[A4 AFN] Moja zwykła B5 :)
[A4 AFN] Moja zwykła B5 :)
Witam
Chciałem Wam przedstawić moją już czwartą Audi. Na samym początku było Audi A4 Avant 1.9 TDI,ale niestety długo się nią nie nacieszyłem z powodu niefortunnego wypadku. Później przyszedł czas na Audi A6 Avant 2.5 TDI,ale sytuacja mnie zmusiła żeby ją sprzedać i Audi 80 B4 Avant.
No a teraz 13.07.2012 zostałem posiadaczem Audi A4 B5 sedan 1.9 TDI AFN
Na wyposażeniu tego autka jest:
- ABS
- Klimatyzacja
- Wspomaganie kierownicy
- Airbag x 2
- Elektryczne szyby przód
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Centralny zamek
Parę modyfikacji trzeba wykonać no i muszę zmienić alufelgi,ale najpierw muszę sprzedać alumy 17" z mojej B4,a to jest nielada wyczyn Jedną zmianę już to autko przeszło,a mianowicie zostało w sobotę całe wypolerwoane i w końcu widać,ze ten lakier się świeci
Jeśli chodzi o wprowadzenie zmian to już założyłem światła do jazdy dziennej . Chciałbym jeszcze ją troszkę obniżyć poprzez zmianę sprężyn (sprężyny już mam),bo za wysoko stoi,chcę też przyciemnić przednie lampy i kierunki i zmienić tylne lampy z nowszego modelu.Z biegiem czasu może jakieś inne pomysły mi przyjdą do głowy na dodatkowe mody.
A oto kilka fotek
Chciałem Wam przedstawić moją już czwartą Audi. Na samym początku było Audi A4 Avant 1.9 TDI,ale niestety długo się nią nie nacieszyłem z powodu niefortunnego wypadku. Później przyszedł czas na Audi A6 Avant 2.5 TDI,ale sytuacja mnie zmusiła żeby ją sprzedać i Audi 80 B4 Avant.
No a teraz 13.07.2012 zostałem posiadaczem Audi A4 B5 sedan 1.9 TDI AFN
Na wyposażeniu tego autka jest:
- ABS
- Klimatyzacja
- Wspomaganie kierownicy
- Airbag x 2
- Elektryczne szyby przód
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Centralny zamek
Parę modyfikacji trzeba wykonać no i muszę zmienić alufelgi,ale najpierw muszę sprzedać alumy 17" z mojej B4,a to jest nielada wyczyn Jedną zmianę już to autko przeszło,a mianowicie zostało w sobotę całe wypolerwoane i w końcu widać,ze ten lakier się świeci
Jeśli chodzi o wprowadzenie zmian to już założyłem światła do jazdy dziennej . Chciałbym jeszcze ją troszkę obniżyć poprzez zmianę sprężyn (sprężyny już mam),bo za wysoko stoi,chcę też przyciemnić przednie lampy i kierunki i zmienić tylne lampy z nowszego modelu.Z biegiem czasu może jakieś inne pomysły mi przyjdą do głowy na dodatkowe mody.
A oto kilka fotek
Ostatnio zmieniony 04 paź 2012, 19:59 przez morsik28, łącznie zmieniany 7 razy.
Witam.
Koledzy chciałbym Was prosić o poradę,bo nie wiem co robić. Zastanawiam się czy doinwestować mojego Avanta czyli jakieś ładne felgi 17",ciemne szybki,obniżenie zawieszenia i takie tam różne inne rzeczy,czy też sprzedać i kupić coś innego,a mianowicie A6 C4,A4 B5 lub B4 z większym silnikiem? Oczywiście wszystko w Kombi i gazie. Doradźcie mi coś proszę.
Koledzy chciałbym Was prosić o poradę,bo nie wiem co robić. Zastanawiam się czy doinwestować mojego Avanta czyli jakieś ładne felgi 17",ciemne szybki,obniżenie zawieszenia i takie tam różne inne rzeczy,czy też sprzedać i kupić coś innego,a mianowicie A6 C4,A4 B5 lub B4 z większym silnikiem? Oczywiście wszystko w Kombi i gazie. Doradźcie mi coś proszę.
Całkiem ładny avancik. Jak w środku, jak mechanicznie? Jeśli nie wymaga większych napraw to ja bym zostawił i trochę doinwestował, bo Audi to samochód na lata. Jakieś felgi 16 lub 17 cali, zawieszenie -40 nadały by więcej uroku. Jak koniecznie chcesz więcej mocy to najłatwiej kupić coś mocniejszego. W benzynowym bez turbo silniku jest trudniej zwiększać moc niż np. w TDI. Dodatkowo wytrzymałość silnika to ogranicza. Ewentualnie SWAP.
P.S. Zdjęcia nadal troszkę małe mi się otwierają, mógłbyś to jeszcze poprawić, byłoby lepiej widać.
P.S. Zdjęcia nadal troszkę małe mi się otwierają, mógłbyś to jeszcze poprawić, byłoby lepiej widać.
W środku do roboty jest kosmetyka tzn pruje się siedzenie od kierowcy i jest brzydka zaślepka od Airbagu pasażera.Na zewnątrz to muszę napewno wymienić prawy błotnik przód,bo po dzwonku szpachla pęka i parchy wyszły takie duże.Trzeba też dać do pomalowania tylny zderzak,bo chyba był źle zrobiony i farba razem z podkładem odpada i pod prawą tylną lampa trzeba zrobić małe wgniecenie po małej przygodzie. Jeśli chodzi o względy mechaniczne to byłem 3 lutego na przeglądzie i przeszedł bez problemu,kazali tylko zbieżność ustawić i dokręcić łożyska z tyłu i już to jest zrobione. Jeśli chodzi o silnik to nie mogę na niego narzekać,bo chodzi super,nawet w te największe mrozy odpalał bez problemu.Jednak podczas tych mrozów wyszły dwa mankamenty.Rozwaliło mi zbiorniczek od spryskiwaczy i rozszczelniła się chłodnica.A teraz jak się zrobiło cieplej to już nie cieknie i nie wiem czemu tak jest.No i najważniejsze gaz jest do porządnego przeglądu i regulacji bo dość dużo pali i trochę szarpie na jałowym.Moc niby 90KM,ale już się przyzwyczaiłem i jakoś mi to nie przeszkadza,choć nie ukrywam,że z większej mocy byłbym bardziej zadowolony Fakt w A6 C4 było dużo więcej i szło innym pokazać gdzie raki zimują. To by chyba było na tyle na dzień dzisiejszy Jak znajdę kartkę to napiszę jeszcze co chciałbym z moim Avantem jeszcze zrobić W czerwcu wybieram się z rodzinką nad może i muszę podjąć jakąś decyzję jak najszybciej żeby zdążyc :lol:
P.S. Postaram się powiększyć jeszcze te zdjęcia
P.S. Postaram się powiększyć jeszcze te zdjęcia