Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 ABC] bicie na kierownicy podczas hamowania

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 13 sie 2014, 18:49

Tuleje były wymieniane jakiś ponad rok temu a tarcze jakos niedługo później. Trzepie tak już z rok może? Na przodzie to już tylko amorów nie wymieniałem i jednego łącznika...

Awatar użytkownika
Sagitari
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 223
Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: Sagitari » 14 sie 2014, 18:36

Pisaliśmy ostatnio o podobnych problemach, choć nie tylko przy hamowaniu:

https://audi80.pl/b4-19-1z-trzesie-k ... htm#947961

Co do tulejek przedniego zawieszenia:
- należy pamiętać, że z przodu tuleje występują nie tylko w wahaczach :-)
- drążki kierownicze zastosowane w audi 80 to nie jest typowe rozwiązanie spotykane w innych autach - są one przykręcane do przekładni za pośrednictwem właśnie tulejek (patrz w powyższym wątku)
- sworznie, końcówki drążków (a może całe drążki), łożyska kolumn McPherson ??
- jeśli naprawdę wszystko wymienione w zawieszeniu, proste tarcze.... to mimo wszystko zawsze warto szukać też dobrego wulkanizatora, który ma sprzęt i POTRAFI rozpoznać nie tylko bicie na felgach.

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 14 sie 2014, 20:45

Sagitari pisze:Pisaliśmy ostatnio o podobnych problemach, choć nie tylko przy hamowaniu:

https://audi80.pl/b4-19-1z-trzesie-k ... htm#947961

Co do tulejek przedniego zawieszenia:
- należy pamiętać, że z przodu tuleje występują nie tylko w wahaczach :-)
- drążki kierownicze zastosowane w audi 80 to nie jest typowe rozwiązanie spotykane w innych autach - są one przykręcane do przekładni za pośrednictwem właśnie tulejek (patrz w powyższym wątku)
- sworznie, końcówki drążków (a może całe drążki), łożyska kolumn McPherson ??
- jeśli naprawdę wszystko wymienione w zawieszeniu, proste tarcze.... to mimo wszystko zawsze warto szukać też dobrego wulkanizatora, który ma sprzęt i POTRAFI rozpoznać nie tylko bicie na felgach.
bardzo slusznie podsumowane o oponach zapomnieliśmy

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 05 lis 2014, 21:47

Witam! Chciałbym się pochwalić bo problem rozwiązany :-) ! Po wymianie tarcz i klocków tył jest git :-) ! Okazało się że to jeszcze fabryka była ;-) !

pieczar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 15 maja 2012, 08:15

Post autor: pieczar » 06 lis 2014, 09:29

U mnie też był problem z tarczami, poczytałem trochę na http://www.motocentrum.pl/poradnik/zuzyte-tarcze-hamulcowe-jak-sprawdzic,6 i faktycznie okazało się, że trzeba je wymienić. Teraz wszystko jest Ok, zobaczymy jak długo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl