Panowie mam pytanie.
Posiadam audi 80 B4 101KM 1.6 pełny wtrysk silnik ADA (sedan).
Czy nie posiadacie przypadkiem książki serwisowej do tego autka?
Mam problem, nie potrafię normalnie jeździć w deszczu.
Jak przejadę w ulewę 10 - 15 km autko schodzi z obrotów, ja redukuję aż w końcu gaśnie.
Przekręcam kluczyk w lewo i znowu w prawo autko zapala bez problemu i przejeżdżam około 150 - 200 metrów autko znowu gaśnie.
Znowu przekręcam i tak w koło, potrafiłem tak przejechać 400km jak jechałem z wczasów wtrakcie ulewy, ale to było cholernie męczące .
Jak pada to nie da się jechać.
Coś zalewa (myślę że od dołu), bo jak w kałużę w jadę jak nie pada tylko padało wcześniej to też zaleje ale mniej tak że szybko ta woda odparuje jak gdyby z tej zalanej części bo auto zgaśnie ze 2 3 razy i jedzie dalej bez problemu.
Po ulewnym deszczu, jak deszcz przestaje padać to autko gaśnie coraz rzadziej i rzadziej aż przestaje gasnąć i jedzie jak sie należy, nie mam już sił nie wiem co jest grane.
Sprawdzał mechanik sonde lambda powiedział, że jest dobra.
Szukał modułu pod półką pasazera i tam coś patrzył, jak tam taki wielowtyk poruszyłem to wogóle nie podawała pompka wtryskiwaczy paliwa.
Jakoś dziwnie lekko ten wielowtyk siedzi w gnieździe.
Pisałem już o tym rok temu nikt mi neistety nie pomógł
Pomóżcie mi, książka dużo by pomogłe.
Pozdrawiam
[B4 1.6 ADA 101KM] problem w deszczu
[B4 1.6 ADA 101KM] problem w deszczu
Ostatnio zmieniony 08 maja 2008, 20:57 przez tomikopi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Z tego co opisałes to wnioskuje jedynie dwie przycznuny obie zwiazane z zalewaniem czegoś woda. Jedna teoria woda idzie na aparat zaplonowy (w tym silnku chyba jest już tzw moduł) lub na kable i swiece. A drtuga teoria jest taka ze woda dostaje sie do dolotu i jest zasysana wraz z powietrzem co raczej jest mniej prawdopodobne. Moze ktos z koleg ow wysnuje inne przycznny i znajdzie rozwiazanie Twoich problemów bo taka jazda a raczej jej brak to nie tylko jest mecząca ale raczej bezsensowan.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Kolego, zobacz jak sie ma skrzynka bezpiecznikow, czy tam gdzies nie podciekdo niej. Po drugie sprawdz okablowanie idace do pompy paliwa czy nie jest przetarte. Ten wieloftyk to nie idzie przypadkiem do ECU?? Jak nic nie pomoze to sprubuj polac go woda i zobacz gdzie woda sie pojawia.
A i musisz obejzec cala instalacje elektryczna, nawet w tylnej klapie moze byc zwarcie i potrafi przez to silnik gasnac
A i musisz obejzec cala instalacje elektryczna, nawet w tylnej klapie moze byc zwarcie i potrafi przez to silnik gasnac
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
pytanie nr 1:masz osłonę silnika od dołu (całą niepopękaną)?
pytanie nr 2:masz osłonki gumowe nadkoli na drążki kierownicze?
pytanie nr 3:masz osłonę wlotu nawiewu powietrza do nagrzewnicy na podszybiu?
pytanie nr 4:masz wszystkie przelotki gumowe na ścianie grodziowej silnika a w szczególności te pod akumulatorem?
pytanie nr 5: sprawdzałeś pod wykładziną po prawej stronie czy nie jest mokro?
pytanie nr 6: czy masz wszystkie gumy przednie uszczelniające maskę (jedna nad chłodnicą i 2 nad światłami)?
jak rozwiążesz test to może coś wymyślimy :mrgreen:
pytanie nr 2:masz osłonki gumowe nadkoli na drążki kierownicze?
pytanie nr 3:masz osłonę wlotu nawiewu powietrza do nagrzewnicy na podszybiu?
pytanie nr 4:masz wszystkie przelotki gumowe na ścianie grodziowej silnika a w szczególności te pod akumulatorem?
pytanie nr 5: sprawdzałeś pod wykładziną po prawej stronie czy nie jest mokro?
pytanie nr 6: czy masz wszystkie gumy przednie uszczelniające maskę (jedna nad chłodnicą i 2 nad światłami)?
jak rozwiążesz test to może coś wymyślimy :mrgreen: