[80 b4] Problem z miękkim hamulcem
Za dużo?
Hamulce były regenerowane około października i wtedy miałem stare linki ręcznego, który zaciągał się strasznie krótko, nie liczyłem ile ząbków. ale był krótki i wyraźnie "sztywny". Hmm może wystarczy trochę podciągnąć linki regulatorem teraz. Sądzisz, że ręczny może wpływać na to, że pedał hamulca łapie mniej więcej w połowie zakresu? W innych autach, którymi się poruszałem, ręczny też sporo się podnosił a podczas hamowania "nożnego" przy małej prędkości, szybciej zatrzymałbym się tylko uderzając w ścianę.
Hamulce były regenerowane około października i wtedy miałem stare linki ręcznego, który zaciągał się strasznie krótko, nie liczyłem ile ząbków. ale był krótki i wyraźnie "sztywny". Hmm może wystarczy trochę podciągnąć linki regulatorem teraz. Sądzisz, że ręczny może wpływać na to, że pedał hamulca łapie mniej więcej w połowie zakresu? W innych autach, którymi się poruszałem, ręczny też sporo się podnosił a podczas hamowania "nożnego" przy małej prędkości, szybciej zatrzymałbym się tylko uderzając w ścianę.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie ale to może świadczyć ze za mocno cofają się tylne tłoczki i efekt będzie taki właśnie ze pedał łapie nisko bo tylne zaciski potrzebują sporo więcej płynu by je wypchać bo samoregulatory źle działają i ma na wpływ ręcznego jak i hydraulicznego tłoczka.paquito88 pisze:Sądzisz, że ręczny może wpływać na to, że pedał hamulca łapie mniej więcej w połowie zakresu?
Podciągniecie na linkach to nie naprawa zresztą podciąga się tylko na tyle by przy 1-2 dźwignia się ruszała na zacisku jest zderzak dźwigni i ma być cofnięty do niego.
Dlatego pisałem sprawdź przy którym ząbku się ruszają dźwignie by wiedzieć w czym problem linka czy zacisk.
W kółku czerwonym zaznaczyłem ci zderzak dźwigni