspawane nowe mocowanie chłodnicy oleju - bo poprzednie sie urwało i chłodnica na opaskach zaciskowych wisiała, na jesień zakupie chłodnice oleju od M3 dorobię przewody i pójdzie pod chłodnice wody już mocowanie nawet pod nią wykonane ;-)
Ta jest zainstalowana troszkę pod kątem ponieważ jest za wysoka i nie chciałem żeby wystawała poniżej zderzaka (zaraz by była dziurawa albo przetarta)
Obrazek


No i przyszedł nowy gift ;-)
Obrazek

Obrazek

Tu motor już z nowym kompletnym rozrządem, rolkami i roleczkami, wymienione wszystkie uszczelki uszczelniacze do których był dostęp z przodu czy boku - pozostała wymiana tylnego uszczelniacza .
Motor posadowiony na nowych poduszkach

Obrazek
Obrazek

Powoli wszystko się montuje i składa ;-) troszkę jak na mój zapał za wolno ale ... żeby było dobrze i zaraz się nie rozpadło.

Na miejsce zawitał nowy 3,5" dolot zakończony filtrem stożkowym FUJITA - rura jest z kwasu ale oddaję ją do lakierowania proszkowego

Obrazek

Obrazek

Została wykonana też przednia łapa mocowania silnika .

Obrazek

Obrazek


Był grany pierwszy odpał po reanimacji motoru i podzespołów .

Autko odpaliło i zaszokowało mnie ciśnieniem oleju - na zimnym 7 Bar na ciepłym na wolnych obrotach 4-5 Bar
Wszystko działa, nic nie cieknie chociaż nie obyło się bez niespodzianek przy odpaleniu auta i rozgrzaniu silnika (cieknące przewody wodne, pęknięty zbiorniczek wyrównawczy), ale już jest idealnie.
Wóz się wkręca, mega zasysa powietrze przez nowy dolot a z wydechu wydobywa się muzyka dla ucha V8 ;-)

Filmik z wkręcania się wozu - rozgrzany motor, troszkę zniekształcony dźwięk ;-( ale co tu oczekiwać od telefonu


Obrazek

Obrazek



Kilka zdjęć z budowy nowego układu hamulcowego - przeniesienie serwa w miejsce po akumulatorze ( mega żmudne i trzeba było się troszkę pogłowić jak to zrobić )... Bo to w brew pozorom nie jest prosty układ .

Kilka zdjęć ze składania

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

A tak wyszło ;-)

WSZYSTKO świetnie zadziałało ;-) za pierwszym razem - ciężko było odpowietrzyć układ ale się udało ;-)


Zdjęcie z pod maski - jeszcze trzeba do ładu doprowadzić ale na testy wyszły nieźle ...
Obrazek

Testy układu hamulcowego


A tu delikatne spotkanie z S4


Generalnie auto jeździ zostało kilka pierdułek do zakończenia ...


przyszły też takie gadżeciki - dla mnie na jakiś pierwsze upalanko ;-)

Obrazek

Obrazek

No i jeszcze przewód wodny który muszę wymienić bo stary jest cały popękany i w każdym możliwym miejscu podcieka cieknie ... ale będzie miodzio ;-)

Obrazek

Robimy finisz prac i autko teraz pojechało na wymianę zawiasu na twardszy zestaw i zrobienie ori ECU.

A i jednak wyszło że coś jest nie tak jak powinno ... ;-( już mnie to zaczyna drażnić, ale się nie poddajemy . Nie da się zablokować hamulców z prędkości 80-100 Km/h
Nie wiem czy to ma znaczenie i chyba będziemy musieli z tym podłubać - serwo i pompa hamulcowa została założona od 2.0 i zacisków jedno tłoczkowych, a mam u siebie dwu tłoczkowe. Jeszcze podejrzewam zawór na serwie lub samo serwo jest uszkodzone ale to już sprawdzę po odebraniu wozu .

Pozdrawiam
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko ;-)
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80 ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 02 lip 2011, 16:07

:shock: :shock: :shock: Głos tego silnika mnie powalił :shock: Bardzo ładnie działasz i chwała Ci za to bo wszystko jest w jak najlepszym porządku ;-)
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
wojtek_gtx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wojtek_gtx » 02 lip 2011, 17:22

burczy troszkę ... ;-)
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko ;-)
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80 ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 02 lip 2011, 18:47

ciekaw jestem z wartości na liczniku :-D efekt wciskania w fotel jak w samolocie :mrgreen:

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 02 lip 2011, 20:08

No no daje rade, czekam na lepsze filmiki i dalsze foto :-P

Awatar użytkownika
wojtek_gtx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wojtek_gtx » 02 lip 2011, 22:52

z wartościami licznikowymi ;-) nie mierzyłem, ale daje radę - 200 km/h to żaden problem i pokazuje się po chwili ... pomiary będą ale jak już wszystko ukończę .
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko ;-)
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80 ;-)
Obrazek

blantbest
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 22 sie 2009, 09:37
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: blantbest » 03 lip 2011, 11:58

:-D piękny projekt podoba mi sie i mysle o takim silniku juz kilka miesiecy ;-)

Awatar użytkownika
wojtek_gtx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wojtek_gtx » 03 lip 2011, 22:00

Jeżeli jest to auto dla FUN-u to naprawdę polecam ale ... ABZ ( generalnie motor na cewkach )
Twórca Forum - www.gtrproject.pl - Forum MAZD 323 Turbo i nie tylko ;-)
Audi Coupe Quattro B4 V8 AEC - Moc 300+ - to chyba jakieś Audi S80 ;-)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga