Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] Samowłączający się alarm

ODPOWIEDZ
canizares85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 kwie 2008, 08:13

[B4] Samowłączający się alarm

Post autor: canizares85 » 06 kwie 2008, 08:43

Dziś coś mi się stało z alarmem. Włączam na pilocie, pstryk pyk, przez chwilę jest wszystko ok a po ok 5-10 s nagle wyje alarm :-| Nie znam się na tych sprawach i nie wiem co się może dziać. jakieś spięcie? Zauważyłem też że światełko w środku w czasie jazdy samo zaczęło się zapalać i gasnąc co chwila. Może to ma wspólne źródło?
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2008, 10:58 przez canizares85, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 06 kwie 2008, 09:12

NO to pewnie masz gdzieś zwarcie, może woda gdzieś podeszła, nie wiem jak u CIebie ale u mnie po wyłączeniu alarmu musze otworzyć drzwi bo jeśli nie to się sam uzbraja, możę u Ciebie tak właśnie jest że nie dostaje impulsu otwarcia drzwi i sam się uzbraja a co za tym idzie krzyczy, tyle że z drugiej strony dzieje się to jak jesteś wewnątrz auta? moze czujniki ruchu powodują się włączanie? z tą lampką to jakieś zwarie także musisz posprawdzać włączniki drzwiowe, może któryś już padł, samo wyjęcie czujnika drzwi to zdjęcie tej gumki i odkręcenie jednego wkręta ;-)

canizares85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 kwie 2008, 08:13

Post autor: canizares85 » 06 kwie 2008, 09:17

U mnie jest tak,że jak wyłączam alarm to nawet jak drzwi otworzę to sam się włącza,dopiero jak kluczyki w stacyjce i zapłon zapalony to się nie zamyka. Było tak do tej pory.
Teraz wysiadam, włączam i za kilka sekund wyje. Jak go wyłączę i jadę jest ok.