Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Tarcze hamulcowe

ODPOWIEDZ
wrobel28
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4 1Z] Tarcze hamulcowe

Post autor: wrobel28 » 08 kwie 2010, 22:14

Witam.

Mam problem, otóż niedawno odczułem charakterystyczne wibracje podczas hamowania, dowiedzialem sie, ze tarcze są już pokrzywione, dałem je do przetoczenia, przez 2k km było ok aż do momentu ponownego skrzywienia, były to tarcze Kraft. Wymieniłem je na Bosha, po przejechaniu 3k km problem pojawił się znow, tarcze są krzywe, co czuć przy hamowaniu na dużych predkosciach. Dodam też ze uzytkuje auto z głową, staram sie hamowac silnikiem i tylko wspomagać się hamulcem więc nie mozliwe jest zebym sam zniszczył juz 3 komplet tarcz w tak krotkim czasie, jestem laikiem, co może być przyczyną tak szybkiego zużywania się tarcz ?

Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2010, 09:28 przez wrobel28, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub

Post autor: joandaw » 08 kwie 2010, 22:30

W jaki sposób zauważyłeś że się pokrzywiły wibracje na kierownicy :?: . Hamulce odbijają a jak tam klocki :?:

wrobel28
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: wrobel28 » 08 kwie 2010, 23:11

Hm, charakterystyczne drgania podczas hamowania, przy powolnym naciskaniu hamulca, np. przy dojezdzaniu do swiateł czuć w ktorym miejscu tarcza jest krzywa, tocze się i nagle natrafiam na miejsce wygięcia tarczy. Przy dużych prędkościach kierownica i cały samochod dostaje wibracji, przy odpuszczeniu przestaje, po przetoczeniu było dobrze ale na krótko, nowe tarcze Bosha też sie pokrzywiły.

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub

Post autor: joandaw » 08 kwie 2010, 23:25

A zaciski ci odbijają , podnieś koło pokręć ni czy luźno się kręci.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: skoti » 08 kwie 2010, 23:48

A tarcze kto zakładał kolego :?: :!: