






U mnie jak tylko zaczęły problemy z tym gaźnikiem (dławienie się przy przyspieszaniu, duże spalanie) od razu założyłem LPG i po problemie - mniejsze spalanie, tańsze paliwo, przyspieszenie za każdym dodaniem gazu. Benzyna jest mi potrzebna tylko żeby rano odpalić.adam1988audi pisze:I zapomniałem dodać że nie było, nie ma i nie będzie podtlenku LPG w tym aucie
nie powinno latac luzno...moze wtedy lapac jakies lewe powietrze z pod obudowy filtra...Marcin_89 pisze:obudowa filtra powietrza jakoś dziwnie luźno chodzi, wszystko przykręcone jest do gaźnika, gaźnik też jest przykręcony, a ta obudowa to lata jak chce
Może masz za długie śruby którymi przykręca się obudowę filtra i dobrze nie dociska jej do gaźnika. Pewnie przy okazji ssie lewe brudne powietrze.Marcin_89 pisze:Ogólnie to jeszcze ta całość - obudowa filtra powietrza jakoś dziwnie luźno chodzi, wszystko przykręcone jest do gaźnika, gaźnik też jest przykręcony, a ta obudowa to lata jak chce, w innych Audi sztywno się to wszystko trzyma. Czemu to się tak rusza?
Sprawdź czy coś nie syczy przy silniku, możliwe że gdzieś może ssać lewe powietrze i dlatego trzęsie silnikiem nawet przy tysiącu obr/min. Sprawdź zawór zwrotny na wężu idącym do wspomagania hamulców, najlepiej je odłącz o dobrze zaślep otwór w kolektorze, odpal i sprawdź czy będzie poprawa. Problemem może też być nieszczelne serwo od wspomagania hamulców.Marcin_89 pisze:Dalej gaśnie mi jak wcisnę sprzęgło podczas jazdy. Silnik jak chodzi normalnie, to obroty troszeczkę falują, a jak się zaczyna gaśnięcie, to wtedy na luzie wariuje jak idiota - trzęsie nim obroty czasem spadną na 600 chwilę tak potrzymają się, potem wskoczą na lekko ponad 1000 i też trzęsie wszystkim.
Najlepiej zaślep czymś wąż idący z pod gaźnika do tego włącznika termo-pneumatycznego żeby wykluczyć że on albo siłownik klapki ciepłe-zimne przepuszcza lewe powietrze.Marcin_89 pisze:Wyjąłem kawałek węża nr 1 i w miejscu oznaczonym nr 2 zakleiłem wlot powietrza taśmą. Nie mam tego drugiego węża łączącego obudowę filtra powietrza z wlotem w kolektorze wydechowym. Klapka sterująca powietrzem nie działa, nie wiem czy walnięty jest ten włącznik, czy termostat
Problemy z gaźnikiem Pierburg 2EE - Audi 80 B3 1,6 PP
:idea: Silnik, zacina/zawiesza się na wysokich obrotach - 1
:idea: Silnik, zacina/zawiesza się na wysokich obrotach - 2
:idea: Silnik, zacina/zawiesza się na wysokich obrotach - 3
:idea: Ciężko zapala, gaśnie, dusi się gdy silnik jest zimny - 1
:idea: Ciężko zapala, gaśnie, dusi się gdy silnik jest zimny - 2
:idea: Ciężko zapala, gaśnie, dusi się gdy silnik jest zimny - 3
:idea: Problem z odpalanie na zimno i ciepło - diagnoza czujnika temperatury
:idea: Problem z obrotami, gaśnięciem i dławieniem się na benzynie i LPG. Duże spalanie LPG.
:idea: Gaśnie na LPG/żółta maź w obudowie filtra powietrza
:idea: Przerwy, szarpnięcia podczas przyspieszania przy ok. 3tyś. obr./min.
:idea: Zalewa silnik na benzynie
:idea: Dławienie się na benzynie, problem najniższych przyspieszaniem od najniższych obrotów
:idea: Silnik co chwilę gaśnie - nie utrzymuje wolnych obrotów na benzynie, zimny i rozgrzany
:idea: Samoczynnie podnoszące się i pływające obroty silnika/wymiana gaźnika na inny
:idea: Pedał gazu zacina się podczas hamowaniu silnikiem
:idea: Skaczące obroty w zakresie 500-1200obr./min. - 1
:idea: Skaczące obroty w zakresie 500-1200obr./min. - 2
:idea: Silnik drży na wolnych obrotach.