CB Radio - opinie o TT
CB Radio - opinie o TT
Doszedłem do wniosku że sprawie sobie pod choinkę od <mikolaj> Cb-Radio, jestem w tym temacie zielony, wiec wybrałem gotowy zestaw. Tylko podłączyć odbierać i nadawać.
Zestaw CB + Antena
Myślę że to mądry wybór szukałem po forach i doszedłem do wniosku że to wybiorę.
Paczkę powinienem dostać na dniach, chętnym i ciekawym zrobię fotki, No i opiszę jak to się sprawuje
Czy coś jeszcze do tego dokupić jakieś akcesoria, itp. ?
Zestaw CB + Antena
Myślę że to mądry wybór szukałem po forach i doszedłem do wniosku że to wybiorę.
Paczkę powinienem dostać na dniach, chętnym i ciekawym zrobię fotki, No i opiszę jak to się sprawuje
Czy coś jeszcze do tego dokupić jakieś akcesoria, itp. ?
Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 18:47 przez ciacho82, łącznie zmieniany 1 raz.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Kontakt:
ta antenka sunker jest jak najbardziej OK, ostatnio kumplowi stroiłem i zestroiła się bardzo ładnie, jedyna wada to że ma tylko 3m kabla... tylko na dach ci starczy żeby postawić i to jeszcze z biedą, na tylną klapę jakbyś chciał dać to musisz mieć co najmniej 5 metrów kabla...
nic nie musisz dokupować, jak już wybierzesz miejsce gdzie będzie stała antena to jedź ją zestroić do kogoś kto ma miernik SWR (w sklepach z cb, albo wśród znajomych) tu jest instrukcja jak to sie stroi:
http://volvo.techno.org.pl/cb-radio.html
nic nie musisz dokupować, jak już wybierzesz miejsce gdzie będzie stała antena to jedź ją zestroić do kogoś kto ma miernik SWR (w sklepach z cb, albo wśród znajomych) tu jest instrukcja jak to sie stroi:
http://volvo.techno.org.pl/cb-radio.html
Fakt budżety malutki ale osobiście nie polecma radia typu TT nie ma to jak sprawdzone marki midland oraz president a także United a antenki również jakąś z presidenta lub alana.
ja osobiscie używam :
radio: Midland Plus
antena: President Georgia jest mała ale na pewno ma lepszy zasięg niż hustler 8-)