[b4 1.9tdi 1Z] linka hamulca ręcznego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
No to jeszcze jeszcze raz spojrze na to tak jak mowisz, ale linka po przesmarowaniu WD duzo lzej chodzi w pancerzu (po sciagnieciu z dzwigienki) niz przed posmarowaniem. Wczesniej miala opor. Poza tym ta guma linki przy dzwigience co ma ja zabezpieczac jest juz styrana i pewnie duzo syfu tam naszlo i dlatego. To z tym juz dojde co i jak. To co mi mozecie powiedziec jeszcze odnosnie dlugosci linki i mozliwości jej regulacji, bo teraz mam wkrecona srubke regulacyjna na max a lewe kolo slabo hamuje. To tak jakby linka byla jeszcze za malo naciagnieta.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Jak już naleciało syfu to jedynie ratuje cie wymiana linki bo pewnie i tak będzie się zbierało coraz więcej.Może gdzieś jest uszkodzony pancerz no i przez tą harmonijkę na początku też pewnie leci jak mówisz że już ma za sobą dobre lata.Co do długości linki to powinna mieć 1741mm według etki chodź np na stronie intercars są różne długości w sprzedaży ale nieznaczne max 15mm w jedną lub druga stronę więc to nie nie ma różnicy...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
No tak myslalem wlasnie, no nic jeszcze to oblukam dokladnie i jak co to wymienie. Mysle ze zaloze nieco krotsza zeby miec jeszcze miejsce na podciagniecie recznego, bo teraz jest juz na max. Ale to jeszcze sie okaże. Dzieki za podpowiedzi
[ Dodano: 2012-02-01, 11:44 ]
[ Dodano: 2012-02-01, 11:44 ]
No to bylem dziś w ASO kupić pare pierdolek i zapytałem przy okazji o linki ręcznego. Koleś powiedział ze tak jak podaliście maja dlugość 1741mm obie jednak czymś i tak sie różnia. Czym to juz nie wiedział. Cena linki ok 230złNorbertGSX pisze: Ciekaw jestem ile ori linki kosztują
Siema koledzy !! Jakiś czas temu regenerowałem tylne zaciski gdyż były w fatalnym stanie i oczywiście nie odbijały. Po regeneracji problem ustąpił , ale jednak nie do końca więc postanowiłem wymienić także linki. Po wyjęciu starych okazało się że maja opory przy przesuwaniu sie w pancerzu. Założenie nowych wyeliminowało jakiekolwiek opory i teraz zaciąganie ręcznego to tylko czysta przyjemność Tak więc jeśli zabieracie się za to aby ręczny był sprawny proponuję zrobić te dwie rzeczy czyli regeneracja zaciskow i wymiana linek na nowe :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 04 lis 2010, 18:46