Witam
Wg tego schematu http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b91459ec2b przewody do linii KL znajduje się w pinie 42 i 27 (osprzęt boscha)
W związku ze zmianą osprzętu potrzebuję informacji, gdzie znajdują się piny w kompie odpowiadające linii KL w "Pierburgu"? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 14d0b84abc (schemat sterownika od pierburga)
			
			
									
									
						[b4 1Z] Linia KL w komputerze od Pierburga
- misiekdzwon
- Forum Audi 80 
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80 
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- misiekdzwon
- Forum Audi 80 
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Re: [b4 1Z] Linia KL w komputerze od Pierburga
Na schemacie Pierburg'a przecie masz pin 61-Kmisiekdzwon pisze:Witam
Wg tego schematu http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b91459ec2b przewody do linii KL znajduje się w pinie 42 i 27 (osprzęt boscha)
W związku ze zmianą osprzętu potrzebuję informacji, gdzie znajdują się piny w kompie odpowiadające linii KL w "Pierburgu"? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 14d0b84abc (schemat sterownika od pierburga)
 a L to ci nie potrzebna
  a L to ci nie potrzebna  
- misiekdzwon
- Forum Audi 80 
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
- 
				
				MUNIOR
- Forum Audi 80 
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Faktycznie ikona pinu 61 coś nie taka jak trzeba ,ewidentna pomyłka . Jak ci endriu210, pisze ze pin 61 to linia K ,to zerknij na jego podpis i nie powinieneś mieć wątpliwości że wie co mówi :mrgreen:misiekdzwon pisze:Hej. Dzięki za odpowiedź, ale na tym schemacie, to nie ma ewidentnie że to jest linia K, ten obrazek przy pinie 61 przypomina mi ikonkę immobilizera
Pin 61 to K a na schemacie jest opisane pod ikonką immo bo linia k przechodzi przez puszkę immo wiadomo po comisiekdzwon pisze:Hej. Dzięki za odpowiedź, ale na tym schemacie, to nie ma ewidentnie że to jest linia K, ten obrazek przy pinie 61 przypomina mi ikonkę immobilizera
Pozdrawiam
 jak nie wiesz to ci powiem,tak w skrócie po lini  K wysyłany jest z puszki immo " pozwolenie na start"
  jak nie wiesz to ci powiem,tak w skrócie po lini  K wysyłany jest z puszki immo " pozwolenie na start" 
- misiekdzwon
- Forum Audi 80 
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Rozumie, nie mam żadnych wątpliwości  Tylko mam problem, bo po podłączeniu pinu nr 61 do linii K we wtyku diagnostycznym (biała kostka) i podłączeniu + i - do kostki czarnej, na interfejsie VAGa świeci się zielona kontrolka, ale czerwona już nie i nie mogę połączyć się z komputerem, a na dodatek auto nie chce mi odpalić (dla nie wtajemniczonych powiem, że zrobiłem przekładkę instalacji z "boscha na pierburga"). Paliwo jest wtryskiwane, zaworek na pompie AFN dostaje napięcie i cyka, przewody nastawnika połączyłem wg prawidłowego schematu. Wszystkie kostki itd. są połączone i ni jak nie chce załapać, nawet nie "kaszlnie", tylko dym siwy idzie z rury- dodatkowo przy dolocie daliśmy gorące powietrze, aby było łatwiej odpalić.
 Tylko mam problem, bo po podłączeniu pinu nr 61 do linii K we wtyku diagnostycznym (biała kostka) i podłączeniu + i - do kostki czarnej, na interfejsie VAGa świeci się zielona kontrolka, ale czerwona już nie i nie mogę połączyć się z komputerem, a na dodatek auto nie chce mi odpalić (dla nie wtajemniczonych powiem, że zrobiłem przekładkę instalacji z "boscha na pierburga"). Paliwo jest wtryskiwane, zaworek na pompie AFN dostaje napięcie i cyka, przewody nastawnika połączyłem wg prawidłowego schematu. Wszystkie kostki itd. są połączone i ni jak nie chce załapać, nawet nie "kaszlnie", tylko dym siwy idzie z rury- dodatkowo przy dolocie daliśmy gorące powietrze, aby było łatwiej odpalić.
			
			
									
									
						 Tylko mam problem, bo po podłączeniu pinu nr 61 do linii K we wtyku diagnostycznym (biała kostka) i podłączeniu + i - do kostki czarnej, na interfejsie VAGa świeci się zielona kontrolka, ale czerwona już nie i nie mogę połączyć się z komputerem, a na dodatek auto nie chce mi odpalić (dla nie wtajemniczonych powiem, że zrobiłem przekładkę instalacji z "boscha na pierburga"). Paliwo jest wtryskiwane, zaworek na pompie AFN dostaje napięcie i cyka, przewody nastawnika połączyłem wg prawidłowego schematu. Wszystkie kostki itd. są połączone i ni jak nie chce załapać, nawet nie "kaszlnie", tylko dym siwy idzie z rury- dodatkowo przy dolocie daliśmy gorące powietrze, aby było łatwiej odpalić.
 Tylko mam problem, bo po podłączeniu pinu nr 61 do linii K we wtyku diagnostycznym (biała kostka) i podłączeniu + i - do kostki czarnej, na interfejsie VAGa świeci się zielona kontrolka, ale czerwona już nie i nie mogę połączyć się z komputerem, a na dodatek auto nie chce mi odpalić (dla nie wtajemniczonych powiem, że zrobiłem przekładkę instalacji z "boscha na pierburga"). Paliwo jest wtryskiwane, zaworek na pompie AFN dostaje napięcie i cyka, przewody nastawnika połączyłem wg prawidłowego schematu. Wszystkie kostki itd. są połączone i ni jak nie chce załapać, nawet nie "kaszlnie", tylko dym siwy idzie z rury- dodatkowo przy dolocie daliśmy gorące powietrze, aby było łatwiej odpalić. 
							











 
