icemerc pisze:o jezu strasznie późno wstaje i niewiele zakresu jej zostaje
ja nie mówię że poniżej nie jedzie bo to automat i jak wciśniesz głębiej to i tak bieg zrzuci.
ale na najwyższym przełożeniu dopiero od tych obrotów auto zaczyna szaleć na drodze.
a jak jedziesz z gazem w podłodze także masz włączony "kick down" to biegi zmienia przy 5000rpm także nie narzekam.
co do tuningu to nie ma żadnego boxu ani tym podobnych rzeczy.
tak naprawdę to poniżej 140km/h to się to toczy. najbardziej jest to odczuwalne pomiędzy 60-140km/h powyżej już lata.
jak jechałem we wrześniu do Niemiec to tuż za Zgorzelcem za przejściem granicznym siadłem na dupie BMW 730TDS i nie mógł dać rady a moje auto załadowane po sam dach plus pełny zbiornik paliwa.
choć jak z przejścia starowaliśmy to on mi uciekał jak się na zegarku pokazało 140 to się go szybko doszło. szkoda tylko że przy niecałych 230km odcina.
poprostu auto idzie pełną parą do tej prędkości. a w momencie jak osiągniesz top speed'a to jest takie wrażenie jakbyś zdjął nogę za gazu, na tyle żeby tylko stałą prędkość utrzymać.
od 0-100km/h 10,2s
ogólnie fajne auto tylko po mieście żeby trochę mniej paliło bo przy bardzo delikatnej jeździe w mieście od 8,5l się zaczyna spalanie ale to sobie zdaję sprawę że to "wina" automatu, w trasie od 5L wzwyż w zależności od płynności poruszania się. na autostradach w niemczech tylko 6.8l a jazda non stop 150-180km/h.
jedynie przy wjazdach i zjazdach sie zwalniało bo były ograniczenia. a jak ktoś na ograniczeniach prół to nie wiadomo skąd i już go radiowóz ściągął.
najlepszą chwilę strachu miałem jak minąłem pałkarzy mając ponad 200km/h to tylko migneli na prawym pasie.
a strachu się najadłem bo nie pamiętałem czy był koniec ograniczenia prędkości czy nie. jak doszli przez chwilę jechali na równo z nami a potem się ulotnili w pięknym stylu.
jak dorwę pompę 12mm do pięcio cylindrówki lewoskrętną to się nie oprę