[B3/B4] regulacja czasowych wycieraczek
witaj lobos, przekazik .99 dajesz zamiast tego co masz od wycieraczek w skrzynce bezpieczników
[ Dodano: 2013-01-04, 22:24 ]
mrc92ns- ja miałem taki sam problem u siebie i winne były styki w silniku od wycieraczek. Po wyczyszczeniu i posmarowaniu zaczęło ładnie wszystko pracować, a też wymieniałem parę razy przekaźnik i nie pomagało ale możesz spróbować z przekaźnikiem, być może u ciebie pomoże.
[ Dodano: 2013-01-04, 22:24 ]
mrc92ns- ja miałem taki sam problem u siebie i winne były styki w silniku od wycieraczek. Po wyczyszczeniu i posmarowaniu zaczęło ładnie wszystko pracować, a też wymieniałem parę razy przekaźnik i nie pomagało ale możesz spróbować z przekaźnikiem, być może u ciebie pomoże.
a więc tak: przekaźnik wymieniony i nie pomogło. Tak więc spróbuje się zabrać za styki
[ Dodano: 2013-01-21, 20:37 ]
opiszę może jeszcze raz problem. Mianowicie jak dam wycieraczki na 1 tryb czyli przerywany to np parę razy pochodzą przerywanie z przerwą a nagle zaczną chodzić ciągle i nie da się nic zrobić (oczywiście cały czas manetka jest na 1 biegu, po cofnięciu na 0 wycieraczki stają dosłownie w tej pozycji co były nie cofa ich całkiem). Pochodzą trochę ciągle i znów przejdą w tryb czasowy na chwilę.
pozostałe biegi chodzą normalnie.
[ Dodano: 2013-01-21, 20:37 ]
opiszę może jeszcze raz problem. Mianowicie jak dam wycieraczki na 1 tryb czyli przerywany to np parę razy pochodzą przerywanie z przerwą a nagle zaczną chodzić ciągle i nie da się nic zrobić (oczywiście cały czas manetka jest na 1 biegu, po cofnięciu na 0 wycieraczki stają dosłownie w tej pozycji co były nie cofa ich całkiem). Pochodzą trochę ciągle i znów przejdą w tryb czasowy na chwilę.
pozostałe biegi chodzą normalnie.
Dokładnie jak pisali koledzy przekaźnik 229 zamieniamy na 99 (golf II)
Zmiana zadziałała również w A4 B5 żony.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-01-25, 19:13 ]
W A4 działo się podobnie jak koledze Marcinowi.Na 1 pozycji raz chodziła czasówka,raz nie.Po przełączeniu na pozycję 0 zostawały w losowej pozycji.Po za tym nie działały przy pozycji impulsowej i przy użyciu spryskiwaczy.Po wymianie przekaźnika jest OK.Sprawdź dla pewności jeszcze raz ten przekaźnik.12V daj na styki 15 i 31.Nie sprawdzisz go na 100%,ale sprawdzisz czy działa cewka,główna przyczyna awarii przekaźników.
Zmiana zadziałała również w A4 B5 żony.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-01-25, 19:13 ]
W A4 działo się podobnie jak koledze Marcinowi.Na 1 pozycji raz chodziła czasówka,raz nie.Po przełączeniu na pozycję 0 zostawały w losowej pozycji.Po za tym nie działały przy pozycji impulsowej i przy użyciu spryskiwaczy.Po wymianie przekaźnika jest OK.Sprawdź dla pewności jeszcze raz ten przekaźnik.12V daj na styki 15 i 31.Nie sprawdzisz go na 100%,ale sprawdzisz czy działa cewka,główna przyczyna awarii przekaźników.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu