Witam.
Mam male pytanie do czego może iść dodatkowa kostka i przewód pokazane na zdjęciu. Nie jest to jakaś rzeźba bo wychodzą z głównej wiązki. Oglądałem dwie 80 z tym silnikiem w sedanie wszystko było jak u mnie oprócz tych dwóch przewodów dodam tylko że w nich nie było ABS-u i klimy. A może ktos ma schemat elektryczny komory silnika do AAZ. Posiadam 1.9TD 75KM Avant 1994r
[B4 1.9 AAZ] Dodatkowa kostka silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 sie 2016, 23:01
- Imię: Konrad
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: ok. B-B
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Co do schematów to są jakieś w niebieskiej książce obsługa i naprawa audi 80 tylko nie wiem do wersji z która pompą wtryskową mają zastosowanie.
Z tego co po kolorach kabli znalazłem to V67 to wentylator chłodnicy oleju (ta 2 pinowa). A ta 1 pinowa to F127 czyli czujnik włączający elektryczną pompę płynu do chłodzenia turbo po zgaszeniu.
EDIT coś w opisach nie tak bo to jest podłączoe do jednego przekaźnika więc to musi być albo od pompki albo wentylatora. Chyba zależnie od rocznika był wentylator albo pompka i stąd ten miks w opisie.
Masz tam starą pompę czy tą nową ecopompę?
[ Dodano: 2016-12-09, 18:49 ]
Z tego co po kolorach kabli znalazłem to V67 to wentylator chłodnicy oleju (ta 2 pinowa). A ta 1 pinowa to F127 czyli czujnik włączający elektryczną pompę płynu do chłodzenia turbo po zgaszeniu.
EDIT coś w opisach nie tak bo to jest podłączoe do jednego przekaźnika więc to musi być albo od pompki albo wentylatora. Chyba zależnie od rocznika był wentylator albo pompka i stąd ten miks w opisie.
Masz tam starą pompę czy tą nową ecopompę?
[ Dodano: 2016-12-09, 18:49 ]
I nie idzie z wiązką silnika.PieterB pisze:chyba raczej troszkę nie w tym miejscuczesiek799 pisze:To nie jest przypadkiem przewód do termometra zewnętrznego?