Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 100 C3] brak wspomagania, twardy hamulec,co zrobić..?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Garo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 26 lis 2008, 10:08
Lokalizacja: SRC

[Audi 100 C3] brak wspomagania, twardy hamulec,co zrobić..?

Post autor: Garo » 13 cze 2010, 17:58

Witam wszystkich. Otóż w mojej C3 `89r. poszła przekładnia kierownicza, żeby nie wylewał się olej, a można było jakoś poruszać zdjąłem pasek z pompy wspomagania ale efektem tego stał się twardy pedał hamulca który słabo hamuje :-/ Więc moje pytanie, można jakoś zrobić aby hamulce dobrze działały, nawet bez wspomagania, ostatecznie jak wygląda montaż serwa?
I drugie pytanie, aby wyciągnąć przekładnie kierowniczą muszę wyciągać silnik?
Pozdrawiam i z góry dziękuje <ok>

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 13 cze 2010, 18:21

przekladnie amsz przykrecona 2 srubami kolo kolumny i dwie za przednim kołem kierowcy, mozesz spokojnie to zrobic tylko przydaje sie kanał, a co do hamulca to pewnie padło ci serwo albo wezyk od podcisnienia bo tam niema nic innego

Awatar użytkownika
Garo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 26 lis 2008, 10:08
Lokalizacja: SRC

Post autor: Garo » 13 cze 2010, 18:30

wadeo Tam nie ma serwa :mrgreen: Hamulce były dobre, dopiero jak zdjąłem pasek z pompy wspomagania to hamulce się utraciły. Tam z hamulców jest jeden wężyk który idzie do zbiornika z olejem z wspomagania.

Tu jest obrazek:

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 13 cze 2010, 19:07

o kurde zle zerknelem na model hehe myslem ze b3 smigasz ale to faktycnzie ciekawe rozwiazanie wymyslili. opcja moze byc odczepienie od maglownicy obu przewodow cisnieniowego i powrotnego i skrecenie ich razem poprzez podwojna srube nawiercana. ale to roboty niewiele mniej niz wymiana calej maglownicy, ja w swojej b3 juz tyle razy maglownice robilme ze caly manewr zajmuje mi godzine

Awatar użytkownika
Garo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 26 lis 2008, 10:08
Lokalizacja: SRC

Post autor: Garo » 13 cze 2010, 19:23

Nie wiem jak by się to miało do wspomagania, hmm bo jeden idzie do zbiornika a jeden do tego akumulatora ciśnieniowego(czy jakoś tak). W 100 siedzi R5 więc dojście jest gorsze niż w R4 ;-)
Według mnie jest to fatalne rozwiązanie z tymi hamulcami, jedne z gorszych jakie Audi wymyśliło :mrgreen:

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 13 cze 2010, 19:37

od strony silnika to raczje tylko drazki bedizesz mial do odczepiania tro troche problemow moze dac i od spodu sruby blisko montowania krzyzaka raczje chlodnica nei powinna zbytnio przeszkadzac ale bedize troche manewrowania zeby wyjac

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl