Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 AEL Avant] jest braciszek :)

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 22 sty 2012, 22:37

arwam pisze:u mnie w automacie AAT zaczyna jechać od 3000rpm.
ło jezu strasznie późno wstaje i niewiele zakresu jej zostaje :shock:
chyba że fabryczny tuning?
Jest to możliwe. Ja np. dostałem w prezencie od niemca pudełeczko z kością eprom podczepinoną pod wiązke.... A człowiek potem się dziwi, że AEL-e którymi miał okazje poniekąd jechać jakoś słabo cisną i chyba są na wykończeniu... :roll:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 22 sty 2012, 23:07

icemerc pisze:o jezu strasznie późno wstaje i niewiele zakresu jej zostaje
ja nie mówię że poniżej nie jedzie bo to automat i jak wciśniesz głębiej to i tak bieg zrzuci.
ale na najwyższym przełożeniu dopiero od tych obrotów auto zaczyna szaleć na drodze.


a jak jedziesz z gazem w podłodze także masz włączony "kick down" to biegi zmienia przy 5000rpm także nie narzekam.

co do tuningu to nie ma żadnego boxu ani tym podobnych rzeczy.


tak naprawdę to poniżej 140km/h to się to toczy. najbardziej jest to odczuwalne pomiędzy 60-140km/h powyżej już lata.


jak jechałem we wrześniu do Niemiec to tuż za Zgorzelcem za przejściem granicznym siadłem na dupie BMW 730TDS i nie mógł dać rady a moje auto załadowane po sam dach plus pełny zbiornik paliwa.
choć jak z przejścia starowaliśmy to on mi uciekał jak się na zegarku pokazało 140 to się go szybko doszło. szkoda tylko że przy niecałych 230km odcina.
poprostu auto idzie pełną parą do tej prędkości. a w momencie jak osiągniesz top speed'a to jest takie wrażenie jakbyś zdjął nogę za gazu, na tyle żeby tylko stałą prędkość utrzymać.
od 0-100km/h 10,2s

ogólnie fajne auto tylko po mieście żeby trochę mniej paliło bo przy bardzo delikatnej jeździe w mieście od 8,5l się zaczyna spalanie ale to sobie zdaję sprawę że to "wina" automatu, w trasie od 5L wzwyż w zależności od płynności poruszania się. na autostradach w niemczech tylko 6.8l a jazda non stop 150-180km/h.
jedynie przy wjazdach i zjazdach sie zwalniało bo były ograniczenia. a jak ktoś na ograniczeniach prół to nie wiadomo skąd i już go radiowóz ściągął.
najlepszą chwilę strachu miałem jak minąłem pałkarzy mając ponad 200km/h to tylko migneli na prawym pasie.

a strachu się najadłem bo nie pamiętałem czy był koniec ograniczenia prędkości czy nie. jak doszli przez chwilę jechali na równo z nami a potem się ulotnili w pięknym stylu.
jak dorwę pompę 12mm do pięcio cylindrówki lewoskrętną to się nie oprę :-P

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 23 sty 2012, 22:44

arwam pisze: to biegi zmienia przy 5000rpm także nie narzekam.
troszke ciągnie ta skrzynia tego diesla :shock: ja przy 4200 biegi zmieniam jak chce poganiać...
od 0-100 nie mierzyłem ale fabryka podaje 10.1 dla Avanta a 9.9 dla sedana - na oko pasera jest nieco szybciej ;-)
Na temat spalania sie nie wypowiadam, bo konie i niutony paliwa potrzebuja.... Ale w trasie jak mi się nie spieszy to ok 5.5 listra srednia wychodzi... tempomat, 6-kta i jedziemy :mrgreen:

kolejne małe zakupy :mrgreen:
nowe szkielka i nowe kierunki, Hella oczywiście - teraz będe miał cały przód nowy, boki nowe były już wcześniej :mrgreen:

Zdjęć nie wstawiam, bo chba każdy wie jak to wygląda :-P

Z ksenonu w przeciwmgłowe narazie rezygnuje na rzecz Blue Vision - zobaczymy jak to bedzie komponować sie byle niebyły żółte :mrgreen:

Od miesiąca rozglądam sie za butami na lato i teraz mam rozkmine
czy szykać szprychowych ( rant w polerke i czarny środek ) czy fabrycznych ori 5-cio ramiennych i w srebrną perełke?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 23 sty 2012, 23:31

icemerc pisze:od 0-100 nie mierzyłem ale fabryka podaje 10.1 dla Avanta a 9.9 dla sedana - na oko pasera jest nieco szybciej
tylko z jakim silnikiem i skrzynią?
pamiętaj że w automacie trochę koników i Nm tonie, bo automat nie ma takiej sprawności jak manualna skrzynia.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 23 sty 2012, 23:40

arwam pisze:tylko z jakim silnikiem i skrzynią?
oczywiście AEL z manualem 6-cio biegowym.... acz kolwiek to są suche dane książkowe - wiadomo silnik - silnikowi nie równy... sa takie co maja 290 NM, inne po 300 NM a jeszcze inne 280 NM......

ciekawi mnie ile uwolnienie wydechu z zbędnych przeszkód typu katalizator i tłumik środkowy doda niutków...

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 23 sty 2012, 23:46

no i byłbym zapomniał pierwszą czynnością jaką zrobiłem było wywalenie kata bo już wyraźnie był zatkany gdzyż turbo miało problem z uzyskowaniem ciśnienia i auto było zbyt ociężałe nawet na pierwszych dwóch biegach kiedy turbo jeszcze wogólenie pompuje.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 23 sty 2012, 23:50

arwam, i mnie cały wydech fi 60.... ale czasami to słabe doładowanie na niskich obrotach na 1 - 2 biegu jest męczące, VNT myśle rozwiązałoby problem poniekąd ale nie chce mi się inwestować...

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 23 sty 2012, 23:56

icemerc, w tych autach założenie VNT to małe piwo. przykręcasz do kolektora, down pipe pasuje praktycznie bez przeróbek, dorabiasz spływ i o podłączasz dolot powietrza do turbiny i do IC. i praktycznie to wszystko. potem stosujesz siłownik WG dwaustronnego działania jak w WG z K03 z AAZ'a i to jużpo sprawie. ja u siebie będę montował sterowanie takie jak w golfie, bo po pierwsze nie mam ECU a po drugie sprawdza się ono wyśmienicie. daje stabilne ciśnienie dopasowane do potrzeb, jak jedziesz spokojnie nawet z wysokimi prędkościani to masz doładowanie w okolicach 0,2bara a jak potrzeba mocniej depnąć to i 1,3 bara się pokazuje bo chwilowo przykręcone jest ze zwględu na nie domagające sprzęgło.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 25 sty 2012, 00:03

myślę nad kołęm na rok 2012...

co sądzicie o czymś takim? :
http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-16-5 ... 40308.html

jak by je dopieścić, dopolerować na lusterko mogłoby być ciekawie...

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 25 sty 2012, 08:24

Kolego icemerc, koło może wyglądać ciekawie po polerce z opona o niskim profilu
Fuck The New car.I'm driving oldschool

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 25 sty 2012, 08:28

16" to za mało na tę budę.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 25 sty 2012, 08:33

Fajne koło do klasyka. Widziałem na passacie z lat 80 i kosiło. Na golfie 2 też by fajnie leżało.

Na zimę nada się nawet do A6, ale lepiej nie polerować jeśli jeździsz codziennie (w razie solnej posypki).

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 25 sty 2012, 10:33

może i 16 cali to zamało na tą bude ale więcej nie będzie.... ostatnio szukam po allegro i nic ciekawego mi w oczy nie weszło...

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 sty 2012, 11:19

ja bym zapakował BORBET'a RST17 takie jak mam w golfie.
do tego auta naprawdę pasują

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 31 sty 2012, 22:23

hmmm a może coś takiego??
http://allegro.pl/felgi-oryginalne-audi ... 67120.html

albo BBS RG ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga