Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3 NG]katalizator

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

[B3/B4 2.3 NG]katalizator

Post autor: nowy200 » 05 paź 2007, 13:41

czy pomaga co do odczucia mocy wyrzucenie katalizatora??

[ Dodano: 2007-10-05, 13:43 ]
moje AUDI ma juz 185 tys. przejechane

[ Dodano: 2007-10-05, 13:44 ]
prosze oporade w tej sprawie czy wyrzucić cały kat czy tylko jego bebechy?

Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 paź 2007, 18:37 przez nowy200, łącznie zmieniany 8 razy.
quattro to jest to :)

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 05 paź 2007, 17:05

U siebie wywaliłem wkład, wybiłem, bo bałem się że później jak bedzie pospawane to bedzie gdzieś stukać.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 06 paź 2007, 07:15

ja wywaliłem całkiem, w to miejsce spasowałem strumienice. Jak na mój gust to szybciej się wkręca na obroty. Mocy na pewno nie przybywa ale szybciej możesz nią osiągnąć niz z katem który blokuje wylot spalin.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 07 paź 2007, 13:03

Wyproznij kataliztor i wstaw do jego środka rure o takiej samej srednicy jak reszta wydechu.
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 07 paź 2007, 13:17

rurę?Słyszałem że trzeba ją nawiercać?

[ Dodano: 2007-10-07, 13:51 ]
kata trzeba wyciąć żeby go wypróżnić rozumiem?
quattro to jest to :)

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 07 paź 2007, 18:34

wiesz jak wygląda katalizator? to taka puszka wstawiona na wydechu. Wycinasz ją, a w jej miejsce wstawiasz rurkę o takiej samej średnicy jak reszta wydechu

masz zobacz:
http://allegro.pl/item252738970_audi_80 ... zator.html

albo zrób jak pisze Jmm - czyli do środka kata wstaw kawałek rury i po zawodach
ale kata zawsze można sprzedać :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 07 paź 2007, 18:40 przez cobra, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 07 paź 2007, 18:38

Nie trzeba nic nawiercać, w żadnym wypadku :!:

Kata możesz całkowicie wywalić i wstawić rurę zamiast niego o takiej samej średnicy, ale na przeglądzie się mogą wtedy czepiać ;-)
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
Byk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:22
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Byk » 08 paź 2007, 13:22

A gdzie dać sandę lambda ? Pytam bo się zastanawiam również nad wywaleniem kata.
_________________

AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna 92r

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 13 paź 2007, 21:12

czyli lepiej zostawić puchę tylko środek wywalić?No i co to za kabelki do owego KATA są podpięte?? :oops:
quattro to jest to :)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 paź 2007, 09:27

Sprawa z katem, jest taka ze musisz sobie samemu przetestowac jak Ci chodzi lepiej auto, czasme jest tak że jak wytniesz kata to auto wrecz słabnie (czesto dzieje sie tak przy autach z turbina) po wywaleniu kata nie ma tzw. cisnienia zwrotnego, sam miałem coś takiego w golfie MK3 1.9 td, jak wywaliłem kata to turbina sie nie kreciła, ale to nie jest zależność, musisz to sprawdzić, jesli kat nie jest zabity to wg mnie niczemu nie przeszkadza.

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 14 paź 2007, 11:17

Jeżeli chodzi o wypatroszenie puszki i jej zostawienie to możesz mieć póżniej taki nie ciekawy blaszany podzwięk.
"Coupe 2,6 ABC 96r"
"Howard edition"
Moje V6: viewtopic.php?t=3545&start=0

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 14 paź 2007, 11:26

hołard pisze:Jeżeli chodzi o wypatroszenie puszki i jej zostawienie to możesz mieć póżniej taki nie ciekawy blaszany podzwięk.
Mam wybity i jest ok.
Wywalaj i nie patrz, będzie dobrze.

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 14 paź 2007, 11:37

Może to zależy od motoru :roll: chociaż chyba nie bardzo. Jak u ciebie jest git to się ciesze, ale ile razy słyszałem kata bez środka to pobzykiwał i większość własnie takich opinii słyszałem przed wycięciem mojego drania :mrgreen:
"Coupe 2,6 ABC 96r"
"Howard edition"
Moje V6: viewtopic.php?t=3545&start=0

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 14 paź 2007, 16:24

Słyszałem że ludzie wbijają rurę w kata na wylot i nie trzeba go ani patroszyć ani wycinać.No i podstawowa sprawa co to za kabelki do KAT-a podłączone są??
quattro to jest to :)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 paź 2007, 18:43

Te kabelki to albo czujnik sprawności katalizatora, zadko ale wystepował, lub chodzi o sonde lambda.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga