Witam.
Mam male pytanie do czego może iść dodatkowa kostka i przewód pokazane na zdjęciu. Nie jest to jakaś rzeźba bo wychodzą z głównej wiązki. Oglądałem dwie 80 z tym silnikiem w sedanie wszystko było jak u mnie oprócz tych dwóch przewodów dodam tylko że w nich nie było ABS-u i klimy. A może ktos ma schemat elektryczny komory silnika do AAZ. Posiadam 1.9TD 75KM Avant 1994r
[B4 1.9 AAZ] Dodatkowa kostka silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ta dwu-pinowa jak wcześniej pisałem chyba do czujnika na pompie wtryskowej a ta jedna to pewnie do dolnego czujnika ciśnienia oleju (obok filtra oleju).
[ Dodano: 2016-12-08, 22:42 ]
Napisz jakie kolory są tych kabli.
[ Dodano: 2016-12-08, 22:42 ]
Napisz jakie kolory są tych kabli.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 sie 2016, 23:01
- Imię: Konrad
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: ok. B-B
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Co do schematów to są jakieś w niebieskiej książce obsługa i naprawa audi 80 tylko nie wiem do wersji z która pompą wtryskową mają zastosowanie.
Z tego co po kolorach kabli znalazłem to V67 to wentylator chłodnicy oleju (ta 2 pinowa). A ta 1 pinowa to F127 czyli czujnik włączający elektryczną pompę płynu do chłodzenia turbo po zgaszeniu.
EDIT coś w opisach nie tak bo to jest podłączoe do jednego przekaźnika więc to musi być albo od pompki albo wentylatora. Chyba zależnie od rocznika był wentylator albo pompka i stąd ten miks w opisie.
Masz tam starą pompę czy tą nową ecopompę?
[ Dodano: 2016-12-09, 18:49 ]
Z tego co po kolorach kabli znalazłem to V67 to wentylator chłodnicy oleju (ta 2 pinowa). A ta 1 pinowa to F127 czyli czujnik włączający elektryczną pompę płynu do chłodzenia turbo po zgaszeniu.
EDIT coś w opisach nie tak bo to jest podłączoe do jednego przekaźnika więc to musi być albo od pompki albo wentylatora. Chyba zależnie od rocznika był wentylator albo pompka i stąd ten miks w opisie.
Masz tam starą pompę czy tą nową ecopompę?
[ Dodano: 2016-12-09, 18:49 ]
I nie idzie z wiązką silnika.PieterB pisze:chyba raczej troszkę nie w tym miejscuczesiek799 pisze:To nie jest przypadkiem przewód do termometra zewnętrznego?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga