Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8S PM+LPG] Zamek centralny

ODPOWIEDZ
davidoffgucci
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[1.8S PM+LPG] Zamek centralny

Post autor: davidoffgucci » 27 gru 2013, 08:39

Witam serdecznie otoz sprawa przedstawia sie nastepująco :

Wkladam kulczyk do zamka od kierowcy czy to od strony pasazera i slysze jak pompa chodzi dzwiek bryyy czy jakos tak i cztery klikniecia "jakby" po kolei sprawdzam drzwi. Nie zamyka mi drzwi za kierowcą. i co w zwiazku z tym ? od srodka jak probuje zamknac jest to samo. Poszukalem poczytalem troche i za bardzo nie wiem jak to rozwiazac.

Praca pompki czy jak sie fachowo to nazywa :) dochodzi dzwiek z bagaznika kolo wlewu paliwa Czy to to odpowiada teraz czy to ona jest winna czy siloniki w dzrzwiach ? jak je sprawdzic zeby zaoszczedzic czasu oraz mamony Dziekuje za pomoc ! Dodam iz jestem zielony i prosze o okreslenie gdzie dokladnie znajduja sie kazda ustrojstwa :)
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, 08:53 przez davidoffgucci, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg

Post autor: Pieterb » 27 gru 2013, 08:42

davidoffgucci, na początek _uwaga

A tak na marginesie to jest tu sporo podobnych tematów szuałeś czy nie ma w nich odpowiedzi na twoje pytanie.

davidoffgucci
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: davidoffgucci » 27 gru 2013, 09:13

Jedni maja problem od strony kierowcy drugi od strony pasazera, albo ze nie zamyka im drzwi odnazlazlem sterownik centralki co to jest sa dwa zdjecia tylko ze ja nie wim gdzie :/ czy to jest w bagazniku czy szukac gdzies pod kieronicą ? a moze faktycznie wystarczy rozebrac drzwi i sprobowac moze drucik jest zgiety ? bolec w drzwiach chowa sie do dołu ale jakby nie tak duzo jak z drugiej strony a wiec pracuje.