Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ALL] Problem z centralnym !

ODPOWIEDZ
Emek555
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 15 lut 2013, 07:29
Lokalizacja: Warszawa

[B4 ALL] Problem z centralnym !

Post autor: Emek555 » 15 lut 2013, 07:45

Witam, jakieś dwa dni temu zakupiłem swoją pierwszą 80. Centralny zamek najpierw działał częściowo, to jest zamykał się cały samochód bez drzwi kierowcy za pomocą rygla pasażera(wszystkie drzwi, bagażnik i wlew paliwa), natomiast wczoraj centralny padł zupełnie. Jakież to było moje zdziwienie gdy okazało się, że bagażnik i wlew paliwa są dalej zamknięte i w żaden możliwy sposób nie da się ich otworzyć. Ma ktoś jakieś pomysły jak otworzyć bagażnik i wlew? Dodam iż jestem bardzo początkującym mechanikiem. Pozdrawiam. <piwo>

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 15 lut 2013, 17:28

wejdz do bagażnika od kabiny przez tylny fotel, ściąg prawą osłonę lampy bagażnika, tzn jak będziesz w środku to będzie lewa, i pociągaj za cięgna (są 2 - 1 od siłownika centrala, drugi od otwarcia klapy). Jak już się dostaniesz do bagażnika przez klapę, to po prawej stronie zaraz za lampą w podłodze będzie schowana pompka. Ściągnij przewodzik gumowy i spróbuj wciągnąć powietrze, może pójdzie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11729
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 lut 2013, 17:32

Emek555 pisze:Ma ktoś jakieś pomysły jak otworzyć bagażnik i wlew?
a bagażnika kluczykiem nie możesz otworzyć :?:

Emek555
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 15 lut 2013, 07:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Emek555 » 16 lut 2013, 08:37

PieterB pisze: