Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG] zmiana tarcz, różnica w hamowaniu?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

[NG] zmiana tarcz, różnica w hamowaniu?

Post autor: papaj » 16 lis 2012, 21:09

Witam obecnie mam tarcze 256mm wentylowane i nie hamuje to zbyt rewelacyjnie, powiedzcie czy na 280mm litych byłoby lepiej?

abramov

Post autor: abramov » 16 lis 2012, 22:27

280mm do ng?? jak ci wejdą to spróbuj :-D
Jak dla mnie to sprawdź czy masz jeszcze klocki hamulcowe, czy masz wystarczająco płynu , sprawdź stan tarcz, regulator hamowania tylnych kół, może być tak że hamuje ci tylko przód a tylne koła prawie wcale, ja tak miałem po naprawie tyłu rewelacja :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5465
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 lis 2012, 00:00

Jak juz inwestować chcesz w lepsze hamulce to szukaj 2 tłoczkowych zaciskow i tarcz wentylowanych 276x25
Tarcze z klockami z 550 a zaciski i jarzma z 300-400 zalezy od kogo

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 17 lis 2012, 00:30

właśnie nie chce aż tak duzej kwoty wydac dlatego pytam czy lepiej mniejsze wentylowane czy wieksze ale bez wentylacji, z reguły jezdze na krotkich odcinkach, rzadko kiedy mocno wciskam hamulec

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5465
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 lis 2012, 00:48

To jak nie ciskasz mocno to moze byc duza lita tarcza,
albo szukaj zestawu z 2.6 V6 tam jest jednotłoczkowy zacisk.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 17 lis 2012, 08:08

Krzysiek 84 pisze:albo szukaj zestawu z 2.6 V6 tam jest jednotłoczkowy zacisk.

Taki sam jak w ng,ace i abk oraz niektorych aah.

280mm lita tarcza to dziadostwo, lepiej zainwestuj w lepszy hamulec.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Re: [NG] zmiana tarcz, różnica w hamowaniu?

Post autor: ignac112 » 17 lis 2012, 22:11

papaj pisze:Witam obecnie mam tarcze 256mm wentylowane i nie hamuje to zbyt rewelacyjnie, powiedzcie czy na 280mm litych byłoby lepiej?
A w czym jest problem? Kół nie możesz zblokować czy tarcze Ci się grzeją?

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 449
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 18 lis 2012, 00:11

Powiem tak miałem tarcze lite 256 z racji tego że je dosłownie topiłem zmieniłem zaciski oraz jarzma na 280 tarcza wentyl tarcza się nie przegrzewa ale i tak mi bije kierownica ;/ A w dodatku u mnie jest serwo rozwalone i nie podtrzymuje podciśnienia. Ja bym zaczą od wymycia zacisków oraz zmiany gumek potem nowy płyn nowe klocki tył przód i serwo a na końcu dopiero dać nowe jarzma i tarcze 280

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 18 lis 2012, 12:10

U mnie w abt mam tarcze 256 ale nie mam problemu z zblokowaniem kół, problem to przegrzewające się tarcze gdy hamuje notorycznie zbyt gwałtownie, ale to pewnie wina kończących się cienkich tarcz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl