[B3/B4] korektor siły hamowania
Panowie wywalenia korektora jest niebezpieczne. Na prostej drodze to nic prawie nie zauważymy, ale na zakręcie jak przyhamujemy to tył może odrazu wyprzedzić nie mówiąc już o zimie. Więc nie dawajcie takich rad, że wywal i już. Lepiej kupić drugi sprawny i założyć
Poprzednia czerwona b4
Obecne zielone B4 sedan
Passat B3,b4 audi b4,a4 2xa6 c5 Było
Audi A4 Q ,Audi B4, Audi A8 FL Q - Jest
Obecne zielone B4 sedan
Passat B3,b4 audi b4,a4 2xa6 c5 Było
Audi A4 Q ,Audi B4, Audi A8 FL Q - Jest
Witam kolegów,jak ktoś to już wymieniał to proszę mi powiedzieć czy jest to dużo roboty i ile to może kosztować taka wymiana. Z mojego punktu widzenia wydaje mi się że nie ma z tym dużo roboty a na stacji obsługi powiedzieli mi że 80 złotych za robociznę. Wydaje mi się że barzdo drogo. A propo mojego to jest lekko zawilgocony, lać nie leje bo jakoś płynu mi nie ubywa, wymieniać czy jeszcze nie.
można regenerować cieknący korektor siły hamowania?
czy tylko wymiana pozostaje
czy tylko wymiana pozostaje
LENIO )oooo(
zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm
poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.
zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm
poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 maja 2009, 22:20
Koledzy, a czy we wszystkich modelach 80-tek jest identyczny korektor? Bo ja mam coupe z silnikiem 2,6. A czy np. będzie pasował do mojego modelu korektor od avanta albo sedana z innym silnikiem?
Dopasował ktoś może korektor od innego autka? Bo do naszych audiczek już nowego to się nie dostanie, a z używkami to wiadomo jak jest. Jedne chodzą 10 lat, a inne tydzień. Czy od golfa IV po drobnej przeróbce będzie na pewno pasował i działał prawidłowo taki korektor?
Dopasował ktoś może korektor od innego autka? Bo do naszych audiczek już nowego to się nie dostanie, a z używkami to wiadomo jak jest. Jedne chodzą 10 lat, a inne tydzień. Czy od golfa IV po drobnej przeróbce będzie na pewno pasował i działał prawidłowo taki korektor?
V6
Witam.
Są dostępne, niedawno wymieniałem.
[ Dodano: 2010-01-19, 22:17 ]
Regeneracja odpada,to część nierozbieralna.
Są dostępne, niedawno wymieniałem.
[ Dodano: 2010-01-19, 22:17 ]
Regeneracja odpada,to część nierozbieralna.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 10:49 przez Jasiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 80 the best !
Polak potrafiJasiu pisze:Regeneracja odpada,to część nierozbieralna.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=16514#167254 zobacz, oceń
http://www.lyoness.net/pl paliwo po 50gr
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 maja 2009, 22:20
poszukaj dobrej używkimiki878787 pisze:Uuu... Troszku drogi ten regulator no ale cóż, napewno nie będę robił "na stałe" wszystkich hamulców... Dziękuje za pomoc i link. Pozdrawiam
LENIO )oooo(
zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm
poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.
zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm
poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.
Witam , dzisiaj przy okazji wymiany wydechu w b4 ABK avant ruszyłem dźwignią korektora i ta dźwignia po prostu urwała się od korektora , już wcześniej przypuszczałem ,że z korektorem jest coś nie tak co było widać na tarczach tylnych tzn nie były tak ładnie "wypolerowane" jak przednie tylko miały wąski pasek na środku a reszta była zardzewiała tak jakby na tył szło za mało ciśnienia , od razu po urwaniu pomyślałem żeby go wywalić i połączyć na krótko ale widzę w tym temacie dużo sprzecznych opinii , ale ja go raczej wywalę ponieważ w mojej drugiej b3 PP w ogóle tego korektora nie ma i jakoś 20 lat nikt się nie zabił a i abs-u nie ma .
Ma też urwaną dźwignią korektora i wiecie co?
Mało bym sie nie zabił. Przy prędkości 130km/h wciskam pedał hamulca i momentalnie przednie koła sie blokują, wciskam 2gi i 3ci raz znów to samo. Wogóle nie czuć by tył hamował !!!
Podnosze tył żona wciska hamulec a tylnymi kołami dalej kręce z pewnym oporem !!!
Może wcisnąć coś w dźwignie regulatora żeby była w innym położeniu jak nie pomoże to go wywalę.
Mało bym sie nie zabił. Przy prędkości 130km/h wciskam pedał hamulca i momentalnie przednie koła sie blokują, wciskam 2gi i 3ci raz znów to samo. Wogóle nie czuć by tył hamował !!!
Podnosze tył żona wciska hamulec a tylnymi kołami dalej kręce z pewnym oporem !!!
Może wcisnąć coś w dźwignie regulatora żeby była w innym położeniu jak nie pomoże to go wywalę.
tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.
Nie jestem pewny ele u mnie jest chyba tylko korektor umieszczony centralnie na tylnej belce a nie z boku co widać na fotce powyżej.andi77 pisze:tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.
W moim elemencie wchodzą 2 przewody i wychodzą 2 przewody. Na dole jest blaszka odchylająca sie i nakrętka centralnie na środku blaszki. Niestety tej nakrętki nie ma (gwint urwany) więc regulator nie działa. Przypuszczam ze tą nakrętką się u mnie regulowało siłę hamowania.
[ Dodano: 2011-10-29, 13:59 ]
Jest tak jak andi77 pokazał
Rozebrałem, wyczysciłem, przepłukałem, wyregulowałem i działa :mrgreen:
W jaki sposób wyregulować korektor hamowania jeżeli chcę żeby mi bardziej tył hamował? Tarcze z tyłu są ledwo co zdarte i mam słabe hamulce.andi77 pisze:tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.
[url=http://images41.fotosik.pl/1131/9d67c411958f4aa0med.jpg]Obrazek[/URL]
Mam ten korektor bardziej ścisnąć czy odwrotnie??
Jest:
- B4 Cabrio 2,8
- B6 Avant 1,9 AVF + mapa 168KM
było: AUDI 80 B4 1,9 TDI Bosch + chip
- B4 Cabrio 2,8
- B6 Avant 1,9 AVF + mapa 168KM
było: AUDI 80 B4 1,9 TDI Bosch + chip
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga