FranoF1 pisze:W samochodach z ABS, robi sie to krzyżowo.
eee co znaczy krzyżowo?
z tego co mi wiadomo (od kilku mechaników już to słyszałem) to jak się ma ABS to musisz mieć zapłon włączony przy odpowietrzaniu, bo innaczej jakieś elektrozawory nie będą puszczać płynu jak trzeba i na marne będzie odpowietrzanie, a odpowietrzać w kolejności jak podałeś w poście,
1 - prawy tył
2 - lewy tył
3 - prawy przód
4 - lewy przód
a ja podepnę się przy okazji pod temat z moim problemem:
mianowicie polatałem sobie po lotnisku audianką, więc był intensywnie ręczny używany, i ostre hamowanie też było, mimo iż mi nigdzie płynu nie ubywa to hamulce mi się zapowietrzają, po takiej jeździe pedał prawie w podłogę a hamulce jakby ich nie było, (dodam iż na drugi dzień efekt nie ustawał - że przegrzane tarcze dlatego czy coś w tym stylu) wpadam na kanał, odpowietrzam sam tył i już jest ok, hamulce brzytwa (dodam iż tarcze i klocki z tyłu są w dobrym stanie) a korektor siły hamowania jest nowiutki, kilka miechów temu kupiony (bo stary przeciekał)
wymieniałem też lewy tylny zacisk bo przy dźwigience od ręcznego był przeciek, teraz jest suchutko ale zapowietrza się układ, może więżyki hamulcowe do wymiany? czy co, bo nie mam pojęcia już co mam zrobić
