Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 ng]instalacja lpg

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
stepek122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

[b4 2.3 ng]instalacja lpg

Post autor: stepek122 » 17 gru 2011, 23:11

Witam wszystkich,
Pisze bo jestem szczęśliwym posiadaczem audi 2.3 ng, kupiłem auto z 2-letnią instalacją gazową i uważam, że samochód na gazie chodzi równie elegancko jak na lpg. Co prawda jest spory spadek mocy bo na pb to jest ogień a na lpg tylko dobry du..wóz ale żadnych problemów nie mam z tym silnikiem. Mam założoną zwykłą instalacje gazową. Na forum ciągle się spotykam z krytyką gazowania tego silnika ale chyba niesłusznie. Podstawa to dbać o ten silnik i regulować gaz u dobrego gazownika:)Szczelny dolot i w 100%sprawny układ WN to podstawa sprawnego funkcjonowania tego silnika.
Pozdrawiam wszystkich

Pitras

Post autor: Pitras » 17 gru 2011, 23:28

To mówisz, że na gazie jeździ tak samo jak na lpg? :D
W sumie to ciężko się nie zgodzić... :)

stepek122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: stepek122 » 18 gru 2011, 11:19

Mówię że jeździ się elegancko. Spadek mocy jest ale to pewnie przez to ze mam zwykłą instalacje.Ale przecież chodzi o to żeby jeździło się taniej:) Jak będę potrzebował wrażeń to jednym pstryczkiem elektryczkiem przełączam na benzynke i ogień:)

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 18 gru 2011, 12:02

a u mnie jest odwrotnie na lpg jest mocniejszy niz na pb

stepek122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: stepek122 » 18 gru 2011, 13:51

bo pewnie bardzo mało jeździsz na pb i może już pompa siada

lucky888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 11 kwie 2011, 16:34

Post autor: lucky888 » 27 gru 2011, 15:22

albo ma ustawioną mocną mieszanke i pali mu 25 l/100 km :)
po co wtedy gaz jak koszty te same...

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 27 gru 2011, 17:38

nie spalanie 12-14 L lpg po miescie wiec w normie , ale na benzynie ma buta tylko do okolo 4,5tys mysle ze to przez mikser gazu

czarny286

Post autor: czarny286 » 27 gru 2011, 22:53

Ja kupiłem Audi B4 Avant 2.3 i założyłem nową instalację gazową.
stepek122 masz założoną zwykłą instalację bo innej się tam nie da założyć,mówimy o sekwencji :-) ze względu na mechaniczny wtrysk paliwa,po za tym można tylko ulepszyć sprawę zakładając mocniejszy mikser taki jak ja mam czyli do 200km jest wydajniejszy.Podstawa sprawny układ podciśnienia,no i ważna sprawa jeśli nie masz regulacji dawki gazu na śrubę tylko przez moduł sterujący tak jak ja.To musi być sprawna sonda bo inaczej auto będzie palić gazu jak smok wawelski :mrgreen:

crespo32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 30 sty 2010, 18:48
Lokalizacja: Cieszanów

Post autor: crespo32 » 28 gru 2011, 21:47

ale na benzynie ma buta tylko do okolo 4,5tys mysle ze to przez mikser gazu
a co ma mikser do jazdy na benzynie?

2 sprawa mikser masz na pewno odpowiedni możesz mieć jedynie za mały parownik. Pamiętaj że to są 2, jak że różne urządzenia

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 28 gru 2011, 22:53

crespo32 pisze:a co ma mikser do jazdy na benzynie?
no ma dużo, b przewidziany do tego silnika mikser ma za małą średnicę i go dusi. Ale na luzie powinien się kręcić dużo wyżej. Nie jesteś jednak pierwszym, któremu nie kręci się wyżej niż 4,5 k nikt jednak nie napisał jeszcze co to jest. Przynajmniej przez ostatni rok.
Robię to co lubię by robić to co kocham :D
Megane CC
Ducato 14
GalaxyGhia 2,8 (magazyn rzeczy niepotrzebnych) Pakiet ProjectZwo - sprzedam
Fiesta XR2i 1,6 90r
pełna seria w budowie
Audi 80 cabrio - w "lepszych rencach"

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 28 gru 2011, 23:21

na luzie kreci do konca w jezdzie tez tylko na benzynie przy 4.5 tys obr czuc wyraznie ze slabnie na gazie ciagnie do 6 caly czas

crespo32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 30 sty 2010, 18:48
Lokalizacja: Cieszanów

Post autor: crespo32 » 29 gru 2011, 17:29

Jeśli mikser dławi przepływ mieszanki to jest najwidoczniej źle dobrany a świadczy to na niekorzyść gazownika.
Moje audi z silnikiem NG co prawda mam je dopiero od tygodnia przejechałem nim kilka set kilometrów i śmiga bez problemu zarówno na benzynie jak i na gazie.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 29 gru 2011, 18:28

no widzisz, dedykowane moksery do tego silnika maja fi 30 bo tyle pozwala na wolne obroty, a zeby nie dlawil silnika musi miec conajmniej 34. a takich nie robią na gardziel do ng. Chyba, ze ktoś bawiłby sie w samodzielne zakuwanie dyszy ale takich nie ma, i dobrze chyba. Takze nie świadczy to o gazowniku tylko o silniku. Zeby zapiąć niededykowany mikser trzeba sie pozbyć odmy, rozkopać przewody paliwowe co grozi porzarem, no i trzeba znaleźć gume z forda xr 1,6 efi bądź jakiegoś francuza ponoć.
Robię to co lubię by robić to co kocham :D
Megane CC
Ducato 14
GalaxyGhia 2,8 (magazyn rzeczy niepotrzebnych) Pakiet ProjectZwo - sprzedam
Fiesta XR2i 1,6 90r
pełna seria w budowie
Audi 80 cabrio - w "lepszych rencach"

czarny286

Post autor: czarny286 » 29 gru 2011, 20:48

to jest mój reduktor :TOMASETTO SUPER (200KM)

Obrazek

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 31 gru 2011, 15:27

I ja takze sie wypowiem na temat NG i LPG.Swoje mam już jakies 5-6 lat i jeżdże i na gazie i na pb.Wrażenia?Rzecz normalna ze na PB będzie sie lepiej zbierał na gazie troszke sie muli.Przejechałem już troszkę kilometrów i nie miałem żadnego problemu z lpg.Wiadomo szczelność układu to podstawa, uklad wysokiego napięcia także musi być wzorowy i NG będzie śmigac na LPG.Jesli ktos sie zrazil do Instalacji II generacji w NG to polecam III generację ale o nią ciężko z dostępnością i jest droga.
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga