[ B4 2.0 ABT] Zapieczony hamulec?
[ B4 2.0 ABT] Zapieczony hamulec?
Siema 2 dni temu zmieniałem Springi na sportowe i zauważyłem ze prawy hamulec mi praktycznie nie odbija tzn klocki były ściśnięte dosyć mocno... no i już wiem czemu mnie znosi na prawą stronę... Teraz kwestia naprawy usterki, jeszcze słabo sie znam na mechanikowaniu non stop sie uczę czegoś nowego i tu moja prośba może mi ktoś krok po kroku napisać co mam zrobić i kupić i wymienić żeby było cacy?? Dodam ze jestem Student i każdy grosz się liczy wiec nie piszcie ze mam kupić wszystko nowe począwszy od całego zacisku;)
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
MaXuS, różnica między przodem i tyłem polega w zasadzie tylko na braku mechanizmu hamulca ręcznego i tym, że tłoczek w przednim zacisku się wciska, a nie wkręca. Zdejmujesz zacisk (tak samo jak tył), rozbierasz i oceniasz stan tłoczka - nie może mieć wżerów i głębokich ubytków oraz śladów korozji na bocznej powierzchni. Idziesz do sklepu i prosisz o zestaw regeneracyjny do zacisku przedniego, smar do zacisków i ewentualnie tłoczek również. Czyścisz zacisk, wymieniasz elementy gumowe i ewentualnie tłoczek smarując elementy ruchome smarem do zacisków i składasz wszystko do kupy. Zakładasz na autko, odpowietrzasz układ hamulcowy i cieszysz się z jazdy.
Albo, jak Ci dopisuje szczęście, kupujesz na Allegro używany zacisk przód za kwotę jaką wydałbyś na zestaw naprawczy i tłoczek lub niewiele większą i wymieniasz <ok>
Albo, jak Ci dopisuje szczęście, kupujesz na Allegro używany zacisk przód za kwotę jaką wydałbyś na zestaw naprawczy i tłoczek lub niewiele większą i wymieniasz <ok>