Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A4 B6 Avant 1.9TDi Quattro

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 26 lis 2010, 12:53

sezon zimowy ruszył <ok> :mrgreen:
narazie A4, ale (co mnie bardzo zdziwiło) ona "daje rade" na śniegu.
coupe rusza w weekend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Obrazek

Dominik80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 kwie 2011, 11:28

Post autor: Dominik80 » 21 kwie 2011, 11:37

fajne audi ,gratuluje zakupu
było b3 sedan...
będzie b3 coupe..

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 01 wrz 2011, 13:07

I jak wahacze w A4 po pierwszej zimie? :mrgreen:
OOOO Cztery pierścienie, robią wrażenie

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 01 wrz 2011, 14:45

do wymiany był jeden górny z prawej strony i łaczniki stabilizatora. Jest nadal cisza. Jestem pozytywnie zaskoczony <ok>

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 01 wrz 2011, 14:50

Pytam bo sam powoli chce kupić sobie A4 B6 ale tylko i wyłącznie limuzynę z silnikiem 2.0 Pb z FWD <ok> .
Powiedz mi jak wygląda sprawa rozrządu, pompy wody <ok> ... ciężko z dostępem w komorze silnika? Sam serwisujesz to auto?

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 01 wrz 2011, 15:11

Patrique pisze:Powiedz mi jak wygląda sprawa rozrządu, pompy wody ... ciężko z dostępem w komorze silnika? Sam serwisujesz to auto?
dostęp do rozrządu jest marny. Ostatnio wymieniłaem trzeba cały przedni pas zdjąć.
Serwisuje auta u kuzyna i tylko obserwuje wymiany ;-)

A czemu nie chcesz quattro?

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 01 wrz 2011, 15:38

julekF1 pisze:A czemu nie chcesz quattro?
Boje się trochę tylnego napędu i zawieszenia. Poza tym dość ciężko jest trafić na zadbane quattro z rozsądnym przebiegiem. Poza tym nie znam się w ogóle na autach z napędem na cztery kapcie <ok> . Z założenia A4 ma być autem do poruszania się z punktu a do b 8-) . W którym wychodząc w grudniowy poranek przekręcam kluczyk i jadę <oki> .

Jeszcze miałbym pytanie; jakie są tam koła? Chodzi mi o rozmiar standardowej felgi, szerokość, ET i profil opony. Bo domyślam się, że koszt ogumienia jest zdecydowanie wyższy od tego w 80-tce.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 01 wrz 2011, 18:37

julekF1, nie ma to jak Avant <ok> Jednak Audi z tego okresu lepiej wyglądają w Avancie niżeli w sedanie :-P

Patrique, nie bierz 2.0, bo to słabizna jest, lepsze 1.8T, spalanie mniejsze przy oszczędnej jeździe, lepsze osiągi i jak zabraknie mocy zawsze idzie wycisnąć więcej mocy <ok> Na twoim miejscu zastanowiłbym się nad Avant'em, ponieważ lepiej wygląda i jest bardziej praktyczny ;-) Sedan jakoś taki malutki się wydaje i ten tyłek śmiesznie zaokrąglony :roll:
Patrique pisze:Boje się trochę tylnego napędu i zawieszenia. Poza tym dość ciężko jest trafić na zadbane quattro z rozsądnym przebiegiem. Poza tym nie znam się w ogóle na autach z napędem na cztery kapcie <ok>
Napęd jest praktycznie bezawaryjny, pod warunkiem, że będziesz jeździł na takich samych oponach i dbał o dobry olej w układzie napędowym ;-) Kupując auto kieruj się stanem technicznym, a nie przebiegiem i najlepiej szukaj aut sprowadzanych z niemiec lub jedź tam sam. Polecam skorzystać ze sprawdzenia historii serwisowej, można się dowiedzieć jaki ma przebieg i jakie miało wymieniane części, w którym roku itp.
Patrique pisze:domyślam się, że koszt ogumienia jest zdecydowanie wyższy od tego w 80-tce.
Jak w B3 masz oponki 175/70/14 to koszt zakupu kompletu nowych opon będzie stanowczo wyższy. Felgi standardowo są chyba 15' ale nie jestem tego pewien, aby to wyglądało trzeba by było felgę 17' do tego oponka 205/50 była by wystarczająca. Co do zawiasu to ponoć coś tam polepszyli w B6, ojcowe C5 po polskich drogach zrobiło przez rok 15tyś. km, nic się nie odzywa, nie ma luzów i nic w nim nie było ruszane. Pomyśl nad quattro, bo zupełnie inna jazda szczególnie zimą, a B6 z 1.8T w quattro jest fajną opcją :-D
Moje Audi Typ89 - Temat...

Tatowe Audi A6 4B 2.7BiT Avant quattro
- Temat...

Graty na sprzedaż:
ALLEGRO

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 01 wrz 2011, 20:17

Patrique pisze:Boje się trochę tylnego napędu i zawieszenia.
z tego co się orientuje to zawieszenie w B6 jest takie samo w ośce jak i w quattro.
Co do napędu to odpowiednio użytkowany, jest bezawaryjny.

Patrique pisze: jakie są tam koła? Chodzi mi o rozmiar standardowej felgi, szerokość, ET i profil opony
lato 205/55 R16 Et felgi coś ok 40
zima 195/65 r15 ET felgi 37

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 wrz 2011, 22:48

Zawieszenia w A4 nie ma co się bać. Jest jakaś taka dziwna fama że często się psuje i jest drogie. Fakt, do tanich nie należy no ale bez przesady z tym psuciem. Jak kupuje się dobre części to jest dość trwałe. Na forum A4 czytałem wypowiedzi różnych ludzi którzy co roku potrafili wymieniać całe zawszenie, jak tylko coś zaczynało stukać. Kurcze, bez przesady. Jak coś zaczyna stukać to trzeba zlokalizować co i wymienić tylko tą część. Dodatkowo dodam że tuleje na wahaczach są wymienne więc jak one siądą a końcówki są ok to wymieniamy same tuleje. Trzeba oczywiście uważać żeby nie zepsuć samego wahacza, ale nie jest to jakaś wielka filozofia. Ja w ciągu 40tyś wymieniłem dwie tuleje górnych wahaczy (jakieś 40zł), jeden cały górny wahacz (kupiłem dobrą używkę za 20 zł), dwie tuleje na dolnych wahaczach (100 zł - w sumie jedna była jeszcze ok i nie wymagała wymiany, ale jak już kupiłem to wymieniłem). Najdroższy był jeden dolny wahacz gdzie poszła końcówka - nie wybiła się tylko chyba gdzieś dostała wody i zardzewiała - koszt 160 zł. Tak więc tragedii nie ma, a póki co w zawieszeniu cisza.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 13 wrz 2011, 21:36

julekF1, bardzo trafny wybór auta na co dzień.Uważaj na sprzęgło po wirusie(max.podłoga z niskich obrotów na wysokich biegach odpada) i sprawdz kondycję turbo przed "zarażeniem".Wózek fajowy <ok>

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 20 sty 2014, 20:53

julekF1, i Jak sie auto sprawuje?? Generalnie chodzi mi po głowie taki model w takiej konfiguracji czyli AVF + Quattro. Zastanawia mnie jak w porównania AEL Quattro wypada to B6 wzgledem kosztów podstawowej eksploatacji oraż różnicy w spalaniu itp.
Bede wdzieczny za szersze info bo już troszke tym sie turlasz widze...

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 21 sty 2014, 14:27

icemerc pisze:julekF1, i Jak sie auto sprawuje?? Generalnie chodzi mi po głowie taki model w takiej konfiguracji czyli AVF + Quattro. Zastanawia mnie jak w porównania AEL Quattro wypada to B6 wzgledem kosztów podstawowej eksploatacji oraż różnicy w spalaniu itp.
Bede wdzieczny za szersze info bo już troszke tym sie turlasz widze...
eksploatacja jest na prawdę na akceptowalnym poziomie.
Części do wyboru do koloru w duuużej rozpiętości cenowej. Jest w czym wybierać.
Ja zrobiłem 120tyś km bez ŻADNEJ awarii!!!!

Jakbyś chciał takie auto to proszę:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3878347603

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 21 sty 2014, 15:52

julekF1,

czytałem - tylko nie wiem czy to mity czy nie, że PD pala niestety wiecej niż VP37 przy tej samej pojemnosci czyli 1.9 . Na jakim poziomie sie to u ciebie klaruje jak latasz miasto, trasy... Virusowałes to czy czysta seria latasz? Bo czytałem w temacie, że był plan na Virusa... Ja powiem tak. AEL quattro teraz zima 10 litrów nie ma zmiłuj mniej. Lato po wtryskach i Virusie 9 litrów samo miasto jazda normalna, bez katowania. Trasa 6-7 litrów zalezy jakie prędkości, czy na tempomacie czy nie itp. Sama masa auta bez kierowcy to 1750 kg.

czemu swoje sprzedajesz?

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 21 sty 2014, 18:24

spalanie zima, miasto max 8,5 litra
trasa 6,5

sprzedaje bo chce B7 3.0TDi quattro


jest delikatny wirus zrobiony przy przebiegu 160000 km

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga