Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 ng]instalacja lpg

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 03 sty 2013, 18:00

Fajnie, że mi to rozjaśniłeś. Czy można by było wstawić po dwa wtryskiwacze 3 Ohm na każdy kanał szeregowo ? Teoretycznie razem dadzą opór 6 Ohm, nie obciążą sterownika . Ale czy praktycznie będzie to pracowało poprawnie ? . Z drugiej strony musiałbym ustawić np. 3 cylindry i wstawić 6 wtryskiwaczy . No nie wiem, czy da się obejść ten driver co o tym myślisz ?

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 03 sty 2013, 18:53

zborek_k-kozle pisze:Fajnie, że mi to rozjaśniłeś. Czy można by było wstawić po dwa wtryskiwacze 3 Ohm na każdy kanał szeregowo ? Teoretycznie razem dadzą opór 6 Ohm, nie obciążą sterownika . Ale czy praktycznie będzie to pracowało poprawnie ? . Z drugiej strony musiałbym ustawić np. 3 cylindry i wstawić 6 wtryskiwaczy . No nie wiem, czy da się obejść ten driver co o tym myślisz ?

spalisz sterownik jak wstawisz 3 ohm wtryski i w dodatku na jednym kanale puscisz dwa wtryskiwacze, dwa wtryskiwacze po 3 ohmy nie dadza 6 ohmow:)

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 03 sty 2013, 19:03

No a ile dadzą w połączeniu szeregowym ? :mrgreen:

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 03 sty 2013, 20:04

zborek_k-kozle pisze:No a ile dadzą w połączeniu szeregowym ? :mrgreen:
tyle co dym z kondensatora w sterowniku :mrgreen:

kup sobie IGS-a, zrob regeneracje i masz spokoj na dziesiatki tys. km

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 03 sty 2013, 20:07

No już kupiłem kompa na 4 cylindry i driver rozszerzający . Muszę teraz załatwić schemat do tego 4 cylindrowego . Taki schemat z opisem pinów, bo nowa wiązka jest to dream n .

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 03 sty 2013, 20:15

zborek_k-kozle pisze:No już kupiłem kompa na 4 cylindry i driver rozszerzający . Muszę teraz załatwić schemat do tego 4 cylindrowego . Taki schemat z opisem pinów, bo nowa wiązka jest to dream n .
to niedobrze kolego bo w wiazce omvl dream c jest kabelek opisany jako "sygnal z 1 wtryskiwacza" ktory podlacza sie do masy, teraz musisz go dorobic tylko nie wiem do ktorego pina w centralce :mrgreen:

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 04 sty 2013, 13:12

No właśnie od dłuższego czasu staram się zdobyć schemat do niego, ale w necie są same bez opisów wtyczki . Wiem, że będę musiał przepinować wtyczki . Hehe za daleko doszedłem, żeby się poddać kabelkologi. Miałem możliwość kupić taki nowy zestaw omvl dream c cały kit i driver do tego ze schematami ale cena powala niestety .

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 04 sty 2013, 17:30

zborek_k-kozle pisze:No właśnie od dłuższego czasu staram się zdobyć schemat do niego, ale w necie są same bez opisów wtyczki . Wiem, że będę musiał przepinować wtyczki . Hehe za daleko doszedłem, żeby się poddać kabelkologi. Miałem możliwość kupić taki nowy zestaw omvl dream c cały kit i driver do tego ze schematami ale cena powala niestety .
no za nowy trzeba dac 1500 ale mialbys wszystko nowe:)

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 04 sty 2013, 19:45

No to jest fakt. Ale mam za 250 i coś z tego wyrzeźbie 8-)

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 06 sty 2013, 09:45

zborek_k-kozle pisze:No to jest fakt. Ale mam za 250 i coś z tego wyrzeźbie 8-)
daj na pw swoj meil to ci wysle schemat:)

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 09 sty 2013, 18:48

Dowiedziałem się, że bez problemowo działa na 3Ohm wtryskiwaczach . Ale jeszcze nie doszedłem, dlaczego mi falują obroty po rozgrzaniu . Czy ustawienie zapłonu miałoby jakiś wpływ na takie zachowanie ?

s-a-s-i-a-d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 26 sty 2009, 19:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: s-a-s-i-a-d » 22 sty 2013, 22:31

A ja posiadam juz 2 audi z silnikiem ng i oba zagazowane. oska palila mi kolo 15 litrow ale mialem problemy z falujacymi obrotami, zobaczymy ile bedzie bralo quattro i narazie nie jest zle z tymi obrotami. co najciekawsze jak przelacze na benzynke to do okolo 5 tysia kreci sie ladnie a powyzej zapierd.,..... , uczucie jest jak by sie turbo zalaczylo ktorego nie mam :), taki sam efekt mialem w silniku 2.0 20v 5r o oznaczeniu NM. powiedzcie mi czemu tak sie zachowuje ??

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 22 sty 2013, 22:38

itor, Jutro wyjdzie, czy dałeś dobry schemat ;p

Awatar użytkownika
Lasgo07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 sty 2013, 23:56
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Lasgo07 » 26 sty 2013, 11:49

Witam. Zdążyłem sie przywitać na forum i już muszę prosić Was o pomoc. Otóż u mnie problem wygląda tak że kupiłem auto ze zwykłą instalacją gazową. Centralka Stag Plus, przełącznik w kabinie Stag manualny. Silniczek krokowy coś na N.... z możliwością manualnej regulacji. Reduktor Tomasetto z podciśnieniem.

Poprzedni właściciel stwierdził że auto zaczęło przestać jeździć na gazie 1,5 miesiąca temu. Obajwy są takie że auto szarpie na gazie. Nie ma siły jeździć. Przy dodainiu gazu na maxa auto jedzie ale przy optymalnej jeździe szarpie, czasami na wolnych zgaśnie. Odpiąłem silniczek krokowy ale nic się nie polepszyło. Śruba od niego jest cała wykręcona na maxa.

Problem mam również z PB, po odpaleniu auta rano odpala, wkręca się na obroty ale po kilku sekundowej pracy dławi się i po dodaniu gazu przerywa. Po nagrzaniu raz jedzie na paliwie a raz nie chce, dławi się.

Po zakupie zauważyłem wypięty czujnik temp ten nad termostatem. Bez niego wogole sie chciał pracować jak zimny. Po nagrzaniu było ok. Gdy podpiąłem go, zimny palił dobrze ale teraz znowu jest kicha.

Instalacja była już regulowana ale regulacja nic nie daje. Nadal nie jedzie na gazie.

Pomożecie ?

Awatar użytkownika
ENZO_89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 244
Rejestracja: 18 lis 2009, 17:23
Lokalizacja: ETM/ERW/WGR
Kontakt:

Post autor: ENZO_89 » 26 sty 2013, 12:32

sprawdz sonde.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga