Na 90% padło mi serwo, znaczy działa ale silnik ciągnie lewe powietrze.
Czy jest możliwość regeneracji czy trzeba kupić "nowe" za jedyne 200 zeta??
[80 B3 1.8 PM] Serwo
[80 B3 1.8 PM] Serwo
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2007, 22:32 przez bandzior, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba zmiana opcji, robiłem wczoraj testy i chyba ten przewód łączący serwo z kolektorem jest nieszczelny. Próbowałem go ulczelnic ale nic nie dało.
Można go gdzieś dokupić??
Wszyscy mówią że nie i jeszcze jedno bo można go zastąpić wężem gumowym tylko pytanie co tam jest za zaworek i po co,czy jak go nie będzie to będzie działać ta skomplikowana konstrukcja??
Można go gdzieś dokupić??
Wszyscy mówią że nie i jeszcze jedno bo można go zastąpić wężem gumowym tylko pytanie co tam jest za zaworek i po co,czy jak go nie będzie to będzie działać ta skomplikowana konstrukcja??
Mam używany, 100% sprawny przewód do serwa do B3. Zadowolę się kwotą 20 PLN. Ewentualna wysyłka dopiero w sobotę.
Zaworek jest jednokierunkowy i służy do zatrzymywania powietrza w serwie w stanie "gotowości" do użycia. Gdyby go nie było to przy jeździe z mocno uchyloną przepustnicą na wypadek konieczności szybkiego zahamowania nie byłoby wspomagania siły hamowania.
Zaworek jest jednokierunkowy i służy do zatrzymywania powietrza w serwie w stanie "gotowości" do użycia. Gdyby go nie było to przy jeździe z mocno uchyloną przepustnicą na wypadek konieczności szybkiego zahamowania nie byłoby wspomagania siły hamowania.