[b4 2.3 ng]instalacja lpg
[b4 2.3 ng]instalacja lpg
Witam wszystkich,
Pisze bo jestem szczęśliwym posiadaczem audi 2.3 ng, kupiłem auto z 2-letnią instalacją gazową i uważam, że samochód na gazie chodzi równie elegancko jak na lpg. Co prawda jest spory spadek mocy bo na pb to jest ogień a na lpg tylko dobry du..wóz ale żadnych problemów nie mam z tym silnikiem. Mam założoną zwykłą instalacje gazową. Na forum ciągle się spotykam z krytyką gazowania tego silnika ale chyba niesłusznie. Podstawa to dbać o ten silnik i regulować gaz u dobrego gazownika:)Szczelny dolot i w 100%sprawny układ WN to podstawa sprawnego funkcjonowania tego silnika.
Pozdrawiam wszystkich
Pisze bo jestem szczęśliwym posiadaczem audi 2.3 ng, kupiłem auto z 2-letnią instalacją gazową i uważam, że samochód na gazie chodzi równie elegancko jak na lpg. Co prawda jest spory spadek mocy bo na pb to jest ogień a na lpg tylko dobry du..wóz ale żadnych problemów nie mam z tym silnikiem. Mam założoną zwykłą instalacje gazową. Na forum ciągle się spotykam z krytyką gazowania tego silnika ale chyba niesłusznie. Podstawa to dbać o ten silnik i regulować gaz u dobrego gazownika:)Szczelny dolot i w 100%sprawny układ WN to podstawa sprawnego funkcjonowania tego silnika.
Pozdrawiam wszystkich
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
Ja kupiłem Audi B4 Avant 2.3 i założyłem nową instalację gazową.
stepek122 masz założoną zwykłą instalację bo innej się tam nie da założyć,mówimy o sekwencji ze względu na mechaniczny wtrysk paliwa,po za tym można tylko ulepszyć sprawę zakładając mocniejszy mikser taki jak ja mam czyli do 200km jest wydajniejszy.Podstawa sprawny układ podciśnienia,no i ważna sprawa jeśli nie masz regulacji dawki gazu na śrubę tylko przez moduł sterujący tak jak ja.To musi być sprawna sonda bo inaczej auto będzie palić gazu jak smok wawelski :mrgreen:
stepek122 masz założoną zwykłą instalację bo innej się tam nie da założyć,mówimy o sekwencji ze względu na mechaniczny wtrysk paliwa,po za tym można tylko ulepszyć sprawę zakładając mocniejszy mikser taki jak ja mam czyli do 200km jest wydajniejszy.Podstawa sprawny układ podciśnienia,no i ważna sprawa jeśli nie masz regulacji dawki gazu na śrubę tylko przez moduł sterujący tak jak ja.To musi być sprawna sonda bo inaczej auto będzie palić gazu jak smok wawelski :mrgreen:
no ma dużo, b przewidziany do tego silnika mikser ma za małą średnicę i go dusi. Ale na luzie powinien się kręcić dużo wyżej. Nie jesteś jednak pierwszym, któremu nie kręci się wyżej niż 4,5 k nikt jednak nie napisał jeszcze co to jest. Przynajmniej przez ostatni rok.crespo32 pisze:a co ma mikser do jazdy na benzynie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
no widzisz, dedykowane moksery do tego silnika maja fi 30 bo tyle pozwala na wolne obroty, a zeby nie dlawil silnika musi miec conajmniej 34. a takich nie robią na gardziel do ng. Chyba, ze ktoś bawiłby sie w samodzielne zakuwanie dyszy ale takich nie ma, i dobrze chyba. Takze nie świadczy to o gazowniku tylko o silniku. Zeby zapiąć niededykowany mikser trzeba sie pozbyć odmy, rozkopać przewody paliwowe co grozi porzarem, no i trzeba znaleźć gume z forda xr 1,6 efi bądź jakiegoś francuza ponoć.
I ja takze sie wypowiem na temat NG i LPG.Swoje mam już jakies 5-6 lat i jeżdże i na gazie i na pb.Wrażenia?Rzecz normalna ze na PB będzie sie lepiej zbierał na gazie troszke sie muli.Przejechałem już troszkę kilometrów i nie miałem żadnego problemu z lpg.Wiadomo szczelność układu to podstawa, uklad wysokiego napięcia także musi być wzorowy i NG będzie śmigac na LPG.Jesli ktos sie zrazil do Instalacji II generacji w NG to polecam III generację ale o nią ciężko z dostępnością i jest droga.