Audi A4 B6 Avant 1.9TDi Quattro
- Patrique
- Forum Audi 80
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
Boje się trochę tylnego napędu i zawieszenia. Poza tym dość ciężko jest trafić na zadbane quattro z rozsądnym przebiegiem. Poza tym nie znam się w ogóle na autach z napędem na cztery kapcie <ok> . Z założenia A4 ma być autem do poruszania się z punktu a do b 8-) . W którym wychodząc w grudniowy poranek przekręcam kluczyk i jadę <oki> .julekF1 pisze:A czemu nie chcesz quattro?
Jeszcze miałbym pytanie; jakie są tam koła? Chodzi mi o rozmiar standardowej felgi, szerokość, ET i profil opony. Bo domyślam się, że koszt ogumienia jest zdecydowanie wyższy od tego w 80-tce.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
julekF1, nie ma to jak Avant <ok> Jednak Audi z tego okresu lepiej wyglądają w Avancie niżeli w sedanie
Patrique, nie bierz 2.0, bo to słabizna jest, lepsze 1.8T, spalanie mniejsze przy oszczędnej jeździe, lepsze osiągi i jak zabraknie mocy zawsze idzie wycisnąć więcej mocy <ok> Na twoim miejscu zastanowiłbym się nad Avant'em, ponieważ lepiej wygląda i jest bardziej praktyczny Sedan jakoś taki malutki się wydaje i ten tyłek śmiesznie zaokrąglony :roll:
Patrique, nie bierz 2.0, bo to słabizna jest, lepsze 1.8T, spalanie mniejsze przy oszczędnej jeździe, lepsze osiągi i jak zabraknie mocy zawsze idzie wycisnąć więcej mocy <ok> Na twoim miejscu zastanowiłbym się nad Avant'em, ponieważ lepiej wygląda i jest bardziej praktyczny Sedan jakoś taki malutki się wydaje i ten tyłek śmiesznie zaokrąglony :roll: