[b4 2.3 ng]instalacja lpg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Fajnie, że mi to rozjaśniłeś. Czy można by było wstawić po dwa wtryskiwacze 3 Ohm na każdy kanał szeregowo ? Teoretycznie razem dadzą opór 6 Ohm, nie obciążą sterownika . Ale czy praktycznie będzie to pracowało poprawnie ? . Z drugiej strony musiałbym ustawić np. 3 cylindry i wstawić 6 wtryskiwaczy . No nie wiem, czy da się obejść ten driver co o tym myślisz ?
zborek_k-kozle pisze:Fajnie, że mi to rozjaśniłeś. Czy można by było wstawić po dwa wtryskiwacze 3 Ohm na każdy kanał szeregowo ? Teoretycznie razem dadzą opór 6 Ohm, nie obciążą sterownika . Ale czy praktycznie będzie to pracowało poprawnie ? . Z drugiej strony musiałbym ustawić np. 3 cylindry i wstawić 6 wtryskiwaczy . No nie wiem, czy da się obejść ten driver co o tym myślisz ?
spalisz sterownik jak wstawisz 3 ohm wtryski i w dodatku na jednym kanale puscisz dwa wtryskiwacze, dwa wtryskiwacze po 3 ohmy nie dadza 6 ohmow:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
to niedobrze kolego bo w wiazce omvl dream c jest kabelek opisany jako "sygnal z 1 wtryskiwacza" ktory podlacza sie do masy, teraz musisz go dorobic tylko nie wiem do ktorego pina w centralce :mrgreen:zborek_k-kozle pisze:No już kupiłem kompa na 4 cylindry i driver rozszerzający . Muszę teraz załatwić schemat do tego 4 cylindrowego . Taki schemat z opisem pinów, bo nowa wiązka jest to dream n .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
No właśnie od dłuższego czasu staram się zdobyć schemat do niego, ale w necie są same bez opisów wtyczki . Wiem, że będę musiał przepinować wtyczki . Hehe za daleko doszedłem, żeby się poddać kabelkologi. Miałem możliwość kupić taki nowy zestaw omvl dream c cały kit i driver do tego ze schematami ale cena powala niestety .
no za nowy trzeba dac 1500 ale mialbys wszystko nowe:)zborek_k-kozle pisze:No właśnie od dłuższego czasu staram się zdobyć schemat do niego, ale w necie są same bez opisów wtyczki . Wiem, że będę musiał przepinować wtyczki . Hehe za daleko doszedłem, żeby się poddać kabelkologi. Miałem możliwość kupić taki nowy zestaw omvl dream c cały kit i driver do tego ze schematami ale cena powala niestety .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 sty 2009, 19:14
- Lokalizacja: Wrocław
A ja posiadam juz 2 audi z silnikiem ng i oba zagazowane. oska palila mi kolo 15 litrow ale mialem problemy z falujacymi obrotami, zobaczymy ile bedzie bralo quattro i narazie nie jest zle z tymi obrotami. co najciekawsze jak przelacze na benzynke to do okolo 5 tysia kreci sie ladnie a powyzej zapierd.,..... , uczucie jest jak by sie turbo zalaczylo ktorego nie mam , taki sam efekt mialem w silniku 2.0 20v 5r o oznaczeniu NM. powiedzcie mi czemu tak sie zachowuje ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Witam. Zdążyłem sie przywitać na forum i już muszę prosić Was o pomoc. Otóż u mnie problem wygląda tak że kupiłem auto ze zwykłą instalacją gazową. Centralka Stag Plus, przełącznik w kabinie Stag manualny. Silniczek krokowy coś na N.... z możliwością manualnej regulacji. Reduktor Tomasetto z podciśnieniem.
Poprzedni właściciel stwierdził że auto zaczęło przestać jeździć na gazie 1,5 miesiąca temu. Obajwy są takie że auto szarpie na gazie. Nie ma siły jeździć. Przy dodainiu gazu na maxa auto jedzie ale przy optymalnej jeździe szarpie, czasami na wolnych zgaśnie. Odpiąłem silniczek krokowy ale nic się nie polepszyło. Śruba od niego jest cała wykręcona na maxa.
Problem mam również z PB, po odpaleniu auta rano odpala, wkręca się na obroty ale po kilku sekundowej pracy dławi się i po dodaniu gazu przerywa. Po nagrzaniu raz jedzie na paliwie a raz nie chce, dławi się.
Po zakupie zauważyłem wypięty czujnik temp ten nad termostatem. Bez niego wogole sie chciał pracować jak zimny. Po nagrzaniu było ok. Gdy podpiąłem go, zimny palił dobrze ale teraz znowu jest kicha.
Instalacja była już regulowana ale regulacja nic nie daje. Nadal nie jedzie na gazie.
Pomożecie ?
Poprzedni właściciel stwierdził że auto zaczęło przestać jeździć na gazie 1,5 miesiąca temu. Obajwy są takie że auto szarpie na gazie. Nie ma siły jeździć. Przy dodainiu gazu na maxa auto jedzie ale przy optymalnej jeździe szarpie, czasami na wolnych zgaśnie. Odpiąłem silniczek krokowy ale nic się nie polepszyło. Śruba od niego jest cała wykręcona na maxa.
Problem mam również z PB, po odpaleniu auta rano odpala, wkręca się na obroty ale po kilku sekundowej pracy dławi się i po dodaniu gazu przerywa. Po nagrzaniu raz jedzie na paliwie a raz nie chce, dławi się.
Po zakupie zauważyłem wypięty czujnik temp ten nad termostatem. Bez niego wogole sie chciał pracować jak zimny. Po nagrzaniu było ok. Gdy podpiąłem go, zimny palił dobrze ale teraz znowu jest kicha.
Instalacja była już regulowana ale regulacja nic nie daje. Nadal nie jedzie na gazie.
Pomożecie ?