[B3 all] Opis przekaźników pod kierownicą potrzebny-brzęczyk
[B3 all] Opis przekaźników pod kierownicą potrzebny-brzęczyk
Witam.
Mam zamiar kupić nowy przekaźnik-brzęczyk, ale potrzebny jest opis tych przekaźników abym mógł wiedzieć jakiego szukać. Szukałem w szukajce i nic. Dobrze by było gdyby ktoś wstawił zdjęcie i wskazał dokładnie który to jest przekaźnik. Dotychczas nie ma takiego zdjęcia, a napewno przydałoby się.
Pozdrawiam.
Mam zamiar kupić nowy przekaźnik-brzęczyk, ale potrzebny jest opis tych przekaźników abym mógł wiedzieć jakiego szukać. Szukałem w szukajce i nic. Dobrze by było gdyby ktoś wstawił zdjęcie i wskazał dokładnie który to jest przekaźnik. Dotychczas nie ma takiego zdjęcia, a napewno przydałoby się.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2009, 17:32 przez swaldi, łącznie zmieniany 1 raz.
Przekaźniki typu "brzęczyk ostrzegawczy" w wykonaniu koncernu VW/Audi i kooperantów mają 4 wyprowadzenia opisane: 58,85,86 i R. Rozstaw nóżek tak jak w klasycznym przekaźniku. Do swojego Audi możesz zamontować przekaźnik np: z Seata 1L0951307 (292), czy też 443 951 307A (259). Szukaj takiego przekaźnika którego numer końcowy to 307.
Niekoniecznie musi to być przekaźnik astabilny jak w oryginale (taki "buczacy"), możesz z powodzeniem zastosować sygnalizatorek z przetwornikiem piezolektrycznym (ładniejszy dźwięk) z nowszych aut.
Jeżeli jesteś zainteresowany do daj znać na PW. Dysponuję kilkoma takimi używanymi przekaźnikami, rownież oryginałami z B3.
Gdybyś szukał przekaźnika brzęczyka od sygnalizacji cisnienia oleju to też takowy do B3 posiadam.
Niekoniecznie musi to być przekaźnik astabilny jak w oryginale (taki "buczacy"), możesz z powodzeniem zastosować sygnalizatorek z przetwornikiem piezolektrycznym (ładniejszy dźwięk) z nowszych aut.
Jeżeli jesteś zainteresowany do daj znać na PW. Dysponuję kilkoma takimi używanymi przekaźnikami, rownież oryginałami z B3.
Gdybyś szukał przekaźnika brzęczyka od sygnalizacji cisnienia oleju to też takowy do B3 posiadam.
Witam.
Znalazłem taki przekaźnik nr 292 katalogowy 443 951 307B, tylko teraz, jak odkręcę tę półkę pod kierownicą jest ona chyba na cztery śróby to jeśli nie będzie tam starego przekaźnika bo ktoś go pewnie kiedyś wyjął to skąd ja będę wiedział w jakie gniazdo go wcisnąć? Jeśli ma ktoś zdjęcie to bardzo bym poprosił bo inaczej nie znajdę. Szukałem ale takiego zdjęcia z tymi przekaźnikami pod półką nie ma.
Znalazłem taki przekaźnik nr 292 katalogowy 443 951 307B, tylko teraz, jak odkręcę tę półkę pod kierownicą jest ona chyba na cztery śróby to jeśli nie będzie tam starego przekaźnika bo ktoś go pewnie kiedyś wyjął to skąd ja będę wiedział w jakie gniazdo go wcisnąć? Jeśli ma ktoś zdjęcie to bardzo bym poprosił bo inaczej nie znajdę. Szukałem ale takiego zdjęcia z tymi przekaźnikami pod półką nie ma.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witam.
Mam probłem z wyżej wymienionym przekaźnikiem w mojej B3
->problem: wypaliła mi się wiązka z tego przekaźnika, najbardziej dostał w d... czerwony, ale nie oszczędziło żadnego na długości około 40 cm (zadyma jak talala) - wiązkę już przeszczepiłem i narazie wygląda że wszystko wróciło do stanu z przed "zadymy" to znaczy wszystko jest, ale brzęczyk dalej nie działa (chyba - sprawdzę jeszcze jutro), ale trochę się boję o ten mój zabytek ('86r.), żeby sie problem nie powtóżył. Przekaźnik po otwarciu, wizualnie wygląda OK, światła, kierukowskazy, stop itp. działają. ale jakby ktoś mógł mi podpowiedzieć gdzie jeszcze zajrzeć, co sprawdzić, i jak się za to zabrać, żebym sie mógł trochę uspokoić, albo znaleć źródło problemu, bo ja w tym temacie to jestem zupełnie zielony i szukam jakby trochę na ślepo :oops:
[ Dodano: 2010-12-23, 00:55 ]
https://audi80.pl/all-opis-bezpieczn ... htm#540111
Tam jestem
<buu> <osohozi> dalej pootrzebuję pomocy
Mam probłem z wyżej wymienionym przekaźnikiem w mojej B3
- u mnie jest konkretnie ten 259. Jeszcze przed chwilą nie wiedziałe nawet co to za jeden i do czego służy. teraz już wiem, że od jakiegoś czasu nie działa, ale to niestety nie jest mój problem :cry:czarekj pisze:Przekaźniki typu "brzęczyk ostrzegawczy" w wykonaniu koncernu VW/Audi i kooperantów mają 4 wyprowadzenia opisane: 58,85,86 i R. Rozstaw nóżek tak jak w klasycznym przekaźniku. Do swojego Audi możesz zamontować przekaźnik np: z Seata 1L0951307 (292), czy też 443 951 307A (259).
->problem: wypaliła mi się wiązka z tego przekaźnika, najbardziej dostał w d... czerwony, ale nie oszczędziło żadnego na długości około 40 cm (zadyma jak talala) - wiązkę już przeszczepiłem i narazie wygląda że wszystko wróciło do stanu z przed "zadymy" to znaczy wszystko jest, ale brzęczyk dalej nie działa (chyba - sprawdzę jeszcze jutro), ale trochę się boję o ten mój zabytek ('86r.), żeby sie problem nie powtóżył. Przekaźnik po otwarciu, wizualnie wygląda OK, światła, kierukowskazy, stop itp. działają. ale jakby ktoś mógł mi podpowiedzieć gdzie jeszcze zajrzeć, co sprawdzić, i jak się za to zabrać, żebym sie mógł trochę uspokoić, albo znaleć źródło problemu, bo ja w tym temacie to jestem zupełnie zielony i szukam jakby trochę na ślepo :oops:
[ Dodano: 2010-12-23, 00:55 ]
https://audi80.pl/all-opis-bezpieczn ... htm#540111
Tam jestem
<buu> <osohozi> dalej pootrzebuję pomocy