Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 7A] usuwamy ABS

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

[B3 7A] usuwamy ABS

Post autor: Grzegorz7A » 22 lis 2010, 20:14

Witam jak w temacie. Pacjent to 7A, chcę wykasować ABS. Ktoś poradzi co mam zrobić

Z góry dzięki

G.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 22 lis 2010, 20:48 przez Grzegorz7A, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 22 lis 2010, 20:49

Pytanie podstawowe, po co? Co się stało że chcesz wywalić ABS? Jeśli nie chcesz żeby ci działało to wywal bezpiecznik.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 22 lis 2010, 22:50

Buduję auto do sportu, jest gołe nie ma nic. ABS nie jest mi potrzebny, chcę uprościć układ.

Wie ktoś?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3827
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 22 lis 2010, 23:19

etka Twoim pzryjacielem. Wywalasz pompę z elektryką a pompę hamulcową podłączasz wyjścia bezpośrednio do zacisków i juz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 22 lis 2010, 23:33

Leo pisze:Wywalasz pompę z elektryką a pompę hamulcową podłączasz wyjścia bezpośrednio do zacisków i juz
A jak się sprawa ma z korektorem siły hamowania tylnej osi? W B3 coś takiego miałem, nie wiem natomiast czy w B3 z ABSem też coś takiego było. Bo jeśli nie, to po wywaleniu ABSu i podpięciu tego bezpośrednio pod zaciski bez tego korektora tył będzie hamował tak samo jak przód co oznacza bączek przy pierwszym lepszym hamowaniu.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3827
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 22 lis 2010, 23:55

w 7a ni ma. jest jedna linia na tył, która się rozgałęzia na 2 zaciski

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 23 lis 2010, 09:11

Proponuje dolozyc korektor na tył, najlepiej regulowany dowolnie, bo bez tego auto z lekkim tyłem bedzie tanczyc tyłkiem.
Pozatym to z tego co ja wiem to tak jak Leo pisze i juz, cudów nie ma.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3827
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 lis 2010, 09:17

warto dołożyć, pewnie, szczególnie, jeśli się planuje rajdowanie i wymianę hamulców na większe.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 23 lis 2010, 18:23

korektor siły hamowania mam założyć w komorze silnika za pompą czy mogę dać taki korektor jaki np jest przy dźwigni hamulca hydraulicznego ręcznego? Na pompie hamulcowej nie muszę zaślepić któregoś wyjścia? ETKA dopiero się ściąga. Montuje osprzęt i zastanawiam się czy nie będę musiał czegoś wykręcać..np zamienić na pompę hamulcową z serwem albo coś...fuck

:) G.

hebel np jak tu z korektorem - rade da da da?? ?

http://www.tomson.com.pl/img.php?D=1&P=20236369

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 23 lis 2010, 19:06

Grzegorz7A pisze:czy mogę dać taki korektor jaki np jest przy dźwigni hamulca hydraulicznego ręcznego?
Tak.
Grzegorz7A pisze:Montuje osprzęt i zastanawiam się czy nie będę musiał czegoś wykręcać..np zamienić na pompę hamulcową z serwem albo coś...fuck
A nie masz serwa :?: Przeciez masz serwo, chyba ze chcesz to zaloz wieksze :)
Grzegorz7A pisze:hebel np jak tu z korektorem - rade da da da?? ?

http://www.tomson.com.pl/...?D=1&P=20236369
Da da da <ok>

:) A.

artur.konkol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 27 wrz 2010, 20:47
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: artur.konkol » 23 lis 2010, 20:05

te korektory to masakra i tak w wiekszosci nie dzialaja ja bym olal a ze wzgledu na rozne rozmiary zaciskow i kloskow i tak zawsze pierwszy stanie ci przxod . ja btm nie montowal ale na przewodach zrobilbym laczke aby w razie gdeby niemozliwe stalo sie mozliwe i zawsze wtedy mozna zamontowac a nie trzeba ciagnac przewodow

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 23 lis 2010, 20:32

artur.konkol pisze:i tak zawsze pierwszy stanie ci przxod
I tu się mylisz. Jak miałem źle wyregulowany ten kolektor to podczas hamowania tył mi się blokował pierwszy. Aż strach pomyśleć co by było zimą przy lekkim dohamowaniu gdzieś na zakręcie.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3827
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 lis 2010, 20:36

w 7a jest o tyle dobrze/nie dobrze, że idzie jedna linia na tył, i siła hamowania jest zawsze dzielona przez 2 w stosunku do hamowania przodu, zatem bez korektora można jeździć. Lecz to prawda, że źle ustawiony korektor, albo jego brak, tam gdzie był, powoduje, że tył może się zablokować przed przodem.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 24 lis 2010, 20:35

mówiąc serwo miałem na myśli coś takiego

http://moto.allegro.pl/pompa-hamulcowa- ... 07320.html

bo ja tego nie mam.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 24 lis 2010, 22:12

:shock: nie masz serwo, fabrycznie nie bylo :?: No jak nie masz to raczej musisz na pompe hamulcowa z serwem zamienic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl