[B4] pompa hamulcowa
[B4] pompa hamulcowa
Witam, Pany powiedzcie mi z czego można by było doczepić do naszych b4 większą pompę hamulcową ? czy rs2 albo s2 mają większą pompę ? może z jakiegoś innego auta koncerny VAG.
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm
DIESEL MUSI DYMIĆ!!!
Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
Audi S4 B6
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm
DIESEL MUSI DYMIĆ!!!
Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
Audi S4 B6
Niki20 tak wiem taki zestaw szykuje do golfa ale to inna historia
trepek nie wiem musiał bym poczytać co tam jest wyryte to jutro jak będzie jasno ale taka jak w 1.9 tdi i nie wiem czy np z 2.8 nie jest już większa skoro tam były zaciski dwu tłoczkowe.
[ Dodano: 2012-02-21, 11:19 ]
Panowie skoro występowały 3 rodzaje to ktoś masz może info w jakich wersjach występowały ?
Z tego co się dowiedziałem dobry zestaw to pompa 25,4 do tego serwo z T4 10" tylko przy jedno tłoczkowych zaciskach nie ma to sensu bo wtedy pedał hamulca łapie wyżej, zaś przy zastosowaniu zacisków wielo tłoczkowych istnieje możliwość szybszego zatarcia się tłoczków chodzi mi głównie o zaciski czterotłoczkowe.
Niby coś więcej wiem ale dalej nic konkretnego wracając do pompy hamulcowej był bym wdzięczny czy np ktoś może przez etke sprawdzić jakie pompy występowały w naszych b4 włącznie z s2 i rs2 z góry dzięki
trepek nie wiem musiał bym poczytać co tam jest wyryte to jutro jak będzie jasno ale taka jak w 1.9 tdi i nie wiem czy np z 2.8 nie jest już większa skoro tam były zaciski dwu tłoczkowe.
[ Dodano: 2012-02-21, 11:19 ]
Panowie skoro występowały 3 rodzaje to ktoś masz może info w jakich wersjach występowały ?
Z tego co się dowiedziałem dobry zestaw to pompa 25,4 do tego serwo z T4 10" tylko przy jedno tłoczkowych zaciskach nie ma to sensu bo wtedy pedał hamulca łapie wyżej, zaś przy zastosowaniu zacisków wielo tłoczkowych istnieje możliwość szybszego zatarcia się tłoczków chodzi mi głównie o zaciski czterotłoczkowe.
Niby coś więcej wiem ale dalej nic konkretnego wracając do pompy hamulcowej był bym wdzięczny czy np ktoś może przez etke sprawdzić jakie pompy występowały w naszych b4 włącznie z s2 i rs2 z góry dzięki
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm
DIESEL MUSI DYMIĆ!!!
Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
Audi S4 B6
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm
DIESEL MUSI DYMIĆ!!!
Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
Audi S4 B6
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
U kolegi mrozoo jest foto z zakupu takiej pompki :mrgreen:
https://audi80.pl/mrozowe-80-b4-avf- ... 27,480.htm
https://audi80.pl/mrozowe-80-b4-avf- ... 27,480.htm
jaka była największa pompa w 80 b4? Np. W 2.8?
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Czyli we wszystkich 2.8 jest pompa 25,4mm? A servo też jest większe niż w TDi?
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
z tego co wiem to tak. Co do TDI to nie wiem jakie tam siedzi, ale na pewno nie większe jak 25.40 (czyli serwo 10 calowe, bo takie oznaczenie też się spotyka).
[ Dodano: 2013-05-13, 14:08 ]
etka mówi, że serwo w 1Z było 10 calowe.
[ Dodano: 2013-05-13, 14:08 ]
etka mówi, że serwo w 1Z było 10 calowe.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
wiem że pompę mam Girling 23,8mm ale servo to nie wiem. Jeśli mam 10' to wymieniłbym samą pompę a jeśli mam mniejsze to i servo by się przydało większe. A jak sprawdzić jakie jest servo? Bo nie wiadomo czy etka sie nie myli.
Potrzebuję większej pompy bo ta za słaba jest na Girling 60 + Girling 43
Potrzebuję większej pompy bo ta za słaba jest na Girling 60 + Girling 43
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ludzie jeżdżą z większymi hamulcami na tej pompie i hamują ok, więc przyjrzałbym się raczej hamulcom, czy jest OK, albo czy serwo jest zepsute.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Może nie będę musiał zmieniać pompy, od razu po zmianie zacisku z tyłu na większy,pedał uciekał dość mocno, ale może dlatego że jeszcze hamulec nie dotarty, dzis jeździłem i czuję że jest dużo lepiej więc może będzie dobrze.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga