Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4] regulacja czasowych wycieraczek

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 30 gru 2012, 20:02

Witam.
Odświeżę temat.... Mam Avanta B4 Polifta czyli z pająkiem jak w A4. Moje pytanie polega na tym, czy jak założę pająka z A4 z regulacją czasu pracy wycieraczki z A4 avant, to czy ta funkcja będzie mi działała jak w A4? Manetka będzie sterowała mi ta czasówką?
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 gru 2012, 20:31

Nie, bez grzebania nie będzie tej funkcji.

Awatar użytkownika
vmax300
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 06 wrz 2010, 23:02
Lokalizacja: pieszyce

Post autor: vmax300 » 30 gru 2012, 21:29

załóż przekaźnik nr99 i bedziesz miał czasowe :)

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 30 gru 2012, 21:59

Polecam. Sam nabyłem na Allegro - 16zł już z wysyłką, a wygodna sprawa w drobne deszcze.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 gru 2012, 22:44

Tylko on się pyta o manetkę z przełącznikiem czasu czasówek.

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 31 gru 2012, 00:53

Sorki, niedoczytanie :oops:

Awatar użytkownika
vmax300
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 06 wrz 2010, 23:02
Lokalizacja: pieszyce

Post autor: vmax300 » 31 gru 2012, 21:21

No tak ale prostym i szybkim sposobem bedzie mial czasowe bez zadnych przeróbek

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 04 sty 2013, 21:20

Gdzie się wtyka ów przekaźnik nr.99?pod kierownicę?czy w skrzynkę z bezpiecznikami?

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 04 sty 2013, 22:11

Ja mam pytanie bo na 1 "biegu" wycieraczki chodzą raz przerywanie, raz ciągle. Od czego to zależy? Od tego przekaźnika?

Awatar użytkownika
vmax300
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 06 wrz 2010, 23:02
Lokalizacja: pieszyce

Post autor: vmax300 » 04 sty 2013, 22:17

witaj lobos, przekazik .99 dajesz zamiast tego co masz od wycieraczek w skrzynce bezpieczników

[ Dodano: 2013-01-04, 22:24 ]
mrc92ns- ja miałem taki sam problem u siebie i winne były styki w silniku od wycieraczek. Po wyczyszczeniu i posmarowaniu zaczęło ładnie wszystko pracować, a też wymieniałem parę razy przekaźnik i nie pomagało ale możesz spróbować z przekaźnikiem, być może u ciebie pomoże.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 21 sty 2013, 20:35

a więc tak: przekaźnik wymieniony i nie pomogło. Tak więc spróbuje się zabrać za styki

[ Dodano: 2013-01-21, 20:37 ]
opiszę może jeszcze raz problem. Mianowicie jak dam wycieraczki na 1 tryb czyli przerywany to np parę razy pochodzą przerywanie z przerwą a nagle zaczną chodzić ciągle i nie da się nic zrobić (oczywiście cały czas manetka jest na 1 biegu, po cofnięciu na 0 wycieraczki stają dosłownie w tej pozycji co były nie cofa ich całkiem). Pochodzą trochę ciągle i znów przejdą w tryb czasowy na chwilę.
pozostałe biegi chodzą normalnie.

Awatar użytkownika
kamilo7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 08 cze 2009, 08:49
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: kamilo7 » 25 sty 2013, 19:00

Dokładnie jak pisali koledzy przekaźnik 229 zamieniamy na 99 (golf II)
Zmiana zadziałała również w A4 B5 żony.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2013-01-25, 19:13 ]
W A4 działo się podobnie jak koledze Marcinowi.Na 1 pozycji raz chodziła czasówka,raz nie.Po przełączeniu na pozycję 0 zostawały w losowej pozycji.Po za tym nie działały przy pozycji impulsowej i przy użyciu spryskiwaczy.Po wymianie przekaźnika jest OK.Sprawdź dla pewności jeszcze raz ten przekaźnik.12V daj na styki 15 i 31.Nie sprawdzisz go na 100%,ale sprawdzisz czy działa cewka,główna przyczyna awarii przekaźników.

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 27 sty 2013, 15:20

A jak ktos nie ma przekaznika 229? Mam takie: 90, 343, 305, 30 i chyba 217.

Awatar użytkownika
siwy23j
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 20 gru 2008, 19:42
Lokalizacja: EKU/WPI

Post autor: siwy23j » 29 sty 2013, 20:38

Nie do końca rozumiem to nie wszystkie miały B4 czasowy tryb wycieraczek? Moja obecna ma i poprzednia też miała i wydawało mi się wszystkie inne też. <hmm>

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 29 sty 2013, 20:57

siwy23j pisze:Nie do końca rozumiem to nie wszystkie miały B4 czasowy tryb wycieraczek?
a jak brzmi tytul tego tematu?

pisze jak byk regulacja czasowych wycieraczek, czyli ze kierowca moze dowolnie regulowac dlugoscia odstepow miedzy jednym a drugim machnieciem pior

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl