Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABC] bicie na kierownicy podczas hamowania

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 13 sie 2014, 18:49

Tuleje były wymieniane jakiś ponad rok temu a tarcze jakos niedługo później. Trzepie tak już z rok może? Na przodzie to już tylko amorów nie wymieniałem i jednego łącznika...

Awatar użytkownika
Sagitari
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: Sagitari » 14 sie 2014, 18:36

Pisaliśmy ostatnio o podobnych problemach, choć nie tylko przy hamowaniu:

https://audi80.pl/b4-19-1z-trzesie-k ... htm#947961

Co do tulejek przedniego zawieszenia:
- należy pamiętać, że z przodu tuleje występują nie tylko w wahaczach :-)
- drążki kierownicze zastosowane w audi 80 to nie jest typowe rozwiązanie spotykane w innych autach - są one przykręcane do przekładni za pośrednictwem właśnie tulejek (patrz w powyższym wątku)
- sworznie, końcówki drążków (a może całe drążki), łożyska kolumn McPherson ??
- jeśli naprawdę wszystko wymienione w zawieszeniu, proste tarcze.... to mimo wszystko zawsze warto szukać też dobrego wulkanizatora, który ma sprzęt i POTRAFI rozpoznać nie tylko bicie na felgach.

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 14 sie 2014, 20:45

Sagitari pisze:Pisaliśmy ostatnio o podobnych problemach, choć nie tylko przy hamowaniu:

https://audi80.pl/b4-19-1z-trzesie-k ... htm#947961

Co do tulejek przedniego zawieszenia:
- należy pamiętać, że z przodu tuleje występują nie tylko w wahaczach :-)
- drążki kierownicze zastosowane w audi 80 to nie jest typowe rozwiązanie spotykane w innych autach - są one przykręcane do przekładni za pośrednictwem właśnie tulejek (patrz w powyższym wątku)
- sworznie, końcówki drążków (a może całe drążki), łożyska kolumn McPherson ??
- jeśli naprawdę wszystko wymienione w zawieszeniu, proste tarcze.... to mimo wszystko zawsze warto szukać też dobrego wulkanizatora, który ma sprzęt i POTRAFI rozpoznać nie tylko bicie na felgach.
bardzo slusznie podsumowane o oponach zapomnieliśmy

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 05 lis 2014, 21:47

Witam! Chciałbym się pochwalić bo problem rozwiązany :-) ! Po wymianie tarcz i klocków tył jest git :-) ! Okazało się że to jeszcze fabryka była ;-) !

pieczar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 15 maja 2012, 08:15

Post autor: pieczar » 06 lis 2014, 09:29

U mnie też był problem z tarczami, poczytałem trochę na http://www.motocentrum.pl/poradnik/zuzyte-tarcze-hamulcowe-jak-sprawdzic,6 i faktycznie okazało się, że trzeba je wymienić. Teraz wszystko jest Ok, zobaczymy jak długo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga