[b3] zmiana hamolcow na girlingi g60 - problem z wyborem
- misiek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 226
- Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
- Lokalizacja: Gdansk - Penarth
- Kontakt:
[b3] zmiana hamolcow na girlingi g60 - problem z wyborem
mam nastepujacy problem z wyborem tarcz sa 2 rodzaje 276 i 280 i niewiem co wybrac
w gre wchodza tylko tarcze na 4 sruby
z 2.8 v6 - 276 tarcza
http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&p ... rake-Discs
z 2.6 v6 - 280 tarcza
http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&p ... rake-Discs
obecnie mam 256 na 4 sruby
auto to audi 80 b3 quatro sport 91 - 92 rok z tarczami 256 na 4 srubki
w gre wchodza tylko tarcze na 4 sruby
z 2.8 v6 - 276 tarcza
http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&p ... rake-Discs
z 2.6 v6 - 280 tarcza
http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&p ... rake-Discs
obecnie mam 256 na 4 sruby
auto to audi 80 b3 quatro sport 91 - 92 rok z tarczami 256 na 4 srubki
Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 12:19 przez misiek_gda, łącznie zmieniany 2 razy.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Z nazwy tematu wywnioskowałem, że zmieniasz hamulce z Lucas na Girling, tak ?
Ja na Twoim miejscu nie pchałbym się w Girlinga mając Lucasa, bo Lucas jest zdecydowanie lepszy. Sam mam z lewej strony zacisk hamulcowy Girling (i problemy z nim, na szczęście drobne bo tylko zdarzy mu się nie odbijać do końca przez co popiskuje trochę czasem) a z prawej Lucasa i żadnych problemów z nim nie ma <ok>
Ja na Twoim miejscu nie pchałbym się w Girlinga mając Lucasa, bo Lucas jest zdecydowanie lepszy. Sam mam z lewej strony zacisk hamulcowy Girling (i problemy z nim, na szczęście drobne bo tylko zdarzy mu się nie odbijać do końca przez co popiskuje trochę czasem) a z prawej Lucasa i żadnych problemów z nim nie ma <ok>
- misiek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 226
- Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
- Lokalizacja: Gdansk - Penarth
- Kontakt:
no trzeba bylo odrazu tu napisac a nie szukac w necie miesiac mam 2 tloczkowe
robie upgrade z 256 na wieksze mam kupione zaciski 2 tloczkowe sam je zregenerowalem teraz szukam tarcz i pewnie trafia te co wyzej w linku
robie upgrade z 256 na wieksze mam kupione zaciski 2 tloczkowe sam je zregenerowalem teraz szukam tarcz i pewnie trafia te co wyzej w linku
Ostatnio zmieniony 02 mar 2011, 22:25 przez misiek_gda, łącznie zmieniany 1 raz.
To 276 na 25mm sam zamierzam zmienić na wentylowane.Tu masz na temat zacisków i o tarczach coś się znajdzie https://audi80.pl/b4-1z-rezanie-prze ... t14584.htm
Ostatnio zmieniony 02 mar 2011, 22:28 przez joandaw, łącznie zmieniany 1 raz.
- misiek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 226
- Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
- Lokalizacja: Gdansk - Penarth
- Kontakt:
ja mam wentylowane seryjnie
https://picasaweb.google.com/marcin.qua ... 6720919570
tylko chce wieksze
https://picasaweb.google.com/marcin.qua ... 6720919570
tylko chce wieksze
Pod 2 tloczki tylko tarcza 276x25mm.
W B3 7A Sedan tarcza 276X25 miala inne odsadzenie niz pozostale A80 z zaciskami 2 tloczkowymi. Odsadzenie sie zmienialo prawdopodobnie ze wzgledu na inne jarzmo albo inna piaste/zwrotnice. Ciezko powiedziec jaka tarcze bedziesz potrzebowal, roznica w odsadzeniu tarcz to 5mm. Gdybys potrzebowal takie jak do B3 7A Sedan to mam w dobrej cenie, wiecej info na pw.
W B3 7A Sedan tarcza 276X25 miala inne odsadzenie niz pozostale A80 z zaciskami 2 tloczkowymi. Odsadzenie sie zmienialo prawdopodobnie ze wzgledu na inne jarzmo albo inna piaste/zwrotnice. Ciezko powiedziec jaka tarcze bedziesz potrzebowal, roznica w odsadzeniu tarcz to 5mm. Gdybys potrzebowal takie jak do B3 7A Sedan to mam w dobrej cenie, wiecej info na pw.
- misiek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 226
- Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
- Lokalizacja: Gdansk - Penarth
- Kontakt:
PI7er, bardzo hetnie ale za przesylke tarcz zaplace majatek bo nie ma mnie w gd
[ Dodano: 2011-03-17, 19:36 ]
no i nie obylo sie bez przygod tarcze w domu i osadzenie zle jak wyzej PI7er napisal nauczka dla potomnych do b3 nie pasuja tarcze z 2.8 b4
[ Dodano: 2011-04-16, 13:32 ]
temat ogarniety niestety tarcze z b3 o ktorych mowa wyzej tez dokonca nie pasowaly musialem usunac blache ktora byla za tarcza i tarcza weszla na milimetry noi zeby nie bylo tak latwo jazmo tez nie pasowalo musialem dac dystans narazie solidna prowizorka ale produkuje sie juz pozadny dystans w pracy
[ Dodano: 2011-03-17, 19:36 ]
no i nie obylo sie bez przygod tarcze w domu i osadzenie zle jak wyzej PI7er napisal nauczka dla potomnych do b3 nie pasuja tarcze z 2.8 b4
[ Dodano: 2011-04-16, 13:32 ]
temat ogarniety niestety tarcze z b3 o ktorych mowa wyzej tez dokonca nie pasowaly musialem usunac blache ktora byla za tarcza i tarcza weszla na milimetry noi zeby nie bylo tak latwo jazmo tez nie pasowalo musialem dac dystans narazie solidna prowizorka ale produkuje sie juz pozadny dystans w pracy
Podłącze się do tematu. Kupiłem do swojej B4 zaciski 2 tłoczkowe Girling 60 z jarzmami i do tego sprzedający dorzucił używane tarcze i klocki. Przygotowałem wszystko do założenia i jak już zacząłem wszystko montować okazało się że nie pasuje, tarcza ma za małe odsadzenie. Wychodzi na to że zestaw jest od 90 B3. Przeszperałem katalog intercarsu i faktycznie okazało się ze tarcze do B4 mają o 5 mm większe odsadzenie. Czy wystarczy kupić tarcze z większym odsadzeniem? Czy będzie to pasowało pod te jarzma i zaciski które kupiłem? Może ktoś już przerabiał ten temat?
[ Dodano: 2012-11-28, 15:08 ]
Problem rozwiązany, zaryzykowałem i kupiłem tarcze pod zaciski girling 60 do B4 i wszystko pasuje. Tarcze różnią się tylko wysokością do B3 mają 51 mm wysokości a do B4 56 mm reszta wymiarów jest taka sama. Wychodzi na to że jarzma i zaciski były w obu modelach takie same.
[ Dodano: 2012-11-28, 15:08 ]
Problem rozwiązany, zaryzykowałem i kupiłem tarcze pod zaciski girling 60 do B4 i wszystko pasuje. Tarcze różnią się tylko wysokością do B3 mają 51 mm wysokości a do B4 56 mm reszta wymiarów jest taka sama. Wychodzi na to że jarzma i zaciski były w obu modelach takie same.