Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4] Problem z miękkim hamulcem

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 gru 2016, 22:14

Większy to znaczy lie do pełnego mocnego zaciągnięcia?

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 26 gru 2016, 22:44

aż pójdę sprawdzić :) daj mi chwilę :)

10 ząbków idzie, na siłę podciągnąłem do 11ego ale potem już blokowało wyżej

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 gru 2016, 22:56

Sporo za dużo a nawet bardzo źle. Tu by przydało się by ktoś zerkał z tyłu na dźwignie czy to luz na linkach czy jednak regeneracja zacisków niepoprawna. Chodzi o to że jeden patrzy przy którym ząbku dźwignie się ruszaj no i czy równo.

Druga sprawa czy na ręcznym pedał jest sporo wyżej?

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 26 gru 2016, 23:09

Za dużo?
Hamulce były regenerowane około października i wtedy miałem stare linki ręcznego, który zaciągał się strasznie krótko, nie liczyłem ile ząbków. ale był krótki i wyraźnie "sztywny". Hmm może wystarczy trochę podciągnąć linki regulatorem teraz. Sądzisz, że ręczny może wpływać na to, że pedał hamulca łapie mniej więcej w połowie zakresu? W innych autach, którymi się poruszałem, ręczny też sporo się podnosił a podczas hamowania "nożnego" przy małej prędkości, szybciej zatrzymałbym się tylko uderzając w ścianę.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 gru 2016, 23:19

paquito88 pisze:Sądzisz, że ręczny może wpływać na to, że pedał hamulca łapie mniej więcej w połowie zakresu?
Nie ale to może świadczyć ze za mocno cofają się tylne tłoczki i efekt będzie taki właśnie ze pedał łapie nisko bo tylne zaciski potrzebują sporo więcej płynu by je wypchać bo samoregulatory źle działają i ma na wpływ ręcznego jak i hydraulicznego tłoczka.

Podciągniecie na linkach to nie naprawa zresztą podciąga się tylko na tyle by przy 1-2 dźwignia się ruszała na zacisku jest zderzak dźwigni i ma być cofnięty do niego.

Dlatego pisałem sprawdź przy którym ząbku się ruszają dźwignie by wiedzieć w czym problem linka czy zacisk.
Obrazek

W kółku czerwonym zaznaczyłem ci zderzak dźwigni

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 26 gru 2016, 23:30

Jeśli znajdę trochę czasu to jutro postaram się tę dźwignię sprawdzić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga