[80 B3 1.6 D] jakie zaciski pasują
[80 B3 1.6 D] jakie zaciski pasują
Witam.Jakie zaciski pasuja na przód do Audi 80 b3 1988r 1.6 D ? Czy od benzyny też będa pasiły ? orwałem odpowietrznik
Nie ma ocynku bez cynku
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
a sprawdź tu program budowany na bazie tecdog http://www.autoteile-shopping.de/default.asp?lang=pl
sprubuj delikatnie rozwiercić odpowiecznik pużniej nagwintuj i dopasuj inny
a czy będzie pasował inny zacisk to nie powiem ci najpierw sprawdz jaką masz średnice i grubość tarczy chamulcowej i dopasuj według niej
tak mi się bynajmiej wydaje :mrgreen:
a czy będzie pasował inny zacisk to nie powiem ci najpierw sprawdz jaką masz średnice i grubość tarczy chamulcowej i dopasuj według niej
tak mi się bynajmiej wydaje :mrgreen:
było Audi 90 2.3NG 136KM
viewtopic.php?t=11858#112425
http://pl.youtube.com/watch?v=4L8auyMI1B0
była Audi B4 avant 1.6 ADA 101KM
viewtopic.php?t=18271
NARAZIE LIPA POZOSTAŁ ROWER
viewtopic.php?t=11858#112425
http://pl.youtube.com/watch?v=4L8auyMI1B0
była Audi B4 avant 1.6 ADA 101KM
viewtopic.php?t=18271
NARAZIE LIPA POZOSTAŁ ROWER
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Raczej nie zrobisz dokładnie stożka do nowego odpowietrznika. Masz dwa wyjścia. Droższe - wymiana zacisku.
Tańsze - rozwiercasz urwany odpowietrznik, gwintujesz otwór na M8, M9, M10 co ci się uda ( lepsze mniejsze średnice). Wkładasz dobraną do średnicy kulkę z łożyska i zakręcasz zwykłą śrubą. Uszczelni napewno.
Jeśli uprzesz się na inny odpowietrznik możesz go uszczelnić krążkiem z blachy ołowianej. Czasami uzyska się szczelność. Można też wygrzać urwany odpowietrznik i następnie dospawać do niego nakrętkę. Ale to wyższa szkoła jazdy.
Ps. Darój sobie wykrętaki stożkowe. Nić nie warte, tylko strata pieniędzy. Lepiej kupić wykrętaki ze "skrzydełkami". Niestety strasznie drogie.
Pzdr.
Tańsze - rozwiercasz urwany odpowietrznik, gwintujesz otwór na M8, M9, M10 co ci się uda ( lepsze mniejsze średnice). Wkładasz dobraną do średnicy kulkę z łożyska i zakręcasz zwykłą śrubą. Uszczelni napewno.
Jeśli uprzesz się na inny odpowietrznik możesz go uszczelnić krążkiem z blachy ołowianej. Czasami uzyska się szczelność. Można też wygrzać urwany odpowietrznik i następnie dospawać do niego nakrętkę. Ale to wyższa szkoła jazdy.
Ps. Darój sobie wykrętaki stożkowe. Nić nie warte, tylko strata pieniędzy. Lepiej kupić wykrętaki ze "skrzydełkami". Niestety strasznie drogie.
Pzdr.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
polej coca colą bedzie to samo :mrgreen:
było Audi 90 2.3NG 136KM
viewtopic.php?t=11858#112425
http://pl.youtube.com/watch?v=4L8auyMI1B0
była Audi B4 avant 1.6 ADA 101KM
viewtopic.php?t=18271
NARAZIE LIPA POZOSTAŁ ROWER
viewtopic.php?t=11858#112425
http://pl.youtube.com/watch?v=4L8auyMI1B0
była Audi B4 avant 1.6 ADA 101KM
viewtopic.php?t=18271
NARAZIE LIPA POZOSTAŁ ROWER
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga