Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3, 3A] Korektor hamulców.

Awatar użytkownika
Rafał 20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 01 wrz 2007, 22:17
Lokalizacja: Siedliska-Lubartów

[B3, 3A] Korektor hamulców.

Post autor: Rafał 20 » 26 gru 2007, 21:25

Mam problem z tylnymi hamulcami,regenerowałem zaciski i śię udało ale przy chmowaniu bierze przód a tył hamuje dopiero przy mocnym wciśnięciu pedału,dzwigienka od tego regulatora przy osi jest zapieczona,co mam zrobić z tym? Całkowicie wyrzucić ten regulator?
Ostatnio zmieniony 03 sty 2008, 21:50 przez Rafał 20, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 26 gru 2007, 21:34

Spróbuj ją wymontować i jakoś rozruszać. Jak wymontujesz korektor siły hamowania to czasami podczas mocno awaryjnej sytuacji i ostrym hamowaniu przy zablokowaniu tylnych kół zaczniesz kręcić piruety na drodze i może to się źle skończyć. Pozatym podczas przegląd jak wyjdzie że coś nie tak z rożdziałem siły hamowania to mogą być kłopoty.
P.S. popraw nazwę tematu.

Awatar użytkownika
mario2560
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 418
Rejestracja: 19 lut 2007, 17:53
Lokalizacja: Białystok/Suwałki

Re: [B3, 3A] Regulator hamulców.

Post autor: mario2560 » 26 gru 2007, 22:13

Rafał 20 pisze:Mam problem z tylnymi hamulcami,regenerowałem zaciski i śię udało ale przy chmowaniu bierze przód a tył hamuje dopiero przy mocnym wciśnięciu pedału,dzwigienka od tego regulatora przy osi jest zapieczona,co mam zrobić z tym? Całkowicie wyrzucić ten regulator?
Jak to wyrzucić? Wymienić na nowy albo używany działający!

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 27 gru 2007, 16:04

Dokładnie popieram kolegów, zadnego wyrzucania kolektora siły hamowania, nie po to ktoś tam to założył zeby mogło jeździć bez, tym bardziej ze to sa hamulce- nasze bezpieczeństwo, nie ma co oszczedzac.

Awatar użytkownika
Hans47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:21
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Hans47 » 28 gru 2007, 14:58

A ja to wywale w pi.... zalezy jaka belka w 1.6 75KM nie ma wogole korektora i jezdzi. ja z takiego wlasnie pobieralem nowa belke.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 28 gru 2007, 19:44

Hans47, wywal śmiało klocki będą Ci się szybko kończyły,ale co to wymiana 4 razy w roku.Ma to określone działanie w zależności od obciążenia samochodu i rozkładu siły hamowania pomiędzy przodem a tyłem.Podejrzewam,że nie masz pojęcia nawet które koła pierwsze hamują i mocniej w aucie i co będzie się działo jak to wytniesz w najmniej oczekiwanej dla Ciebie sytuacji :evil:

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 28 gru 2007, 19:46

RaKo pisze:że nie masz pojęcia nawet które koła pierwsze hamują i mocniej w aucie i co będzie się działo jak to wytniesz w najmniej oczekiwanej dla Ciebie sytuacji
Będzie kręcił piruety :-/

Awatar użytkownika
Hans47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:21
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Hans47 » 29 gru 2007, 01:05

Rako akurat wiem po co to pierwsze tarcze drogie szczeki pod wplywem uniesienia sie budy w czasie ostrego hamowania sprezynka zaczepiona o tylna belke naciaga sie powodujac zwiekszenie sie cisnienia plynu w hamulcach tylnie czesci pojazdu kogo chcesz uczyc czlowieku. Wywale w ch.. i tyle. Moj problem moja sprawa. <palma>

[ Dodano: 2007-12-29, 01:08 ]
I zmiencie w temacie nazwe tego ustrojstwa bo to korektor nie regulator.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 29 gru 2007, 01:15

Korektor służy do korekcji siły hamowania tylnych kół względem nie tylko uniesienia samoistnego podczas ostrego hamowania, ale również opuszczenia wioząc np komplet pasażerów z tyłu. Przy dużym obciążeniu siła hamowania tyłu powinna byc odpowiednio większa.

Można go wywalić oczywiście, ale równie dobrze można wywalić tylne hamulce i zaklepać przewody idąc tym tokiem rozumowania.

Usunięcie korektora z pewnością osłabi trakcję auta podczas hamowania, a to, że będzie można jeździć to oczywiste.

Awatar użytkownika
Hans47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:21
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Hans47 » 29 gru 2007, 01:22

to dlaczego skoro to jest niezbedne niebylo tego wogole w audi 1991r silnik 1.6 NIE BYLO OD POCZATKU i nie sprzeczac sie.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 29 gru 2007, 01:33

Hans47 pisze:to dlaczego skoro to jest niezbedne niebylo tego wogole w audi 1991r silnik 1.6 NIE BYLO OD POCZATKU i nie sprzeczac sie.
Ale tak rozumując jak Ty, to dlaczego i po co montowali ABS skoro w starszych modelach nie było ?
Lub dlaczego montowali tarcze z tyłu skoro wcześniej były bębny.
Można też powiedzieć po co montowali opony skoro kiedyś dyliżansy jeździły na drewnianych kołach.

Nie bądźmy mądrzejsi od producenta :-)
Hans47 pisze:to dlaczego skoro to jest niezbedne niebylo tego wogole w audi 1991r
Każdy producent z biegiem czasu dochodzi do słusznych wniosków dzięki badaniom i rozwojowi techniki.

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 29 gru 2007, 01:36

Hans47, wyrwji chwasta <palma>
korektora może nie było ale w sprzedaży do tego modelu jest

Awatar użytkownika
Hans47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:21
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Hans47 » 29 gru 2007, 01:50

Powiedz czlowiecze do czego zmierzasz. Twoje gdybanie mam w gdzies. Czego sie czepiasz twoj samochod ze to tak przezywasz ??? Stary do wanny Ci wchodzil czy co ? Relaksy!!! A jusci ze wyrwie przy samym dupsku i zaloze sobie kola od monster tracka PASI ?Moze bede pierwszy co to wyrwie i bedzie jezdzil lubie moze eksperymenty zejdz zemnie bos sie czepil od poczatku z denkiem (ceramizer) lepiej pomagaj ludzia a nie dyskutuj i nie gaworz bez sensu o jakis dilizansach i drewnianych kolach. :mrgreen:

[ Dodano: 2007-12-29, 01:53 ]
"Każdy producent z biegiem czasu dochodzi do słusznych wniosków dzięki badaniom i rozwojowi techniki." No i chlopcy stwierdzili ze po jasna cholere to. I slusznie! Dobra juz niedyskutuje na ten temat. Mozesz mnie zbanowac nie wiem co tam wpisac na czarna liste nakablowac betance wisi mi to. Poprostu zmierzly i przemadrzaly jestes.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2007, 02:02 przez Hans47, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 29 gru 2007, 01:58

Hans47, poziom Twojej inteligencji i merytorycznej dyskusji jest imponujący, ale proszę Cię abyś przystopował ze pisaniem epitetów w czyimkolwiek kierunku. To nie forum Bravo Girl.

Awatar użytkownika
Hans47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:21
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Hans47 » 29 gru 2007, 02:01

No wlasnie bo przez chwile rozmawiajac z Toba tak pomyslalem. Dobrze starczy. Omijajmy sie i juz.

Zapewniam Cię, że omijać się nie będziemy jeśli nie zmienisz swojego języka na forum w innych tematach. Może nie zauważyłeś do tej pory, ale kultura jest tu obowiązkowa. - Doc

[ Dodano: 2007-12-29, 02:11 ]
Dokladnie i tez jestem zwolennikiem Twojej zasady. Niestety nie moge wytrzymac jak ktos robi zemnie idiote. Daj innym podyskutowac I NIE WTRACAJ SIE. I bedzie spoko. Bede juz grzeczny. 8-)
Ostatnio zmieniony 29 gru 2007, 02:04 przez Hans47, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga