witam
mam duzy problem, podczas jazdy po paru metrach kierownica sie blokuje, wywala kontrolki od ladowania, smarowania, hamulcy, temperatury wody po prostu zgon.
wyglada to tak ze przy probie skretu wspomaganie chodzi coraz ciezej, ciezej az zablokuje kierownice.
myslalem ze to pasek od wspomagania, po wymianie na nowy wywala to samo. potem myslalem ze moze akumulator za slaby ale to tez nie to
teraz jestem w kropce bo boje sie tym samochodem jezdzic bo jak mi sie zablokuje przy 60 km/h to kaplica
prosze o pomoc !!!
[80 B4 2.0 ABT] powazny problem !!
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
wlasnie sprawdzalem z ojcem na postoju wszystko dziala jak powinno.
wspomaganie leciutko chodzi.
to nie jest tak ze ta awaria jest caly czas, zdazylo mi sie to pare razy ale wczoraj z 5 razy.
a czy mozliwe jest ze akumulator np raz daje prad a raz nie bo wyjalem stary to byl troche zasiarczony, samochod odpalal za 1 razem !
poruszalem temat u wielu znajomych i nikomu takie rzeczy sie nie zdarzaly, wiec jestem w kropce
nawet jezeli pojade do elektryka podepnie pod kompa to w danej chwili moze wszystko byc cacy a potem moze znowu mki zablokowac kierownice ...
wspomaganie leciutko chodzi.
to nie jest tak ze ta awaria jest caly czas, zdazylo mi sie to pare razy ale wczoraj z 5 razy.
a czy mozliwe jest ze akumulator np raz daje prad a raz nie bo wyjalem stary to byl troche zasiarczony, samochod odpalal za 1 razem !
poruszalem temat u wielu znajomych i nikomu takie rzeczy sie nie zdarzaly, wiec jestem w kropce
nawet jezeli pojade do elektryka podepnie pod kompa to w danej chwili moze wszystko byc cacy a potem moze znowu mki zablokowac kierownice ...
Sprawdź wszystkie połaczenia elektryczne przy alternatorze oraz szczotki przy reg. napiecia. Co do wspomagania to moze pompa Ci siada i dlatego z czasem zaczyna spadac siła wspomagania. Tak czy inaczej kierownica nie ma prawa sie zablokowac na sztywno, mimo braku wspomagania musisz miec zapewniona kierowalnosc.