Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] 2.8 AAH Jakie napiecie na wejsciu na zegar temp.plynu ?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
oCOUPANT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:39
Lokalizacja: KR

[B4] 2.8 AAH Jakie napiecie na wejsciu na zegar temp.plynu ?

Post autor: oCOUPANT » 27 lut 2008, 16:53

Jak w temacie. Szukam przyczyny dziwnych wskazan zegara temp. plynu chlodniczego. Termostat wykluczylem bo weze parza jak diabli, a wskazanie na zegarze to ok.60'C i na dodatek przy wskazaniach ok.80'C wlaczaja sie wentylatory.
Obstawiam cz.temp. ale zanim go ostatecznie skarze na wymiane chcialby sie zapytac czy ktos wie jakie napiecie powinno byc na zegarach jezeli bylby sprawny, bo moze czujnik jest OK, a w tylek daje sam zegar Question Ktos to juz "przerabial" :?:
Podejrzewam ze w innych B3/B4 powinno byc takie samo napiecie.
Z gory THX za wszelka pomoc i wskazowki w tym temacie :!:
Ostatnio zmieniony 27 lut 2008, 17:15 przez oCOUPANT, łącznie zmieniany 1 raz.

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 27 lut 2008, 17:14

Zegar powinien być sprawny też obstawiał bym czujnik najlepiej jak być podmienił na próbę od innej B4. Ktoś kiedyś już opisywał problem z czujnikiem i jak będziesz kupował to tylko i jedynie oryginał bo zamiennik potrafią sporo oszukiwać.

Awatar użytkownika
oCOUPANT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:39
Lokalizacja: KR

Post autor: oCOUPANT » 27 lut 2008, 17:16

Klopot w tym ze dostep do czyjnika trudniejszy niz do zegarow ale jak nikt nie pomoze to zakasam rekawy i wybebesze go :evil:

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 27 lut 2008, 18:24

Z tego co pamiętam to odczyt temp. jest przez oporność czujnika, im większa oporność tym wyższa temperatura. W moim przypadku było ok. 200 om. Zresztą było to na forum.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 27 lut 2008, 18:43

kubik pisze:większa oporność tym wyższa temperatura
Kolego odwrotnie ;-)

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 27 lut 2008, 20:44

bartek18150 pisze:
kubik pisze:większa oporność tym wyższa temperatura
Kolego odwrotnie ;-)
Bardzo możliwe, robiłem to dawno więc mogłem się pomylić. Dzięki za sprostowanie. <ok>
W każdym razie chodziło oto że w czujnikach temp. ważna jest oporność a nie napięcie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl