[B3/B4 2.3 NG]katalizator
[B3/B4 2.3 NG]katalizator
czy pomaga co do odczucia mocy wyrzucenie katalizatora??
[ Dodano: 2007-10-05, 13:43 ]
moje AUDI ma juz 185 tys. przejechane
[ Dodano: 2007-10-05, 13:44 ]
prosze oporade w tej sprawie czy wyrzucić cały kat czy tylko jego bebechy?
[ Dodano: 2007-10-05, 13:43 ]
moje AUDI ma juz 185 tys. przejechane
[ Dodano: 2007-10-05, 13:44 ]
prosze oporade w tej sprawie czy wyrzucić cały kat czy tylko jego bebechy?
Ostatnio zmieniony 07 paź 2007, 18:37 przez nowy200, łącznie zmieniany 8 razy.
quattro to jest to
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
Wyproznij kataliztor i wstaw do jego środka rure o takiej samej srednicy jak reszta wydechu.
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
wiesz jak wygląda katalizator? to taka puszka wstawiona na wydechu. Wycinasz ją, a w jej miejsce wstawiasz rurkę o takiej samej średnicy jak reszta wydechu
masz zobacz:
http://allegro.pl/item252738970_audi_80 ... zator.html
albo zrób jak pisze Jmm - czyli do środka kata wstaw kawałek rury i po zawodach
ale kata zawsze można sprzedać :mrgreen:
masz zobacz:
http://allegro.pl/item252738970_audi_80 ... zator.html
albo zrób jak pisze Jmm - czyli do środka kata wstaw kawałek rury i po zawodach
ale kata zawsze można sprzedać :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 07 paź 2007, 18:40 przez cobra, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie trzeba nic nawiercać, w żadnym wypadku :!:
Kata możesz całkowicie wywalić i wstawić rurę zamiast niego o takiej samej średnicy, ale na przeglądzie się mogą wtedy czepiać
Kata możesz całkowicie wywalić i wstawić rurę zamiast niego o takiej samej średnicy, ale na przeglądzie się mogą wtedy czepiać
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Sprawa z katem, jest taka ze musisz sobie samemu przetestowac jak Ci chodzi lepiej auto, czasme jest tak że jak wytniesz kata to auto wrecz słabnie (czesto dzieje sie tak przy autach z turbina) po wywaleniu kata nie ma tzw. cisnienia zwrotnego, sam miałem coś takiego w golfie MK3 1.9 td, jak wywaliłem kata to turbina sie nie kreciła, ale to nie jest zależność, musisz to sprawdzić, jesli kat nie jest zabity to wg mnie niczemu nie przeszkadza.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga