Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 2.0 ABT] Zapieczony hamulec?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[ B4 2.0 ABT] Zapieczony hamulec?

Post autor: MaXuS » 17 lip 2008, 23:40

Siema 2 dni temu zmieniałem Springi na sportowe i zauważyłem ze prawy hamulec mi praktycznie nie odbija tzn klocki były ściśnięte dosyć mocno... no i już wiem czemu mnie znosi na prawą stronę... Teraz kwestia naprawy usterki, jeszcze słabo sie znam na mechanikowaniu non stop sie uczę czegoś nowego i tu moja prośba może mi ktoś krok po kroku napisać co mam zrobić i kupić i wymienić żeby było cacy?? Dodam ze jestem Student i każdy grosz się liczy wiec nie piszcie ze mam kupić wszystko nowe począwszy od całego zacisku;)

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 17 lip 2008, 23:43

Regeneracja zacisku jest w dziale Warsztat, jak to nie pomoże kupujesz drugi - 100zł.

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 18 lip 2008, 00:05

Witam
Ja miałem podobnie też mi nie odbijał tylko że z lewej strony.Po rozebraniu okazło się że tłoczek był lekko podrdzewiały,wężyk którym dopływa płyn był spóchnięty,a i jeszcze jedno
wszystkie elemeny gómowe również były troche wyrobione.Po wymianie tego wszystko wróciło do normy :mrgreen:

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 18 lip 2008, 00:05

Nie mogę znaleźć na temat regeneracji przednich zacisków nic... pomożecie troszkę?

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80