VW Polo 86c G40 by Kas
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
VW Polo 86c G40 by Kas
W POLO G40
Moc 85 kw czyli 115 KM (przy 6000 obrotów)
Fabryczna prędkość 195 km/h
Masa własna pojazdu 805 kg
Data zejścia z tasmy produkcyjnej 08 czerwiec 1988 r.
wtryski z g60
spalanie od 7,5-16 litrów
Kolor: błękit metalik LP5Y
Felgi TH Line 7,5 i 8 J x 14" na to kapcie 185/50/14 Diadem
pojemność powiększona z fabrycznej 1272 ccm
tłoki 75,5 z fabrycznych 75 mm
wysokośc skoku tłoka 72 mm
zawieszenie:
rozpórka przednia + tylnia + klatka wszystko z ALu od Wiechers'a
przód amortyzatory torowy Bilstain na B6
tył Sachs sporting+ sprężyny -60
pod kazde koło dystans 5 mm
telefony zamiast tradycyjnych gum(przednie stabilizatory,wachacze, tylnia belka)
łożyska z regulacją kątów pochylenia o 0,5 stopnia
Silnik:
składany na nowo!!
panewki Glyco
świece Bosch Platin W4dp0
wtryski 260 ccm z G60
regulator paliwa Webera
rozwiercona przepustnica na RS
kolektor ssący z 3f
chip Rs2
wałek Schrick 252/276
szklanki tytan 56 g sztuka (8 gram żejsze od INA)
zmienne kóko rozrządu na fasolkach
rozwiercony blok
polerowany wał
tłoki 75,5 od Mahle
pompa oleju Kolbenschmitza
dolot z kwasówki
zmienie kólka napędu paska kompresora na pasek 5PK (G40 na 68 mm)
chłodnica oleju
delikatnie zebrane koło zamachowe
wkładka K&N
zmieniony Ic na wydajniejszy i większy
wszystko zalane olejem Velvoline 10w60
Wnętrze:
manetki z MFA (niestety nie działają ale styl robią)
orginał zegar do 240
kanapa z derby
fotele kubełkowe
obszyte na nowo boczki w kolorze bananowym
chromowane klamki wewnętrze
alu rygielki
pasy Schroth w kolorze fioletowym
dywaniki w kolorze bananowym
korbka szyberdachu aluminiowa
Auto kupione 18 kwietnia 2006 r. od starszego Pana. Auto stało sobie na ulicy. Jak zawsze interesowało mnie posiadanie G40 ale jak zobaczyłem ten model odrazu zapragnełem go mieć. Wsadziłem karteczkę za szybę. Po dwóch godzinach gość zadzwonił do mnie. Niezwlekając umówiłem się na oglądanie auto było jakie było .. zaniedbane ale mi w tym momencie nie grało to roli ponieważ już miałem swoją wizję.
Z racji że miałem już jedno 86c a nie miałem przy sobie 2000 zł i zapewne bez pomocy mojej mamy nie dał bym rady szybko uzbierać kasy ale niema rzeczy niemożliwych. Udało się je nabyć. co prawda już po tygodniu strzelił kompresor ( zaniedbany silnik) ale zabawa trwa po dzień dzisiejszy czego są efekty.
Auto w 2009 roku zostało kompletnie odbudowane. 2008 rok praktycznie cały stał w garazu rozebrany gdyż odbywało się gromadzenie środków.
troche fotek zaraz po kupnie
[/[URL=http://img326.imageshack.us/my.php?image=aaaaaza0028nw.jpg]
a tak teraz:
Moc 85 kw czyli 115 KM (przy 6000 obrotów)
Fabryczna prędkość 195 km/h
Masa własna pojazdu 805 kg
Data zejścia z tasmy produkcyjnej 08 czerwiec 1988 r.
wtryski z g60
spalanie od 7,5-16 litrów
Kolor: błękit metalik LP5Y
Felgi TH Line 7,5 i 8 J x 14" na to kapcie 185/50/14 Diadem
pojemność powiększona z fabrycznej 1272 ccm
tłoki 75,5 z fabrycznych 75 mm
wysokośc skoku tłoka 72 mm
zawieszenie:
rozpórka przednia + tylnia + klatka wszystko z ALu od Wiechers'a
przód amortyzatory torowy Bilstain na B6
tył Sachs sporting+ sprężyny -60
pod kazde koło dystans 5 mm
telefony zamiast tradycyjnych gum(przednie stabilizatory,wachacze, tylnia belka)
łożyska z regulacją kątów pochylenia o 0,5 stopnia
Silnik:
składany na nowo!!
panewki Glyco
świece Bosch Platin W4dp0
wtryski 260 ccm z G60
regulator paliwa Webera
rozwiercona przepustnica na RS
kolektor ssący z 3f
chip Rs2
wałek Schrick 252/276
szklanki tytan 56 g sztuka (8 gram żejsze od INA)
zmienne kóko rozrządu na fasolkach
rozwiercony blok
polerowany wał
tłoki 75,5 od Mahle
pompa oleju Kolbenschmitza
dolot z kwasówki
zmienie kólka napędu paska kompresora na pasek 5PK (G40 na 68 mm)
chłodnica oleju
delikatnie zebrane koło zamachowe
wkładka K&N
zmieniony Ic na wydajniejszy i większy
wszystko zalane olejem Velvoline 10w60
Wnętrze:
manetki z MFA (niestety nie działają ale styl robią)
orginał zegar do 240
kanapa z derby
fotele kubełkowe
obszyte na nowo boczki w kolorze bananowym
chromowane klamki wewnętrze
alu rygielki
pasy Schroth w kolorze fioletowym
dywaniki w kolorze bananowym
korbka szyberdachu aluminiowa
Auto kupione 18 kwietnia 2006 r. od starszego Pana. Auto stało sobie na ulicy. Jak zawsze interesowało mnie posiadanie G40 ale jak zobaczyłem ten model odrazu zapragnełem go mieć. Wsadziłem karteczkę za szybę. Po dwóch godzinach gość zadzwonił do mnie. Niezwlekając umówiłem się na oglądanie auto było jakie było .. zaniedbane ale mi w tym momencie nie grało to roli ponieważ już miałem swoją wizję.
Z racji że miałem już jedno 86c a nie miałem przy sobie 2000 zł i zapewne bez pomocy mojej mamy nie dał bym rady szybko uzbierać kasy ale niema rzeczy niemożliwych. Udało się je nabyć. co prawda już po tygodniu strzelił kompresor ( zaniedbany silnik) ale zabawa trwa po dzień dzisiejszy czego są efekty.
Auto w 2009 roku zostało kompletnie odbudowane. 2008 rok praktycznie cały stał w garazu rozebrany gdyż odbywało się gromadzenie środków.
troche fotek zaraz po kupnie
[/[URL=http://img326.imageshack.us/my.php?image=aaaaaza0028nw.jpg]
a tak teraz:
Moje 80 B3 engine 3A
https://audi80.pl/b3-3ael-dupciowoz- ... t37192.htm
VW Polo 86c G40 115+
https://audi80.pl/vw-polo-86c-g40-by-kas-vt36890.htm
https://audi80.pl/b3-3ael-dupciowoz- ... t37192.htm
VW Polo 86c G40 115+
https://audi80.pl/vw-polo-86c-g40-by-kas-vt36890.htm
Szacunek kolego za czas i środki włożone w ten samochód, wygląda o niebo lepiej niż na początku, a felgi to po prostu rewelacja idealnie pasują do tego modelu.
Gratuluje i pozdrawiam. <ok>
Gratuluje i pozdrawiam. <ok>
1992 Audi 8o B4 Sedan ABK - (2oo6-2oo8)
1988 Audi 8o B3 Sedan PM - (2o11 - dziś)
1993 Audi 8o B4 Sedan AAZ - (2o12 - 2o13)
2000 Audi A4 B5 Sedan ALZ - (2o16 - dziś)
1988 Audi 8o B3 Sedan PM - (2o11 - dziś)
1993 Audi 8o B4 Sedan AAZ - (2o12 - 2o13)
2000 Audi A4 B5 Sedan ALZ - (2o16 - dziś)
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
hamowania nie było, auto skadane na nowo, chip jest założony ale ilość modów jest znacznie większa w związku z czym dopiero na wiosne będzie zrobione
obecnie szukam Audi dla siebie do jazdy na co codzień oraz skończenie poczynionych modyfikacji
zakładana moc do osiągnięcia to 170 KM ale zobaczymy w praniu
buda jest na nowo obspawana usztywniona i pomalowana
większość elemantów gumowych zastąpiona PU
obecnie szukam Audi dla siebie do jazdy na co codzień oraz skończenie poczynionych modyfikacji
zakładana moc do osiągnięcia to 170 KM ale zobaczymy w praniu
buda jest na nowo obspawana usztywniona i pomalowana
większość elemantów gumowych zastąpiona PU
Moje 80 B3 engine 3A
https://audi80.pl/b3-3ael-dupciowoz- ... t37192.htm
VW Polo 86c G40 115+
https://audi80.pl/vw-polo-86c-g40-by-kas-vt36890.htm
https://audi80.pl/b3-3ael-dupciowoz- ... t37192.htm
VW Polo 86c G40 115+
https://audi80.pl/vw-polo-86c-g40-by-kas-vt36890.htm
Piękna polówka na mody silnika się musiałeś dobrze wykosztować podoba mi sie znaczek Diesel na grilu z przodu jeszcze tylko taki na tył
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm
DIESEL MUSI DYMIĆ!!!
Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
Audi S4 B6
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm
DIESEL MUSI DYMIĆ!!!
Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
Audi S4 B6
Polo 1sza klasa! Bardzo ladnie i przemyslanie dopieszczony woz! Zycze powodzenia w modach. To oryginalne TH LINE czy replika?
Zobacz moja "AMERYKANKE"
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=54 ... c&start=15
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=54 ... c&start=15
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
th line compomotive Turbo w orginalnym lakierze
znaczka na tył nie będzie w końcu to benzyna
znaczka na tył nie będzie w końcu to benzyna
Moje 80 B3 engine 3A
https://audi80.pl/b3-3ael-dupciowoz- ... t37192.htm
VW Polo 86c G40 115+
https://audi80.pl/vw-polo-86c-g40-by-kas-vt36890.htm
https://audi80.pl/b3-3ael-dupciowoz- ... t37192.htm
VW Polo 86c G40 115+
https://audi80.pl/vw-polo-86c-g40-by-kas-vt36890.htm
Kozak fura co tu dużo pisać <ok>
Jest: Coupe 2,3NG https://audi80.pl/coupe-ng-by-zayebatsu-vt35647.htm
Było:B3 Sedan 1,6PP
Było:B3 Sedan 1,6PP
Moje zdanie znasz ;] Naprawdę furka robi wrażenie, sporo w nią władowałeś kasy, to widać. Znalazłeś jakiegoś Audika już?
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
Audika szukam>> i co z tego albo parchy albo po dzwonach (ocynk nie lubi szpachli)
wiem że auta mają swoje lata itp
sam potrafie rozebrać i złożyć auto, ale blacharki nie będę robił drugi raz w żadnym!! aucie bo to się nie opłaca a dwa człowiek się narobi przy tym
wiem że auta mają swoje lata itp
sam potrafie rozebrać i złożyć auto, ale blacharki nie będę robił drugi raz w żadnym!! aucie bo to się nie opłaca a dwa człowiek się narobi przy tym
Moje 80 B3 engine 3A
https://audi80.pl/b3-3ael-dupciowoz- ... t37192.htm
VW Polo 86c G40 115+
https://audi80.pl/vw-polo-86c-g40-by-kas-vt36890.htm
https://audi80.pl/b3-3ael-dupciowoz- ... t37192.htm
VW Polo 86c G40 115+
https://audi80.pl/vw-polo-86c-g40-by-kas-vt36890.htm
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
Moje 80 B3 engine 3A
https://audi80.pl/b3-3ael-dupciowoz- ... t37192.htm
VW Polo 86c G40 115+
https://audi80.pl/vw-polo-86c-g40-by-kas-vt36890.htm
https://audi80.pl/b3-3ael-dupciowoz- ... t37192.htm
VW Polo 86c G40 115+
https://audi80.pl/vw-polo-86c-g40-by-kas-vt36890.htm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga