[A4 B5 Avant] Czas na zmiany
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
Taki mały up:
Wpadła mi w ręce kiera z S4 w dobrych pieniążkach poza tym LED-y w kratkach jako dzienne. Z mało przyjemnych rzeczy to rozciekła się pompa i trzeba było uszczelnić. W pasek rozrządu wpadła mała tulejka z plastikowej obudowy paska i zniszczyła pasek i rolkę więc trzeba było dobry rozrząd wymienić na nowy a później jeszcze jak na złość wypadła blaszka z visco i zniszczyła chłodnicę i wentylator. Blaszka wypadła dlatego że ktoś wcześniej wyłamał ząbki ją trzymające.
Wpadła mi w ręce kiera z S4 w dobrych pieniążkach poza tym LED-y w kratkach jako dzienne. Z mało przyjemnych rzeczy to rozciekła się pompa i trzeba było uszczelnić. W pasek rozrządu wpadła mała tulejka z plastikowej obudowy paska i zniszczyła pasek i rolkę więc trzeba było dobry rozrząd wymienić na nowy a później jeszcze jak na złość wypadła blaszka z visco i zniszczyła chłodnicę i wentylator. Blaszka wypadła dlatego że ktoś wcześniej wyłamał ząbki ją trzymające.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Która to tulejka wpadła Ci w pasek? Dobrze, że nie pękł bo byś chyba jechał do mnie po silnik
A co do wisko... jak zdejmowałem dwa razy przód w swojej A4 to wiele osób pisało, że po co zdejmuję, można przecież zrobić bez zdejmowania. Ano, po to zdjąłem aby wszystko mieć jak na tacy i zrobić jak Pan Bóg przykazał a nie iść na skróty. Każdy element mam przejrzany i zrobiony tak jak trzeba, z kluczem dynamometrycznym w ręku. Widziałem mocowanie blaszki od wisko, za bardzo inżynierowie się nie wysilili więc jeszcze, w celu stabilizacji, przykleiłem ją nieznacznie. "Strzeżonego Pan Bóg strzeże"
A co do wisko... jak zdejmowałem dwa razy przód w swojej A4 to wiele osób pisało, że po co zdejmuję, można przecież zrobić bez zdejmowania. Ano, po to zdjąłem aby wszystko mieć jak na tacy i zrobić jak Pan Bóg przykazał a nie iść na skróty. Każdy element mam przejrzany i zrobiony tak jak trzeba, z kluczem dynamometrycznym w ręku. Widziałem mocowanie blaszki od wisko, za bardzo inżynierowie się nie wysilili więc jeszcze, w celu stabilizacji, przykleiłem ją nieznacznie. "Strzeżonego Pan Bóg strzeże"
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia