[All] Opis bezpieczników i przekaźników
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
shellah, sprawdzałeś bezpiecznik pod półką nad nogami kierowcy?
maly_2st, sprawdź czy ktoś nie zrobił sobie włączania świateł razem zapłonem bo wtedy można włączyć zapłon lub inny obwód (nadmuch itp.) gdy włączy się światła.
Poszukaj w internecie książki typu "Sam naprawiam" chyba była taka do B2ki...
maly_2st, sprawdź czy ktoś nie zrobił sobie włączania świateł razem zapłonem bo wtedy można włączyć zapłon lub inny obwód (nadmuch itp.) gdy włączy się światła.
Poszukaj w internecie książki typu "Sam naprawiam" chyba była taka do B2ki...
aldi pisze:
maly_2st, sprawdź czy ktoś nie zrobił sobie włączania świateł razem zapłonem bo wtedy można włączyć zapłon lub inny obwód (nadmuch itp.) gdy włączy się światła.
Poszukaj w internecie książki typu "Sam naprawiam" chyba była taka do B2ki...
niemam wlaczanych swiatel razem z zaplonem tylko mam brzeczyk informujacy o wlaczonych swiatlach przy otwarciu drzwi
a poza tym przy wyjetym kluczyku i wloczeniu kierunku powinna mi sie zaswiecic dana strona postoju a mi sie wlancza mijania swiatlo po obu stronach autka
a ksiazke mam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
aldi pisze:skwiera, sprawdziłeś czy te blaszki mają dobrze połączanie? Dobrze by było je poodginać aby mieć pewność że łączą. Jeśli upewniłeś się że te blaszki nie są winne można by zająć się opornicą wentylatorów. W tych tematach możesz o niej poczytać:
https://audi80.pl/b3-b4-all-nie-dzia ... t37106.htm
https://audi80.pl/80-b4-1z-pokretlo- ... t37133.htm
https://audi80.pl/80b3-pm-91rregulac ... t20061.htm
Witam.
No więc jestem już po obu zabiegach. I niestety nic nie pomogło.
Blaszki podoginałem. Nie jestem elektrykiem więc sprawdziłem to na swój sposób. Pod blaszki wkładałem pasek kartki papieru i przełączałem po kolei wszystkie biegi. Na każdym biegu był styk.
Zabrałem się więc za opornicę. Zdemontowałem ją, wyciąłem ten rezystor, podłączyłem bezpiecznik w obudowie, złożyłem do kupy - i nic. Jak nie było I i II biegu tak nie ma.
Na Allegro zacząłem szukać opornicy. Ale tam nie ma takiej jak jest w moim aucie.
Wszystkie co znalazłem są przykręcane 2 śrubkami po bokach. Moja natomiast ma jedną śrubkę w dolnej części. No i sposób podłączenia kostki. Te na Allegro mają 2 kostki ze szczytu, moja natomiast ma jedną kostkę i to na wierzchu.
Więc co może być nie tak.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 maja 2010, 19:56
Panowie, a ja mam takie pytanie:
Ktory z bezpiecznikow odpowiada za zalaczanie sie wentylatora na chlodnicy?
Bo na tej rozpisce jest, tak ze:
5 - wiatrak chlodnicy - pelne obciazenie
20 - wiatrak chlodnicy poziom 1, regulacja obiegu pow.
Ktory z nich za to odpowiada? I czy musza one byc oba razem zalozone? Czy wystarczy tylko jeden? (ktory?)
W moim aucie nie bylo ani jednego (ani 5 ani 20), teraz zalozylem 5, ale jeszcze nie testowalem
I jeszcze brakuje mi 13, czy tam tez powinen byc bezpiecznik?
PS. Jesli to pomoze --> Avant B4 z silnikiem 1Z
Ktory z bezpiecznikow odpowiada za zalaczanie sie wentylatora na chlodnicy?
Bo na tej rozpisce jest, tak ze:
5 - wiatrak chlodnicy - pelne obciazenie
20 - wiatrak chlodnicy poziom 1, regulacja obiegu pow.
Ktory z nich za to odpowiada? I czy musza one byc oba razem zalozone? Czy wystarczy tylko jeden? (ktory?)
W moim aucie nie bylo ani jednego (ani 5 ani 20), teraz zalozylem 5, ale jeszcze nie testowalem
I jeszcze brakuje mi 13, czy tam tez powinen byc bezpiecznik?
PS. Jesli to pomoze --> Avant B4 z silnikiem 1Z
Panowie witam ponownie...
Mam problem, już szukałem, czytałem, i nie znalazłem :cry:
Cały czas mi się świecą światła drogowe (długie), po przekręceniu kluczyka w stacyjce (świecą się długie i kontrolka). Kiedy przełączam manetką przy kierownicy to mijania gasną ale długie nie reagują
Myślę że to przekaźnik, ale nie wiem który jest odpowiedzialny za te światła i gdzie się znajduje :?:
Mam problem, już szukałem, czytałem, i nie znalazłem :cry:
Cały czas mi się świecą światła drogowe (długie), po przekręceniu kluczyka w stacyjce (świecą się długie i kontrolka). Kiedy przełączam manetką przy kierownicy to mijania gasną ale długie nie reagują
Myślę że to przekaźnik, ale nie wiem który jest odpowiedzialny za te światła i gdzie się znajduje :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
Panowie, opis przekazników dobry z tym ze patrzac pod maska na bezpieczniki nie wiem ktory to bedzie nr 12 lub 14. Z tego co wyczytalem jeden z nich jest odpowiedzialny za podswietlenie zegarów i nawiewu. Chcialbym sprawdzic czy bezpiecznik jest dobry zeby podswietlenie działało. Ktos mi podpowie albo fotke podesle z zaznaczonym bezpiecznikiem dla 1.9 TDI 1Z?