Z góry dzięki
G.
Uploaded with ImageShack.us
A jak się sprawa ma z korektorem siły hamowania tylnej osi? W B3 coś takiego miałem, nie wiem natomiast czy w B3 z ABSem też coś takiego było. Bo jeśli nie, to po wywaleniu ABSu i podpięciu tego bezpośrednio pod zaciski bez tego korektora tył będzie hamował tak samo jak przód co oznacza bączek przy pierwszym lepszym hamowaniu.Leo pisze:Wywalasz pompę z elektryką a pompę hamulcową podłączasz wyjścia bezpośrednio do zacisków i juz
Tak.Grzegorz7A pisze:czy mogę dać taki korektor jaki np jest przy dźwigni hamulca hydraulicznego ręcznego?
A nie masz serwa :?: Przeciez masz serwo, chyba ze chcesz to zaloz wiekszeGrzegorz7A pisze:Montuje osprzęt i zastanawiam się czy nie będę musiał czegoś wykręcać..np zamienić na pompę hamulcową z serwem albo coś...fuck
Da da da <ok>Grzegorz7A pisze:hebel np jak tu z korektorem - rade da da da?? ?
http://www.tomson.com.pl/...?D=1&P=20236369