[B4 ABC] bicie na kierownicy podczas hamowania
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Pisaliśmy ostatnio o podobnych problemach, choć nie tylko przy hamowaniu:
https://audi80.pl/b4-19-1z-trzesie-k ... htm#947961
Co do tulejek przedniego zawieszenia:
- należy pamiętać, że z przodu tuleje występują nie tylko w wahaczach
- drążki kierownicze zastosowane w audi 80 to nie jest typowe rozwiązanie spotykane w innych autach - są one przykręcane do przekładni za pośrednictwem właśnie tulejek (patrz w powyższym wątku)
- sworznie, końcówki drążków (a może całe drążki), łożyska kolumn McPherson ??
- jeśli naprawdę wszystko wymienione w zawieszeniu, proste tarcze.... to mimo wszystko zawsze warto szukać też dobrego wulkanizatora, który ma sprzęt i POTRAFI rozpoznać nie tylko bicie na felgach.
https://audi80.pl/b4-19-1z-trzesie-k ... htm#947961
Co do tulejek przedniego zawieszenia:
- należy pamiętać, że z przodu tuleje występują nie tylko w wahaczach
- drążki kierownicze zastosowane w audi 80 to nie jest typowe rozwiązanie spotykane w innych autach - są one przykręcane do przekładni za pośrednictwem właśnie tulejek (patrz w powyższym wątku)
- sworznie, końcówki drążków (a może całe drążki), łożyska kolumn McPherson ??
- jeśli naprawdę wszystko wymienione w zawieszeniu, proste tarcze.... to mimo wszystko zawsze warto szukać też dobrego wulkanizatora, który ma sprzęt i POTRAFI rozpoznać nie tylko bicie na felgach.
bardzo slusznie podsumowane o oponach zapomnieliśmySagitari pisze:Pisaliśmy ostatnio o podobnych problemach, choć nie tylko przy hamowaniu:
https://audi80.pl/b4-19-1z-trzesie-k ... htm#947961
Co do tulejek przedniego zawieszenia:
- należy pamiętać, że z przodu tuleje występują nie tylko w wahaczach
- drążki kierownicze zastosowane w audi 80 to nie jest typowe rozwiązanie spotykane w innych autach - są one przykręcane do przekładni za pośrednictwem właśnie tulejek (patrz w powyższym wątku)
- sworznie, końcówki drążków (a może całe drążki), łożyska kolumn McPherson ??
- jeśli naprawdę wszystko wymienione w zawieszeniu, proste tarcze.... to mimo wszystko zawsze warto szukać też dobrego wulkanizatora, który ma sprzęt i POTRAFI rozpoznać nie tylko bicie na felgach.
U mnie też był problem z tarczami, poczytałem trochę na http://www.motocentrum.pl/poradnik/zuzyte-tarcze-hamulcowe-jak-sprawdzic,6 i faktycznie okazało się, że trzeba je wymienić. Teraz wszystko jest Ok, zobaczymy jak długo.