1. Silnik był swapowany przez "mechaników". Wiązka również. Porobili choinkę z wiązką więc cierpliwość się skończyła i trzebabyło samochód zabrać.
Jeździł, zapałał jednak właściciel chciał poprawić wiązkę i to co nie działa więc demontaż deski i poprawiał. Elektryka w samochodzie działa poprawnie, praktycznie wszystko. Tylko auto nie chce zapalić.. Nie ma iskry. Jak zostało zgaszone w garażu tak teraz nie zapali. Po przekręceniu kluczyka słychać pompę ale przy kręceniu już nie.
Skoro jeździło to można by przyjąć że rozrząd w porządku czujnik halla nowy reszta też raczej w porządku skoro zwyczajnie został zgaszony kluczykiem. Sprawdziłem miernikiem moduł zapłonowy - z kostki po lewej w pierwszym od góry pinie jest +12 po zapłonie, natomiast z drugiej strony modułu nie ma na żadnym pinie napięcia.
Pytanie brzmi czy posiadacie jakiś czytelny schemat skrzynki bezpieczników a w zasadzie opis tych kostek od dołu która do czego, lub zdjęcie od dołu w aucie w którym wszystko jest ok byłoby bardzo mile widziane. większe kostki są na pewno dobrze wpięte bo inaczej nie wejdą natomiast kwestia pojedynczych wsówek i przekaźników już inna bajka.
Która wtyczka odpowiada za zasilanie wtrysków? Na których pinach ECU powinno pojawiać się napięcie po zapłonie?
Bardzo by się przydały sugestie kogoś kto to przerabiał.
Jeszcze jedno pytanie:
czy ta wtyczka, idąca z zielonej wtyczki z gniazda oznaczonego literą D jest do czegoś wpięta? Tutaj wisi luźno.